загуба на антифриз
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
70 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: загуба на антифриз
mihal написа:srd написа:srd написа:srd написа:asentchernaev написа:На седмица две доливам по литър антифриз. Така е цяло лято. Не намирам отнякъде да тече - иначе не надува колата, включва перката, отваря термостата, не пуши отзад, обаче си губи по малко антифриз отнякъде.. мнения за това откъде може да тече без да мога да го видя? По радиатора не е май, по маркучите не е, водна помпа не е, в колата също е сухо.. Колата не пуши въобще и работи перфектно, маслото също е чисто и не смятам че нещо такова се случва...
колеги и при мен се оказва същото.Само че аз бях на майстор за да ми смени антифриза и от тогава ми бяга антифриза,за 1 седмица 0,5л.сигурно не е обезвъздушена като хората.Днеска следобед я оглеждах отвсякъде.Та значи виждам капки от дупката на предпазния капак на радиатора,като го свалих видях че под разширителя подкапва предполагам там от където се излива излишния антифриз когато капачката отвори.възможно ли е да е блокирала в отворено положение и като отвори термостата да го изхвърля на вън.
Та мисълта ми е възможно ли е да ми се е пре....ла капачката и как да разбера дали е здрава.
Днес я смених,20лв.сега ще следя антифриза.
Благодаря на всички.
Колеги здравейте пак,загубата на антифриз ми продължава.Смених капачката но пак губи.Вече се съмнявам да не е спукано самото казанче някъде долу.просто никъде не тече в колата и около маркучите,единствено го виждам под казанчето за доливанеи се стича в предпазния капак под радиатора,но немога да го хвана точно от къде е.Някой свалял ли е радиатора да каже точно каква е процедурата и има ли нещо по специфично при демонтажа.Може ли по накъкъв начин да се определи на място без да се сваля.дайте съвет,много е гадна тая работа.За 2 дена ми загуби 300-400гр.може би.
Стия добавки за радияторите дали ще стане нещо.Кажете някакви модели
По добре не слагай добавки!!! Сменял ли си о-пръстените на казанчето, че те често истърват? 7-8лв струват в БМВ иначе може и за 1лв да ги намериш.
03 GASKET RING D=77,0MM 1 17211712965 $3.63
04 GASKET RING D=14,5MM 1 17111712966 $2.23
по спомен малки беше дебел около 2мм а големия към 3-3,5мм
Сега намерих схемата на радиатора и ги видях тези пръстени обаче има и от долу някакви.Немога да разбера по схемата как се сваля казанчето под капачето ли има нещо което го захваща към основата.Иначе много благодаря ,ако някой го е свалял нека даде акъл да не се шматкам.
http://store.picbg.net/pubpic/71/19/d4d ... 2e7119.png
Последна промяна srd на 22 Окт 2008, 10:52, променена общо 1 път
Кажете от къде да ги купя.Обаждах се тук там ама всеки ми предлага цяло казанче 70-80лв.
Ако някой знае ще съм много благодарен.
http://store.picbg.net/pubpic/71/19/d4d ... 2e7119.png
Ако някой знае ще съм много благодарен.
http://store.picbg.net/pubpic/71/19/d4d ... 2e7119.png
Re: загуба на антифриз
srd написа:mihal написа:srd написа:srd написа:srd написа:asentchernaev написа:На седмица две доливам по литър антифриз. Така е цяло лято. Не намирам отнякъде да тече - иначе не надува колата, включва перката, отваря термостата, не пуши отзад, обаче си губи по малко антифриз отнякъде.. мнения за това откъде може да тече без да мога да го видя? По радиатора не е май, по маркучите не е, водна помпа не е, в колата също е сухо.. Колата не пуши въобще и работи перфектно, маслото също е чисто и не смятам че нещо такова се случва...
колеги и при мен се оказва същото.Само че аз бях на майстор за да ми смени антифриза и от тогава ми бяга антифриза,за 1 седмица 0,5л.сигурно не е обезвъздушена като хората.Днеска следобед я оглеждах отвсякъде.Та значи виждам капки от дупката на предпазния капак на радиатора,като го свалих видях че под разширителя подкапва предполагам там от където се излива излишния антифриз когато капачката отвори.възможно ли е да е блокирала в отворено положение и като отвори термостата да го изхвърля на вън.
Та мисълта ми е възможно ли е да ми се е пре....ла капачката и как да разбера дали е здрава.
Днес я смених,20лв.сега ще следя антифриза.
Благодаря на всички.
Колеги здравейте пак,загубата на антифриз ми продължава.Смених капачката но пак губи.Вече се съмнявам да не е спукано самото казанче някъде долу.просто никъде не тече в колата и около маркучите,единствено го виждам под казанчето за доливанеи се стича в предпазния капак под радиатора,но немога да го хвана точно от къде е.Някой свалял ли е радиатора да каже точно каква е процедурата и има ли нещо по специфично при демонтажа.Може ли по накъкъв начин да се определи на място без да се сваля.дайте съвет,много е гадна тая работа.За 2 дена ми загуби 300-400гр.може би.
Стия добавки за радияторите дали ще стане нещо.Кажете някакви модели
По добре не слагай добавки!!! Сменял ли си о-пръстените на казанчето, че те често истърват? 7-8лв струват в БМВ иначе може и за 1лв да ги намериш.
03 GASKET RING D=77,0MM 1 17211712965 $3.63
04 GASKET RING D=14,5MM 1 17111712966 $2.23
по спомен малки беше дебел около 2мм а големия към 3-3,5мм
Сега намерих схемата на радиатора и ги видях тези пръстени обаче има и от долу някакви.Немога да разбера по схемата как се сваля казанчето под капачето ли има нещо което го захваща към основата.Иначе много благодаря ,ако някой го е свалял нека даде акъл да не се шматкам.
http://store.picbg.net/pubpic/71/19/d4d ... 2e7119.png
знаеш ли точната дебелина и на двата.
- mihal
- ентусиаст
-
- Мнения: 1318
- Регистриран на: 11.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i touring 2001/9
точната не я знам ма примерно вземи един 3.5 и един 3 от големия отваряш гледаш стария и тъй.. Или направо ги носиш в магазина. Най лесния начин е от магазина на БМВ ако има при тебе 7-8лв струват. Само ако ходиш в обикновен магазин за о-пръстени носи тея 2-та размера D=77,0MM D=14,5MM че тоя големия както е станал правоъгален малко трудно ще го измерят
А за разглобяването развиваш 2-та шестограмни болта, махаш черното капаче(щипката на радиатора ще ти пречи аз не разбрах как се сваля затова я напънах да премине капачето през нея)и тука с помоща на отверка(да я използваш като лост) махаш казанчето излиза право на горе.
Аз като ги сменях леко ги намазах с грес за по добро уплътнение.

А за разглобяването развиваш 2-та шестограмни болта, махаш черното капаче(щипката на радиатора ще ти пречи аз не разбрах как се сваля затова я напънах да премине капачето през нея)и тука с помоща на отверка(да я използваш като лост) махаш казанчето излиза право на горе.
Аз като ги сменях леко ги намазах с грес за по добро уплътнение.

mihal написа:точната не я знам ма примерно вземи един 3.5 и един 3 от големия отваряш гледаш стария и тъй.. Или направо ги носиш в магазина. Най лесния начин е от магазина на БМВ ако има при тебе 7-8лв струват. Само ако ходиш в обикновен магазин за о-пръстени носи тея 2-та размера D=77,0MM D=14,5MM че тоя големия както е станал правоъгален малко трудно ще го измерят![]()
А за разглобяването развиваш 2-та шестограмни болта, махаш черното капаче(щипката на радиатора ще ти пречи аз не разбрах как се сваля затова я напънах да премине капачето през нея)и тука с помоща на отверка(да я използваш като лост) махаш казанчето излиза право на горе.
Аз като ги сменях леко ги намазах с грес за по добро уплътнение.
Здрасти колега,благодаря за инфото.Направих така 1бр.77/3мм-1бр77/3,5мм. 1бр.14,5/2мм 1бр 14,5/2,5мм.Всичко това то взех от фирма СЕМЕРИНА за някакви 2 лв.Снощи ги смених и обезвъздуших и сега ще ведим дали пак ще губи.Огледах казанчето абсолютно здраво но единия О пръстен големия беше сплескан по продължение на 2-3см.И друго отдолу на О-пръстена имаше отлагане от гумата което ме води до мисълта че това нещо е доста старо.А щипките се свалят като вземеш 2бр.прави отверки и натиснеш вотвора под стрелката докатощракнат зъбчетатаи освободят.Темата стана много голяма ама няма каки пак благодаря на всички
- mihal
- ентусиаст
-
- Мнения: 1318
- Регистриран на: 11.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i touring 2001/9
mihal написа:И в крайна сметка кои о-пръстени използва? малките ли?
77/3.5мм 14,5/2мм.обаче работата си е пак зле от снощи до сутринта беше загубила 0,600мл.като колата не е карана снощи въобще.отдолу имаше малки петънца обаче на различни места и предполагам че това е от омокренията при обезвъздушаването.Аи те са малки а 0,600мл.да изтече си е количество.
[size=18]КОЛЕГИ АКО НЯКОЙ ЗНАЕ ЧИТАВ МАЙСТОР НЕКА ДАДЕ ИНФО.[/size].Аз съм до тука не ми ражда главата от къде може да е.Вкупето точно къде да се гледа за течове от радиаторчето това е много голямо количество и все си мисля че трябваше да има нишан по стелките,или се стича под тях от някъде.Маслото е чисто,антифриза не миришеше на газове и казанчето нямаше отлагания.
Възможно ли е като съм я объзвъздушавал да е останало въздух и до сутринта да го е глътнала въпреки че това е затворена система.Долях му сутринта и ще видим какво ще стане.
- mihal
- ентусиаст
-
- Мнения: 1318
- Регистриран на: 11.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i touring 2001/9
доливаш да се напълни 1/3-та от казанчето караш като загрее пак пробваш да "одушиш"(на парно). Ако излиза само вода без въздух май вероятно е одушена
Абе като цяло често я поглеждай и като е студена и доливай
И се обезвъздушава на затворена капачка!!!
Казанчето при мене се пълни на 1/3, иначе го изхвърля.
Вече ако след няколко дена губи ще му мислим

И се обезвъздушава на затворена капачка!!!
Казанчето при мене се пълни на 1/3, иначе го изхвърля.
Вече ако след няколко дена губи ще му мислим

mihal написа:доливаш да се напълни 1/3-та от казанчето караш като загрее пак пробваш да "одушиш"(на парно). Ако излиза само вода без въздух май вероятно е одушенаАбе като цяло често я поглеждай и като е студена и доливай
И се обезвъздушава на затворена капачка!!!
Казанчето при мене се пълни на 1/3, иначе го изхвърля.
Вече ако след няколко дена губи ще му мислим
Здрасти пак, абе кажи какво значи одушена. Снощи излизаше само антифриз и казана беше почти до чертата къде изчезва беш ли му ма ......та.Иначе и доливам само сутрин като е студена.Май ще звъня на ДОНОВСКИ.
АКО ИМАШ ИДЕЯ КАЖИ
- mihal
- ентусиаст
-
- Мнения: 1318
- Регистриран на: 11.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i touring 2001/9
е ся повече от преди ли губи? бърши сичко с парцала и карай така то ше се види от къде изтича.
ако си с климатроник имаш дренаж за конденза и няма да ти мокри мокета но най вероятно ще се изпотяват стъклата.
ако гори водата охладитрелната течност ще мирише на бензин (или изгорели газове) или ще пресича маслото.
моят съвет е карай няклолко дена така и следи че може още да се обезвъздушава и ако след това още губи - на майстор
Но и аз от това лято имам бмв и тая охладителна система като извънземно я гледах има си чалъми бмв-то
, един от които е че нивото на водата седи на 10-ина см. от дъното на казанчето(не при всички разбира се). Като налея повечко вода докато я изхвърли ми дърви маркучите
От кога я имаш тая кола? Преди как беше?
ако си с климатроник имаш дренаж за конденза и няма да ти мокри мокета но най вероятно ще се изпотяват стъклата.
ако гори водата охладитрелната течност ще мирише на бензин (или изгорели газове) или ще пресича маслото.
моят съвет е карай няклолко дена така и следи че може още да се обезвъздушава и ако след това още губи - на майстор
Но и аз от това лято имам бмв и тая охладителна система като извънземно я гледах има си чалъми бмв-то


От кога я имаш тая кола? Преди как беше?

mihal написа:е ся повече от преди ли губи? бърши сичко с парцала и карай така то ше се види от къде изтича.
ако си с климатроник имаш дренаж за конденза и няма да ти мокри мокета но най вероятно ще се изпотяват стъклата.
ако гори водата охладитрелната течност ще мирише на бензин (или изгорели газове) или ще пресича маслото.
моят съвет е карай няклолко дена така и следи че може още да се обезвъздушава и ако след това още губи - на майстор
Но и аз от това лято имам бмв и тая охладителна система като извънземно я гледах има си чалъми бмв-то, един от които е че нивото на водата седи на 10-ина см. от дъното на казанчето(не при всички разбира се). Като налея повечко вода докато я изхвърли ми дърви маркучите
![]()
От кога я имаш тая кола? Преди как беше?
С КЛИМАТРОНИК но е копчетата ане е електронен.сгъклата не се потят и в колате не мирише познавая тая миризмТЕЧНОСТА НЕ МИРИШЕ СНОЩИ Я ИЗТОЧВАХ и я душих като куче.ОТ КЪДЕ ГО РАЗБРА ТОВА ЗА 10 см.от дъното моляте кажи.Колата я имам от 15 дена незнам преди как е било.Аз смених антифриза /м/у другото стария антифриз беше много слаби долу ниско в казана та това ме навежда на мисълта че проблема е от преди. А може ида бъркам и да не съм я обезвъздушил като хората.
Четох много и се различни начини Я КАЖИ ТИ КАК ГО ПРАВИШ ТОЯ НОМЕР С ОБЕЗВЪЗДУШАВАНЕТО АКО НЕ ТЕ МЪРЗИ ДА ПИШЕШ.
- mihal
- ентусиаст
-
- Мнения: 1318
- Регистриран на: 11.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i touring 2001/9
Търпение и всичко ще си дойде на мястото...
това за 10-те сантиметра го знам от опит и от тук: http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=100322&postdays=0&postorder=asc&start=15
обезвъздушаване:
Като сменяш антифриза източваш стария, почваш да наливаш новия на загасен ДВГ, пълниш казанчето(на отвита пробка),
завиваш пробката,
после палиш и чакаш да загрее хубаво и радиатора да почне да се стопля леко (парно на макс(всички врътки на червено!!!))
Като се стопли пак отвиваш пробкатаи гледаш какво излизаако е само течност - ок .
За проверка дали всичко работи я изчакай, трябва да загрее целият радиатор и парното яко трябва да топли.
После вече караш и доливаш докато се дообезвъздуши.
И тва е, няма и нищо на колата карай смело и мойта я взех на същия хал!
Важното е само да не мокриш много и да забърсваш хубаво с парцала за да хванеш евентуалните течове.
При мене бяха няколко: о-пръстените, пластмасовото водно съединение между главата и радиарора (горното, не с термостата), капачката и отстрани на радиатора има една тапа за термодатчик(не беше стегната).
това за 10-те сантиметра го знам от опит и от тук: http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=100322&postdays=0&postorder=asc&start=15
обезвъздушаване:
Като сменяш антифриза източваш стария, почваш да наливаш новия на загасен ДВГ, пълниш казанчето(на отвита пробка),
завиваш пробката,
после палиш и чакаш да загрее хубаво и радиатора да почне да се стопля леко (парно на макс(всички врътки на червено!!!))
Като се стопли пак отвиваш пробкатаи гледаш какво излизаако е само течност - ок .
За проверка дали всичко работи я изчакай, трябва да загрее целият радиатор и парното яко трябва да топли.
После вече караш и доливаш докато се дообезвъздуши.
И тва е, няма и нищо на колата карай смело и мойта я взех на същия хал!
Важното е само да не мокриш много и да забърсваш хубаво с парцала за да хванеш евентуалните течове.
При мене бяха няколко: о-пръстените, пластмасовото водно съединение между главата и радиарора (горното, не с термостата), капачката и отстрани на радиатора има една тапа за термодатчик(не беше стегната).

- asentchernaev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 85
- Регистриран на: 18.03.2008
- Местоположение: sofia
Re: парното
mihal написа:asentchernaev написа:парното е перфектаявно нямам проблем с обезвъздушаването но дано нямам проблем със сцепен блок или глава
помириши охладителната течност не трябва да мирише на бензин или изгорели газове
знам за какво говориш.. предната кола имаше такъв проблем, но сега не е такъв случая, антифризчето е чистичко и си мирише определено на антифриз, не на нещо друго, маркучите не са под налягане при загряла кола .. Виждам го така:
1.или има цепка някъде по блок или глава, но излиза навън и се изпарява от топлината, и е на място където няма пряка видимост, защото все нещо би трябвало да се види при такова изпарение на голямо количество от едно и също място,
2.или е от проклетия тройник, където има достатъчно топлина да се изпари, или ако успява въобще да прокапе нещо, капе долу върху кожуха на съед или каквото се пада там, а при мен всичко отдолу е омаслено от масло, така че не бих го хванал без да измия всичко.. всъшност това е идея..
3. някой знае ли как се мие двигател?
4.Някой знае ли системата на смяната на този тройник.. какво се сваля, за да се стигне, аз даже не мога да го видя добре.
mihal написа:е ся повече от преди ли губи? бърши сичко с парцала и карай така то ше се види от къде изтича.
ако си с климатроник имаш дренаж за конденза и няма да ти мокри мокета но най вероятно ще се изпотяват стъклата.
ако гори водата охладитрелната течност ще мирише на бензин (или изгорели газове) или ще пресича маслото.
моят съвет е карай няклолко дена така и следи че може още да се обезвъздушава и ако след това още губи - на майстор
Но и аз от това лято имам бмв и тая охладителна система като извънземно я гледах има си чалъми бмв-то, един от които е че нивото на водата седи на 10-ина см. от дъното на казанчето(не при всички разбира се). Като налея повечко вода докато я изхвърли ми дърви маркучите
![]()
От кога я имаш тая кола? Преди как беше?
Ти това с обезвъздушаването при тихи обороти ли го правиш,щото при мен на тихи нищо не излиза а като го задържа на 2000 оборота се появявя течноста изчаквам я да започне да изтича само вода и тогава без да пускам газта завивам пробката---- и на сутринта водата е долу.
АКО ТОВА Е НОРМАЛНО НЕЗНАМ КАКВО ДА МИСЛЯ.КАРАЛ СЪМ МНОГО КОЛИ АМА ТЕ ТОВА МИ ЕБАВА ВЕРИЦАТА ЗАСЕГА.
ЩЕ ПРОБВАМ НЯКОЛКО ДЕНА ДАЛИ ЩЕ ОСТАНЕ СУХО КАЗАНЧЕТО И АКО НЕ ОСТАВА ЩЕ ВИДИМ
- mihal
- ентусиаст
-
- Мнения: 1318
- Регистриран на: 11.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i touring 2001/9
допълни го поне веднъж до средата... ако караш с вода ще се изпарява но ако си сложил антифриз ще виждаш следите 


70 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани