Турбо кит

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 138
Регистриран на: 20.03.2007
Местоположение: Sofia
Кара: Е36 M3
Мечтае да кара: E36 m3 turbo :)

Турбо кит

Мнение от Eddiy » 26 Окт 2008, 4:25

Колеги мисля да слагам на 20-ката един турбо кит,кажете си мнението как седат нещата и какво още трябва да купя за да си трагне както си трябва с тоя турбо кит http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Turbo-Ki ... otohosting
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 26.07.2008
Местоположение: Ст.Загора
Пол: Мъж

Мнение от dangerous » 26 Окт 2008, 9:32

US $874.99 :mhihi:
то без пари бря


Аватар
Мнения: 5133
Регистриран на: 15.05.2003
Местоположение: Herefordshire,Ledbury
Пол: Мъж
Кара: акцизни М-паркети от острова
Мечтае да кара: много неща

Мнение от ///MapTo » 26 Окт 2008, 9:53

Ако си решил да турбинираш М52 отсега ще ти кажа откажи се или смени матора...с тоя алуминиев блок няма да издеяниш дълго ;)
Изображение
Изображение
PeReZ: Предполагам и километража (скоростомера) не показва моментната скорост, а ъгловата скорост в завой ???

Babuna master
Аватар
Мнения: 1606
Регистриран на: 24.06.2003
Местоположение: Дупниzа

Мнение от mitak_o » 26 Окт 2008, 10:25

това турбо китайско ли е ? :roll:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 138
Регистриран на: 20.03.2007
Местоположение: Sofia
Кара: Е36 M3
Мечтае да кара: E36 m3 turbo :)

Мнение от Eddiy » 26 Окт 2008, 13:46

Него знам кво е
Изображение

Кой кашля?
Аватар
Мнения: 1062
Регистриран на: 28.04.2002
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: D779676

Мнение от Nikolay1 » 26 Окт 2008, 21:25

///MapTo написа:Ако си решил да турбинираш М52 отсега ще ти кажа откажи се или смени матора...с тоя алуминиев блок няма да издеяниш дълго ;)


Пробвал ли си или така си мислиш?
Be poZer, ride HoreX, drink 4oreX!
Oня русия

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 399
Регистриран на: 19.04.2008
Местоположение: София/Раковски
Пол: Мъж
Кара: е30 м20б20 90г
Мечтае да кара: е30 с38турбо

Мнение от BMWRACING » 27 Окт 2008, 0:24

ебе не че съм разбирач,ама за 800$ малко ме самняаа да е добър тоя кит

у prospeed,topspeed струва толкова само охлюва :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 724
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: Плевен
Кара: м42б20 турбо
Детайли за колата: hx35/40 twin scroll

Мнение от S-stail » 27 Окт 2008, 1:18

От тея неща само кулера,тръбите и маркучите ще ти
свършат работа..............в дългосрочен план :confused:
Изображение

Uploaded with ImageShack.us
Loosing Traction is part of the fun!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 800
Регистриран на: 21.08.2002
Местоположение: България, София

Мнение от Joreto » 27 Окт 2008, 9:27

Колектора на този кит доста се цепи .
W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)

моторспорт
Аватар
Мнения: 2451
Регистриран на: 5.04.2007
Кара: 332

Мнение от KIM » 27 Окт 2008, 12:17

точно от тая фирма никога не взимай личен опит :mhihi:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 138
Регистриран на: 20.03.2007
Местоположение: Sofia
Кара: Е36 M3
Мечтае да кара: E36 m3 turbo :)

Мнение от Eddiy » 27 Окт 2008, 18:29

колеги карам Е36 новия ванус 20-ка кажете ми какво турбо какво да купувам и да става самолет искам да заставам с М-ките :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

ре

Мнение от slavianko » 27 Окт 2008, 22:51

Nikolay1 написа:
///MapTo написа:Ако си решил да турбинираш М52 отсега ще ти кажа откажи се или смени матора...с тоя алуминиев блок няма да издеяниш дълго ;)


Пробвал ли си или така си мислиш?
Не колега не само си мисли. На този мотор карантиите му не са толкова здрави като на една чиста М50-сятка. Аз като си търсих кола държах задължително да е от от първите М50-сятки без ванос. ;)
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

Кой кашля?
Аватар
Мнения: 1062
Регистриран на: 28.04.2002
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: D779676

Мнение от Nikolay1 » 27 Окт 2008, 23:21

За блока все още никой не е разбрал колко е здрав на М52, а за карантиите вярно калпави са на ~700к.с. им се кривяли биелите (справка cardcounter bimmerforums.com) пък нали всеки цели минимум 1000к.с. идеята ми е, че е глупаво да се плюе толкова по един двигател за който още никой няма нагледна информация колко става и колко не.
П.С. Дано скоро видим някой действащ проект :roll:
Be poZer, ride HoreX, drink 4oreX!
Oня русия

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 459
Регистриран на: 22.08.2007
Пол: Мъж

Мнение от Soul_Fly » 28 Окт 2008, 0:45

В този раздел на форума освен "компетентни" мнения за въздушен филтър и чип друго няма :mhihi: :mhihi: :mhihi:
А за м52 всичкото е митове и легенди :mhihi:
Данеби само БМВ да има двигател с алуминиев блок? На Хонда блоковете също са алуминиеви и се надуват без никакъв проблем на 0.6 0.7 бара 8)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

ре

Мнение от slavianko » 28 Окт 2008, 8:10

Soul_Fly написа:В този раздел на форума освен "компетентни" мнения за въздушен филтър и чип друго няма :mhihi: :mhihi: :mhihi:
А за м52 всичкото е митове и легенди :mhihi:
Данеби само БМВ да има двигател с алуминиев блок? На Хонда блоковете също са алуминиеви и се надуват без никакъв проблем на 0.6 0.7 бара 8)
Ми надувайте си ги тогава и ще разберем тъкмо :mhihi: :mhihi:
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

Следваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook