Дискове за спирачки за Е60...

5-та серия ('02- ), 7-ма серия ('01- ), 1-ва серия ('04- ), 3-та серия ('05- ), Х серия

Модератори: naskoksan, gazzzar, Технически модератори


Аватар
Мнения: 4861
Регистриран на: 13.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби...нация и Вайълет!

Дискове за спирачки за Е60...

Мнение от SKISA » 28 Окт 2008, 8:07

дайте предложения/освен дару и камор/ от де да си зема читави дискове-предни за спирачките и накладки!?!? марка,модел...!? виждал съм такива с дупки и такива с улеи-има ли смисъл да слагам такова нещо и кви са парите ,а също и къде се предлагат такива. сегашните вече са свършили ,а с престъргване като на мускала нема да си играя.
също съм чувал ,че е хубаво дисковете и накладките да са една марка,защото така работят най-добре в синхрон и не свиркат. дайте предложения и мнения ,а иако има и цени и контакти -още по-добре...
тенкс ин адванс.
колата е 2005 Е61 с 2,5 бензин мотора.

Мародератор
Аватар
Мнения: 12402
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 28 Окт 2008, 12:38

Вероятно или си с ATE, или с Textar.. това са основните доставчици на дискове и накладки за BMW... няма да сгрешиш с която и да е от двете марки :) Ако ти се занимава да слагаш "по-яки спирачки", тогава направо се насочи към Zimmerman или Brembo, например... според мен "оригиналните" варианти (ATE, Textar) ще ти свършат много добра работа :)

Цени на Textar - www.vdauto.com (официален вносител, ако направиш online запитване ти правят 10% отстъпка... нищо, че според сайта промоцията е до есента на 2007г ;) ) :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 77
Регистриран на: 1.12.2003

Re

Мнение от nikicar » 28 Окт 2008, 15:36

Цената на спортните дискове(надупчени и нарязани ) за твоята кола които предлагаме са 359лв./к-та. т.е. двата диска.
0888/613-018

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4093
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: София/Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
Мечтае да кара: BMW M

Мнение от kriso85 » 28 Окт 2008, 15:43

Ако ще взимаш обикновени дискове бих ти препоръчал ТЕКСТАР заедно накладки. АТЕ (най-вероятно твойте са такива) също са добър избор, но от това което съм чувал (аз също за Е46цата взех на ТЕКСТАР) те са по-добрите. Старите ми накладки бяха Ате и се раздрънкаха като се износиха на половина.
От наребрените/надупчените както каза колегата по-горе Отто Цимерман или Брембо. И цените са им близки.
Но с тях няма да имаш по-добро спиране - ако искаш това ти трябват по-големи дискове и апарати ;)
Ако са ти по-отворени джантите взимай наребрени - визията става :twisted:
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 77
Регистриран на: 1.12.2003

Мнение от nikicar » 28 Окт 2008, 15:56

kriso85 написа:Ако ще взимаш обикновени дискове бих ти препоръчал ТЕКСТАР заедно накладки. АТЕ (най-вероятно твойте са такива) също са добър избор, но от това което съм чувал (аз също за Е46цата взех на ТЕКСТАР) те са по-добрите. Старите ми накладки бяха Ате и се раздрънкаха като се износиха на половина.
От наребрените/надупчените както каза колегата по-горе Отто Цимерман или Брембо. И цените са им близки.
Но с тях няма да имаш по-добро спиране - ако искаш това ти трябват по-големи дискове и апарати ;)
Ако са ти по-отворени джантите взимай наребрени - визията става :twisted:
.Не съм съгласен с това което си написал по горе , че няма разлика в спирането с спортни дискове (надупчени и нарязани ) и с гладки дискове .Зависи и от марката естествено ....Продавам спортни дискове и лично аз карам с такива .Разлика си има и то съществена .Поне от тези които аз предлагам и карам .

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 28 Окт 2008, 19:11

дупките и резките са само за фасон. всъщност отслабват диска и има тенденция от дупките да тръгват пукнатините. до сега никои не е доказал че имат някакъв положителен ефект върху охлаждането и по-доброто спиране.

единственото положително решение във дисковете е да е вентилиран (демек два диска залепени заедно но разделени със ребра). повечето (да не кажа всички) съвремени дискове са вентилирани.

това за накладките и дисковете да са на една фирма също не е вярно.

ако не ти се дават пари за "биг брейк кит" - взимай фабричните и не се занимавай. единствената оптимизация която можеш да направиш е да смениш накладките със по-безпрашни такива за да не трябва да миеш предните джанти всеки месец основно.

ако искаш по-добро усещане на педала със сток сетъп-а смени си спирачната течност със по-добра. скъпа е но определено се усеща на педала.
алекс
трабант 601с
разни други возила


Аватар
Мнения: 4861
Регистриран на: 13.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби...нация и Вайълет!

Мнение от SKISA » 29 Окт 2008, 8:02

дайте са акъла коя е по-добрата течност и от къде ,както и кои са по-безпрашните накладки ,щото наистина ме дразни тва дет става след каране по джантите! не се пъна за визия с дупките-ако наистина има ефект при спирането бех сложил ,но само за фасон-не!
чух и аз за текстара ,че са добри! сегашните ми са с интервал за след 8хил км ,но самите дискове имат ръбче вече ,а и почнаха да свиркат при спиране и ме дразнят-сперам като жук-пикап със зелки по улиците...!!
вид ауто мисля че бяха някъде на черни връх на прека-ше търся и там да видя кво предлагат.
дупчените и с каналите просто смятах че са много по-различни с нормалните гладки дискове и за тва се засилих-колата ми е некъде към 230 коня-не е летящ снаряд и едва ли ше се наложи да спирам от 250 до 70 всеки ден!!

Назад към Е60/Е65/Е87/Е90/Х-series

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook