проблем може би с съединител
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
37 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- Binev_OuT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 754
- Регистриран на: 15.02.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E36 323i Touring
- Мечтае да кара: някакво М
радоста ми беше кратка докато на едно кръстовище бях натиснал съединителя и си бях на първа тръгнах да тръгвам отпуснах малко съединителя и го върнах пак обаче колата почна леко да примърдва напред и с натиснат съединител додолу колата почна да притриса и а едвам да угасне и се осводи място та тръгнах иначе бая по лесно влизат предавките вече ама има нещо гнило което не мога да разбера 

- pistata9889
- ентусиаст
-
- Мнения: 1288
- Регистриран на: 30.03.2008
- Местоположение: Пловдив,Р.Конаре
- Пол: Мъж
- Кара: Камион колкото читалището...
Колко спирачна течност имаш наблудаваш ли е?
Когато трябва да вземеш решение относно една страна,изслушай и другата,може нейната версия да е по достоверна!!!
- pistata9889
- ентусиаст
-
- Мнения: 1288
- Регистриран на: 30.03.2008
- Местоположение: Пловдив,Р.Конаре
- Пол: Мъж
- Кара: Камион колкото читалището...
Общото е че,съединителя не ти е с жило а е хидравличен.Казанчето в което наливаш спирачна течност е едно за двете системи (спирачки и съединител).Когато течноста ти намалее се отразява първо на съединителя,защото казанчето таке е и направено,че и да не ти работи съединителя да не оставаш без спирачки.И от там съдя че ако имаш малко течност и може да не ти работи съединителя както трябва.Това е предположение,пиша и гадая по данни написани от теб,както всеки друг.Успех
Когато трябва да вземеш решение относно една страна,изслушай и другата,може нейната версия да е по достоверна!!!
- pistata9889
- ентусиаст
-
- Мнения: 1288
- Регистриран на: 30.03.2008
- Местоположение: Пловдив,Р.Конаре
- Пол: Мъж
- Кара: Камион колкото читалището...
Колега напиши си от къде,си за да те насочим към маистор,или както чета пари не ти се дават,поне някои по-запознат от форума да ти погледне колата и да станат по-ясни нещата.И в българската азбука имаме и малки и големи бъкви.
Когато трябва да вземеш решение относно една страна,изслушай и другата,може нейната версия да е по достоверна!!!
- insane_v
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 419
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: VW T-Roc Sport 2.0 TFSI
- Мечтае да кара: Всичко що започва с М
kabalo написа:май ще размина по евтиният начин така да се каже като че ли довката за маслото в скоростите си върши работата и нещата стават на все по добре за сега. надявам се да не е само временен ефекта иначе колкото повече я карам толкова по добре вземат да влизат скоростите това е за сега.....
Така е. Ефекта от добавката се постига след около 500-1000 км. При Полото ми всичко се оправи след около 500-600 км и вече 2 години няма проблеми. Скоростите влизат "като у тях си"


Edit: Сега видях втората страница и проблема със съединителя. Щом имаш спирачна течност в казанчето почти сигурно е че помпата ти е заминала. Обикновено това са симптомите - понякога вдига необходимото налягане и работи сякаш нищо и няма и при следващото натискане изведнъж отказва.
От схемата, която даде колегата се вижда, е има две помпи. Едната е вързана към педала и се явява задвижваща, а другата е изпълнител и чрез някаква лостова система бута притискателния диск на съединителя. Не знам в коя от двете е проблема и дали може да се сменят само гумичките или се сменя цялата помпа.
Щом не ти се ходи в сервиз най-добре отиди на някой канал и огледай колата. Намери къде са ти помпите и виж дали има течове от тях. За съжаление много често няма никакви течове или други външни признаци. Тогава единствения начин да разбереш дали работи е като я смениш. Така че в сервиз или не, все ще се наложи да гадаеш и да сменяш

- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
и така понеже говорих с едни колега от форума който си е правил ремонта на скоростите, понеже и той е имал проблем с лагера на първичния вал, та неговия майстор му е казал да се сменят направо 4-те лагера по целия вал, за да няма главоболия и така цялата работа му е излязла 190лв за 4-те лагера + 100лв работа 

- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
щом отделя горе, най-вероятно и съединителя е почнал да си заминава....... Тоест феродовия диск се е износил вече и затова отделя чак накрая на хода на педала.
- insane_v
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 419
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: VW T-Roc Sport 2.0 TFSI
- Мечтае да кара: Всичко що започва с М
kabalo написа:след смяната колата вече е пушка само дето ми отделя височко съединителя вече иначе сичко е ок
Би трябвало да може да се регулира. Буталото (щока) което излиза от помпата би трябвало да е с регулируема дължина.
37 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани