питане относно разход

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 726
Регистриран на: 16.06.2008
Местоположение: Kassel/Germany
Пол: Мъж
Кара: е39
Мечтае да кара: E38

питане относно разход

Мнение от boywalking » 25 Окт 2008, 23:19

купих си количката преди около 4-5 месеца
318ис 93-та
първите 2 месеца я засичах с разход 10-12 на сто
многократно пъти във всякакви условия - говориме за градско,.... сутрин, вечер, в повече задръствания, в по-малко.....

следващите 2 месеца,,... разхода скочи на 15-18... еи така, постепенно взе да харчи повече,... с умерено каране задържам на 15/100 но под това неможе да падне.... независимо дали карам сутрин по малко на студен двигател,... или я паля на обед и карам без да спра,.. от 15 до 18 на сто разход,......

може ли като са ми я продавали да са я пристегнали като да е икономична ??? нещо да е човъркано да харчи малко и сега да лапа много
Жената е нежна струна, просто трябва да знаеш как да я опънеш...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 29.10.2007
Местоположение: в град без закони
Пол: Мъж

Мнение от agent smit » 25 Окт 2008, 23:42

По-скоро някоя част, отговаряща за разхода е дала фира.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 726
Регистриран на: 16.06.2008
Местоположение: Kassel/Germany
Пол: Мъж
Кара: е39
Мечтае да кара: E38

Мнение от boywalking » 25 Окт 2008, 23:47

миналата седмица смених въздушен филтър,... стария беше много зле,... няма ефект,... доколкото аз усещам за 200км изминати от тогава...

чувам разни работи за сондатам как се проверява дали е в изправност ?

какво мога да поглегна без майстор
Жената е нежна струна, просто трябва да знаеш как да я опънеш...

Левскарче
Аватар
Мнения: 489
Регистриран на: 17.01.2008
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: 02` E46 320d
Детайли за колата: Баничарка

Мнение от BoqnZubarev » 26 Окт 2008, 0:05

boywalking написа:чувам разни работи за сондатам как се проверява дали е в изправност ?


Диагностика. :roll:
Ламбдата също влияе на разхода, но ако тя е развалена би трябвало да се отрази и на работата на мотора, доколкото знам аз. :dunno:
Edit: Първото нещо, което смених по колата (след консумативите) е именно сондата. Разлика в харченето, може би и би трябвало да е имало, но аз преди това не го бях засичал и не мога да кажа със сигурност. Но определено имаше разлика в работата на двг-то. Преди смяната, мотора прекъсваше, менеше обороти, даже гаснеше. След смяната й всичко се нормализира.
Последна промяна BoqnZubarev на 26 Окт 2008, 0:08, променена общо 1 път
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 484
Регистриран на: 16.09.2006
Местоположение: sofia

Мнение от zazomazo » 26 Окт 2008, 0:06

boywalking написа:какво мога да поглегна без майстор

ми може да погледнеш да не ти тече бензин от някъде ;)
бегай на една диагностика да видиш дали ламбдата не е дала фира :!:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3911
Регистриран на: 11.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини

Мнение от DirtySouth » 26 Окт 2008, 0:08

Къде в софия диагностика и чистене на грешки ? Кажете такъв сервиз или човек като изключим кожодерите Д... и К....
I'm slowly drifting
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от kdl » 26 Окт 2008, 0:09

Само препушва отзад при умираща сонда, на практика можеш да караш и без сонда, но ще гори като ЗИЛ. Диагностиката не я хваща в реални условия, освен ако не е умряла. На 120ина хил.км. започва да работи не по начина, по който би трябвало, но е използваема още доста. Единствено софтуер, който може да чете данните й може да ти даде идея колко е "ок" все още сондата. Диагностиката винаги казва че е ОК, понеже има връзка с нея, а повечето софтуери само това гледат.

Левскарче
Аватар
Мнения: 489
Регистриран на: 17.01.2008
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: 02` E46 320d
Детайли за колата: Баничарка

Мнение от BoqnZubarev » 26 Окт 2008, 0:10

liloff написа:Само препушва отзад при умираща сонда, на практика можеш да караш и без сонда, но ще гори като ЗИЛ. Диагностиката не я хваща в реални условия, освен ако не е умряла. На 120ина хил.км. започва да работи не по начина, по който би трябвало, но е използваема още доста. Единствено софтуер, който може да чете данните й може да ти даде идея колко е "ок" все още сондата. Диагностиката винаги казва че е ОК, понеже има връзка с нея, а повечето софтуери само това гледат.

Именно ;)
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 726
Регистриран на: 16.06.2008
Местоположение: Kassel/Germany
Пол: Мъж
Кара: е39
Мечтае да кара: E38

Мнение от boywalking » 26 Окт 2008, 9:28

значи двигателя мисля, че работи много добре, държи си стабилни обороти, не тресе не трака,... никога не ми е гаснела,... даже напротив когато бавно катеря някой бордюр и колата се запъне оборотите ми падат до към 200 оборота и като натисна съединителя и веднага се стабилизират и се кефя, че трудно гасне.......


колко струва една сонда и колко горе долу е монтажа ?
Жената е нежна струна, просто трябва да знаеш как да я опънеш...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от kdl » 26 Окт 2008, 11:33

Към 200лв., монтажа и сам можеш. Никаква философия. После чистене на грешки на компа требе профилактично.

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook