E30 318is turbo - част II
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
			43 мнения
			 • Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
		
	
- krika
- ...и то хидравличен :)
- 
				  
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Лудница  
   
   фиииушшшсссссссссс
 фиииушшшсссссссссс
			 
   
   фиииушшшсссссссссс
 фиииушшшссссссссссDie Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA  ---- http://www.formula1.bg ----
		- BiTurbo
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
dawolf написа:два броя гарнитури и 2мм подложка м/у тях
това за какво се прави ? Единствено си обяснявам ,че ще се увеличат кубиците и оттам горивната камера. Каква е целта ?
и от там се сваля оригиналната степен на сгъстяване 10,5:1 на колко   
   
   
 
допълнителната гарнит. в несплескано състояние е 1,75мм и подложката е 2мм
обема на целия М42Б18 е 1796cc респективно делено на 4 = 449cc на цилиндър
при поставянето на допълнителна гарнитура - около 1,5мм в сплескано състояние + подложка 2мм = 3,5мм общо получаваме "мини" цилиндър със следните дименсии:
  получаваме "мини" цилиндър със следните дименсии:
h (височина) = 3,5мм
r (радиус на цилиндъра) = 42мм
п = 3,14
от тук обема на "мини" цилиндъра = п.r(на квадрат).h = 134,2куб.мм=13,42cc умножено по 4 за четирите цилиндри = 53,48cc + 1796сс (оригиналната кубатура) = 1850сс толкова куб.с ще е вече мотора
от тук се чуда как може да се изчисли новата степен на сгустяване то със сигурност може но... в понеделник ша бера срам и ше питам някой от професорите из даскалото
  то със сигурност може но... в понеделник ша бера срам и ше питам някой от професорите из даскалото   
   
  
			 
   
   
 
допълнителната гарнит. в несплескано състояние е 1,75мм и подложката е 2мм
обема на целия М42Б18 е 1796cc респективно делено на 4 = 449cc на цилиндър
при поставянето на допълнителна гарнитура - около 1,5мм в сплескано състояние + подложка 2мм = 3,5мм общо
 получаваме "мини" цилиндър със следните дименсии:
  получаваме "мини" цилиндър със следните дименсии:
h (височина) = 3,5мм
r (радиус на цилиндъра) = 42мм
п = 3,14
от тук обема на "мини" цилиндъра = п.r(на квадрат).h = 134,2куб.мм=13,42cc умножено по 4 за четирите цилиндри = 53,48cc + 1796сс (оригиналната кубатура) = 1850сс толкова куб.с ще е вече мотора
от тук се чуда как може да се изчисли новата степен на сгустяване
 то със сигурност може но... в понеделник ша бера срам и ше питам някой от професорите из даскалото
  то със сигурност може но... в понеделник ша бера срам и ше питам някой от професорите из даскалото   
   
  
DaWolf


.jpg) 
 :bowdown::bowdown: forced induction M42B18
:bowdown::bowdown: forced induction M42B18
		

.jpg) 
 :bowdown::bowdown: forced induction M42B18
:bowdown::bowdown: forced induction M42B18Значи ако съм те разбрал правилно, в което да си призная се съмнявам  , би трябвало да бъде така: Попринцип степента на сгъстяване е: количеството обем в цилиндъра колко пъти се намалява когато буталото е в ГМТ, а камерата на главата се мери със спринцовка, сипваш докато се напълни и гледаш колко кубика е оттук нататък си мисля, че трябва да се сметне плочката с гарнитурите какъв обем има и да се прибави към резултата от горивната камера на главата и ще се разбере.
 , би трябвало да бъде така: Попринцип степента на сгъстяване е: количеството обем в цилиндъра колко пъти се намалява когато буталото е в ГМТ, а камерата на главата се мери със спринцовка, сипваш докато се напълни и гледаш колко кубика е оттук нататък си мисля, че трябва да се сметне плочката с гарнитурите какъв обем има и да се прибави към резултата от горивната камера на главата и ще се разбере. 
Ако не е това или несъм бил полезен поради една или друга причина направо го трии туй мнение ама като разбереш как е да го опишеш подробно, че да не се червя ами и аз да го знам.
			
		 , би трябвало да бъде така: Попринцип степента на сгъстяване е: количеството обем в цилиндъра колко пъти се намалява когато буталото е в ГМТ, а камерата на главата се мери със спринцовка, сипваш докато се напълни и гледаш колко кубика е оттук нататък си мисля, че трябва да се сметне плочката с гарнитурите какъв обем има и да се прибави към резултата от горивната камера на главата и ще се разбере.
 , би трябвало да бъде така: Попринцип степента на сгъстяване е: количеството обем в цилиндъра колко пъти се намалява когато буталото е в ГМТ, а камерата на главата се мери със спринцовка, сипваш докато се напълни и гледаш колко кубика е оттук нататък си мисля, че трябва да се сметне плочката с гарнитурите какъв обем има и да се прибави към резултата от горивната камера на главата и ще се разбере. 
Ако не е това или несъм бил полезен поради една или друга причина направо го трии туй мнение ама като разбереш как е да го опишеш подробно, че да не се червя ами и аз да го знам.

- Dr.Schnaps
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 485
- Регистриран на: 5.03.2003
- Местоположение: Sofia i drugi
- Пол: Мъж
- Кара: E90LCI и E30 Cabrio
DA WOLF написа:
от тук обема на "мини" цилиндъра = п.r(на квадрат).h = 134,2куб.мм=13,42cc умножено по 4 за четирите цилиндри = 53,48cc + 1796сс (оригиналната кубатура) = 1850сс толкова куб.с ще е вече мотора
4акаи по бавно
 
 
3на4и ходовия обем е Константен, тои се определя от хода и диаметъра на буталото
 
 
В твоя слу4аи явно след като 82 ти е диаметъра на цилиндъра и ходовия обем е 1796
 лесно е да се пресметне 4е хода ти е 85 милиметра. Прав ли съм
 лесно е да се пресметне 4е хода ти е 85 милиметра. Прав ли съм  (Питам за6тото не познавам двигателя ти)
  (Питам за6тото не познавам двигателя ти)
Формулката е > 3,14*(Диаметъра в мм)*(Диаметъра в мм)*(броя на цилиндрите, за тебе 4)*(хода в мм)/4000= Ходовиа обем в см^2
А степента на сгъстяване =(Ходовия обем +Обема на гориваната камера)/ Обема на гориваната камера.
 за твоя слу4аи обема на горивната камера фабри4но при 10,5 степен на сгъстяване е Х в уравнението
 за твоя слу4аи обема на горивната камера фабри4но при 10,5 степен на сгъстяване е Х в уравнението   449+х/х=10,5
 449+х/х=10,5
След една малка сметка се полу4ава 4е горивната камера е 47,26сс
3на4и ако правилно приемем 4е ти увели4ава6 горивната камера с 13,42cc то новата ти степен на сгъстяване е
(449+47,26+13,42)/(47,26+13,42)=8,4
 
 
Зна4и се полу4и степен на сгъстяване 8,4 ако сме приели верните данни за гарнитурата.
Надявам се съм бил поле3ен и Успех с проекта и продължаваи да ни държи6 в те4ение

Последна промяна Dr.Schnaps на 21 Ное 2004, 21:40, променена общо 2 пъти
					
				
			
		 
   
   ХОДА НА БУТАЛОТО ти се губи от картинката а той тряя се впише в пеизажа....
 ХОДА НА БУТАЛОТО ти се губи от картинката а той тряя се впише в пеизажа....
иначе кво?
10.5куб.см се сгъстяват до единица - тва ОК
 от тук оригиналния обем на цилиндъра 449куб.см се сгъстява до 42,76куб.см ( в ГМТ)
  от тук оригиналния обем на цилиндъра 449куб.см се сгъстява до 42,76куб.см ( в ГМТ)
обема на малкото цилиндърче образувано от гарнитурите + подложката е 13.42 куб.см от тук
 
 
новия обем на цилиндъра 462,42куб.см НО! ВЕчЕ ИМА НОВА СТЕПЕН НА СГЪСТЯВАНЕ поради по-късия ход на буталото който се е получил.
Е тва как да сметне???
ПС:: тва се отнася за по-горното мнение - понеже вече има ново по въпроса
 DD
DD   DD
DDDaWolf


.jpg) 
 :bowdown::bowdown: forced induction M42B18
:bowdown::bowdown: forced induction M42B18
		

.jpg) 
 :bowdown::bowdown: forced induction M42B18
:bowdown::bowdown: forced induction M42B18Заеби тия сметки и тая математика  . Като го запалиш и подкараш което ти пожелавам най-искрено и по-скоро, колата ще си покаже най- добре и с ключе номер 10
 . Като го запалиш и подкараш което ти пожелавам най-искрено и по-скоро, колата ще си покаже най- добре и с ключе номер 10  .....
 .....
А ако понесе 1 bar и с подходящи дюзи и налягане на горивото и едно чипче ..... леле майко... ше къртиш мивки вани шадравани паравани тупани....
			
				 . Като го запалиш и подкараш което ти пожелавам най-искрено и по-скоро, колата ще си покаже най- добре и с ключе номер 10
 . Като го запалиш и подкараш което ти пожелавам най-искрено и по-скоро, колата ще си покаже най- добре и с ключе номер 10  .....
 .....
А ако понесе 1 bar и с подходящи дюзи и налягане на горивото и едно чипче ..... леле майко... ше къртиш мивки вани шадравани паравани тупани....
Последна промяна Zik на 21 Ное 2004, 0:47, променена общо 1 път
					
				
			
		това като гледам нема да е скоро защото имам около1000лв а има недостиг от 1500лв по софта само, а и дюзите тия дет съм си харесал са по 100евро парчето   иначе друго имам всичко вече...
  иначе друго имам всичко вече...
има вариант за по-евтин софт но не мисля че ще прибегна до там като са прай нещо ше е като хората - или нема дса прай!
 като са прай нещо ше е като хората - или нема дса прай!  DD
DD   DD
DD   DD
DD
			 иначе друго имам всичко вече...
  иначе друго имам всичко вече...
има вариант за по-евтин софт но не мисля че ще прибегна до там
 като са прай нещо ше е като хората - или нема дса прай!
 като са прай нещо ше е като хората - или нема дса прай!  DD
DD   DD
DD   DD
DDDaWolf


.jpg) 
 :bowdown::bowdown: forced induction M42B18
:bowdown::bowdown: forced induction M42B18
		

.jpg) 
 :bowdown::bowdown: forced induction M42B18
:bowdown::bowdown: forced induction M42B18Zik написа:Заеби тия сметки и тая математика. Като го запалиш и подкараш което ти пожелавам най-искрено и по-скоро, колата ще си покаже най- добре и с ключе номер 10
.....
ако си купя софта който искам(а тва ше стане) ключе №10 ще си стои спокоино на стената в халето - там където му е мястото...
 DD
DD   DD
DD   DD
DDDaWolf


.jpg) 
 :bowdown::bowdown: forced induction M42B18
:bowdown::bowdown: forced induction M42B18
		

.jpg) 
 :bowdown::bowdown: forced induction M42B18
:bowdown::bowdown: forced induction M42B18
			43 мнения
			 • Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	


 
			



 Аз не бих се заел така на самотек
 Аз не бих се заел така на самотек  С нетърпение очквам отзивите като я пробваш
 С нетърпение очквам отзивите като я пробваш 
 
