Проблем-предница

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 241
Регистриран на: 14.10.2008
Местоположение: Ловеч
Пол: Мъж
Мечтае да кара: E30 biTurbo

Мнение от Barovski » 26 Окт 2008, 20:25

Значи въпросните рингове ги имам. Проверих ги и тях. Мерси все пак! Утре отивам в сервиз и дано да бъде решен проблема. Ще споделя какво е станало. :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 241
Регистриран на: 14.10.2008
Местоположение: Ловеч
Пол: Мъж
Мечтае да кара: E30 biTurbo

Мнение от Barovski » 28 Окт 2008, 10:42

Значи закарах вчера колата за пълна диагностика на ходовата част. Оказа се,че единствения проблем е паразитния хебел в дясно. От там се получавало биенето. Днеска се надявам да имат свободно време в сервиза да го направят,да се регулира предницата и да го тествам. Грях ми е да карам с 80км/ч. :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 241
Регистриран на: 14.10.2008
Местоположение: Ловеч
Пол: Мъж
Мечтае да кара: E30 biTurbo

Мнение от Barovski » 30 Окт 2008, 15:56

Колеги,днекса сменихме паразитния хебел. Биенето м/у 90-100 остава :( Май само спирачните дискове останаха. Възможно ли е биенето да е от тях. Майстора каза,че най вероятно е от тях,пък аз не намирам логиката да го има тва биене от крив спирачен диск и при ускорение...при спиране да,ама при ускорение....

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Разград
Пол: Мъж
Кара: е60 525 x-drive
Мечтае да кара: M6

Мнение от Sesko » 30 Окт 2008, 16:19

колега не каза дали си проверил тампоните на горните носачи ... Пък от друго вече не се сещам щом гумите и баланса са ОК :roll:
Изображение
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1013
Регистриран на: 9.05.2008
Местоположение: Нови хан София
Пол: Мъж
Кара: Е34 525ТДС
Мечтае да кара: Е 38 Дизел
Детайли за колата: Снегорин
http://prntscr.com/c056ee

Мнение от \MITETO\ DSB » 30 Окт 2008, 16:51

Barovski написа:Колеги,днекса сменихме паразитния хебел. Биенето м/у 90-100 остава :( Май само спирачните дискове останаха. Възможно ли е биенето да е от тях. Майстора каза,че най вероятно е от тях,пък аз не намирам логиката да го има тва биене от крив спирачен диск и при ускорение...при спиране да,ама при ускорение....
Колега виж тампоните на горните носачи при мен проблема беше от тях.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 892
Регистриран на: 15.11.2006
Кара: само БМВ-а

Мнение от Pavlinius » 30 Окт 2008, 17:31

Ами т'ва е колега - горните носачи (и тампоните им), гуми и джанти. Няма от какво друго да е. Отиди пак да ти видят джантите и гумите. Като завъртят гумите виж сам дали гумата не е крива. Гледай отгоре(там където гумата стъпва на пътя) а не отстрани. Виж дали има изменения докато се върти.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 241
Регистриран на: 14.10.2008
Местоположение: Ловеч
Пол: Мъж
Мечтае да кара: E30 biTurbo

Мнение от Barovski » 30 Окт 2008, 20:43

Колеги,носачите и тампоните им са ок. Нямат никви проблеми. Гумите и джантите ги карах днеска пак-и те са 6. Има ли логика да е от спирачните дискове или да се търси другаде проблема..? Забравих да кажа,че прегледаха и секторната кутия за всеки случай,ама и тя е ок.

оптимист-неверник
Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: без значение
Пол: Мъж
Кара: старо Е 34
Мечтае да кара: ново Е 34
Детайли за колата: най- добрата

Мнение от ktv » 31 Окт 2008, 8:37

А как ти провериха носачите и тампоните им? Дори когато тръгнат да се скапват тези тампони, създават доста неприятни усещания в предницата. Тогава е трудно да бъдат диагностицирани. Понеже нямаше време да чета напред в темата, ти сменил ли си цолажа на джантите с по- голям? Възможно е при такава смяна да усетиш въпросното тресене.
Едно е да искаш, второ е да можеш, а трето и четвърто е да го направиш!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 241
Регистриран на: 14.10.2008
Местоположение: Ловеч
Пол: Мъж
Мечтае да кара: E30 biTurbo

Мнение от Barovski » 31 Окт 2008, 22:15

Значи джантите ми са 15" с гуми 185/65. Ако не се лъжа тва са и заводските размери. Диагностиката на ходовата част ми я направиха на стенд. Пускаха и да й въртят гумите,влизаха под нея с некви лостове и кво ли не да я заничат,лашкаха я,абе има няма 40-50мин. си играха. За тампоните не съм много сигурен как са ги проверявали,не съм много вещ,ама човека каза,че скоро са сменяни. Направо не знам какво да правя.Тва ми е много голям проблем,понеже пътувам постоянно с колата Ловеч-Пловдив. :(

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 31 Окт 2008, 22:34

Колега , значи аз ще ти предложа следното - нека на крик вдигната колата , някой да види вътрешните кормилни накрайници а ти да си на шофьорската седалка да движиш леко волана наляво-надясно и той стиснал накрайниците от вътрешната страна да установи дали има мърдане в тях ,защото е много вероятно да идва опттам проблема :!:
Помоли в сервиз точно по този начин да ти проверят колата ...


_65536_kb_sec_ написа:
Penchev написа:^ Колега ,те май братушките хубаво си карат на размери 225/65/15 валяци ама как да ми ходи колата като пияна по пътя :help:
Май си е трябвало да се родиме някъде мин. 1000 км източно :mhihi:
Георги Пенчев


Жорка, защо смяташ че с тези гуми колата ще ходи като пияна???


Защото като си на такъв размер и караш с над 200 км/ч в завой на магистралата и изведнъж трябва да спреш в самия завой заради някой заплес и тогава първо гумите започват да се опитват да стават на баница и тогава виждаш как нещо не е както трябва с устойчивоста на колата и положението е даже критично :help:
Аз със зимните гуми на един тежък завой на магистралата преди Ихтиман зимата излетях с неудобно ми е да кажа каква скорост и като видях полицаите и скочих точно в критичния момент на спирачките колата взе да прави неописумеи движения а полицая първо ми свали палката и после ми направи знаци "спокойно,спокойно" с видимо уплашено изражение :mhihi: комфорта е висок ,но я няма устойчивоста :roll:

Изображение :mhihi:


Георги Пенчев
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 241
Регистриран на: 14.10.2008
Местоположение: Ловеч
Пол: Мъж
Мечтае да кара: E30 biTurbo

Мнение от Barovski » 01 Ное 2008, 14:51

Penchev написа:Колега , значи аз ще ти предложа следното - нека на крик вдигната колата , някой да види вътрешните кормилни накрайници а ти да си на шофьорската седалка да движиш леко волана наляво-надясно и той стиснал накрайниците от вътрешната страна да установи дали има мърдане в тях ,защото е много вероятно да идва опттам проблема :!:
Помоли в сервиз точно по този начин да ти проверят колата ...



Правиха го и това колега в сервиза,където ми ремонтират колата. Казаха,че нямало проблем. Днес обаче забелязах нещо-предната ми дясна гума явно при предишния собственик или от хебела е наядена малко от външната страна и то стъпаловидно. Леко е вълниста. Мисля да я сложа отзад и да сложа задната отпред и да пробвам дали пак ще има биене.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 892
Регистриран на: 15.11.2006
Кара: само БМВ-а

Мнение от Pavlinius » 06 Ное 2008, 22:42

Аз наскоро смених кривите носачи и преди да ги сменя майстора не беше съвсем сигурен, че са за смяна. Като ги свали се видя, че са напълно заминали.

А сега като сложих железните джанти и зимните гуми ми изчезна вибрацията между 90 и 100км/ч. При мен беше от едната гума. Сложи си зимните гуми и виж дали пак ще имаш вибрация.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 241
Регистриран на: 14.10.2008
Местоположение: Ловеч
Пол: Мъж
Мечтае да кара: E30 biTurbo

Мнение от Barovski » 09 Ное 2008, 14:47

Значи аз вече съм със зимните гуми. Те са ми на лети джанти. Вчера обаче какво ми направи впечатление-като бутнах волана напълно до долу и тва треперене изчезна. Има някво едва доловимо треперене само във волана. Направо не знам какво да правя вече. Казаха ми,че можело някакъв фабричен дефект да е.

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook