BMW E34 OBC или т.нар. "големия борд"
Модератор: Технически модератори
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
набор 87 са добри коли ...   
   
   
   
   
 
иначе днеска си го подкарах - едно мостче на кабелите отзад и работи утре ще се боря с термодатчика да връзвам, нещо не ме удовлетворяват -56, -25 и всякакви подобни температури
 утре ще се боря с термодатчика да връзвам, нещо не ме удовлетворяват -56, -25 и всякакви подобни температури
			 
   
   
   
   
 
иначе днеска си го подкарах - едно мостче на кабелите отзад и работи
 утре ще се боря с термодатчика да връзвам, нещо не ме удовлетворяват -56, -25 и всякакви подобни температури
 утре ще се боря с термодатчика да връзвам, нещо не ме удовлетворяват -56, -25 и всякакви подобни температури
_65536_kb_sec_ написа:набор 87 са добри коли ...




иначе днеска си го подкарах - едно мостче на кабелите отзад и работиутре ще се боря с термодатчика да връзвам, нещо не ме удовлетворяват -56, -25 и всякакви подобни температури
моят пък е обратен
 показва по високи температури. При температура 7-10 градуса грешката е само 2 градуса но при 14 показва 22 а при 30-35
 показва по високи температури. При температура 7-10 градуса грешката е само 2 градуса но при 14 показва 22 а при 30-35 
към 50

- cod-cdbp
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
аз имам подозрението че има слабо място където с времето се нарушава изолацията на кабелите до датчика и от там идват тези грешки
за това предлагам изграждане на ново окабеляване
			за това предлагам изграждане на ново окабеляване


- BMW5820iA
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 534
- Регистриран на: 10.04.2006
- Местоположение: Bulgaria, Ruse
_65536_kb_sec_ написа:аз имам подозрението че има слабо място където с времето се нарушава изолацията на кабелите до датчика и от там идват тези грешки
за това предлагам изграждане на ново окабеляване
чак пък ново окабеляване - по-скоро почистване на буксите с контактен спрей ...
ПП: е новото си е ново ... ама ми се струва в случая малко излишно.

- cod-cdbp
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
BMW5820iA написа:_65536_kb_sec_ написа:аз имам подозрението че има слабо място където с времето се нарушава изолацията на кабелите до датчика и от там идват тези грешки
за това предлагам изграждане на ново окабеляване
чак пък ново окабеляване - по-скоро почистване на буксите с контактен спрей ...
ПП: е новото си е ново ... ама ми се струва в случая малко излишно.
на кои букси ако не е тайна ??? щото буксата на борда ми е читава на 1000%

- BMW5820iA
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 534
- Регистриран на: 10.04.2006
- Местоположение: Bulgaria, Ruse
най вероятно според мен е тази дето е на датчика - там ниско долу до гумите - вода, кал, мизерия струва ми се лесно да се поокисли.
100% има поне още една букса под волана и мисля че още една отпред в коша на мотора- ама за нея несъм много сигурен.
ако след почистването нестане - тогава вече търсиш полупрекъснат или прекъснат кабел ...
ПП: всъщност под волана са 4-5 букси. В три от тях влизат кабели от борда.... но не се сещам в коя точно е кабела на датчика .
  .
			100% има поне още една букса под волана и мисля че още една отпред в коша на мотора- ама за нея несъм много сигурен.
ако след почистването нестане - тогава вече търсиш полупрекъснат или прекъснат кабел ...
ПП: всъщност под волана са 4-5 букси. В три от тях влизат кабели от борда.... но не се сещам в коя точно е кабела на датчика
 .
  .
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
- BMW5820iA
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 534
- Регистриран на: 10.04.2006
- Местоположение: Bulgaria, Ruse
_65536_kb_sec_ написа:еми за целта има ЕТМ написан с всичките кабеляци и цветовете им


 това определено е от полза
  това определено е от полза  

- dinozab
- 
				   
- 
				  
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
На мен почна да ми прави мизерии нещо тоя борд.Взе да показва доста по-малък среден разход от действителния.Снощи засякох колата пълен пълен 12.5 а той показва 9.1 при положение че корекцията съм я дал на максимум на 1250 някой може ли да каже от къде идва тази анумалия  Все пак не искам да е идиално точен ама над 3л. разлика да показва
 Все пак не искам да е идиално точен ама над 3л. разлика да показва 
			
		 Все пак не искам да е идиално точен ама над 3л. разлика да показва
 Все пак не искам да е идиално точен ама над 3л. разлика да показва 
- dinozab
- 
				   
- 
				  
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Postman написа:Изтича ти гориво от резервоара може би...
Ми то течеше преди но смених гуменото уплатнение на капака отгоре и спря от нещо друго трябва да е

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	


 (made in zack(i) )
 (made in zack(i) ) 


 
