загуба на антифриз
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
70 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- asentchernaev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 85
- Регистриран на: 18.03.2008
- Местоположение: sofia
между другото никога не съм я обезвъздушавал, и тия дни като остане време ще се заиграя.. може пък от това да излезе- знам ли вече, аз досега доста четох за това обезвъздушаване но все го подценявах- ще пробвам с шише вода и маркуче дори та белкем се изясни какво излиза. Това с ценпатината не искам и да си го помислям!
- asentchernaev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 85
- Регистриран на: 18.03.2008
- Местоположение: sofia
оправи ли се
horsepower написа::D Здравей колега, нека и аз се включа същия проблем до ден днешен!!!
1-рво От скоро карам BMW Е36 купе кола с вискосъединителна перка
2-ро когато я купих антифриза беше пот половината казанче купих нов и почнах да доливам, не чувах вискосъединителната перка и се претиснявах да не я прегрявам....
3-то свалях да промивам радиатори всичко беше чисто налях новия антифриз и когато почетох от интернет книжките които си свалих на руски и български разбрах че наще модели са силно къпризни към обезвъздушаване ..... много време си играх за да искарам въздуха и го направих след което колата престана да губи антифриз
4-рто ако ти е от парното колегата понагоре каза и е прав че ще ти мерише на антифриз и влажно мухлясало ....
5-то замислих се също като по горе аписаното да не да има някаде малка цепнатина по блока или гарнитура минимална и да сълзи продухваики го леко и незабележимо....
интересното е че смених и виско съединителя и всичко като и термостат напразно всичко си е работело един единствен път в жегата след дълготраиното обезвъздушаване я чух сама да забучи перката и се искефих до сега само на климатик ми бучеше но истината е била в обезвъздушаването
Много се извинявам за правопис и многоброини повтарания но трябва да бягам на работа и нямам време да го редактирам
Мерси колега за инфото, само не разбрах имаш ли проблем все още, или с обезвъздушаването си го решил?
- horsepower
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 76
- Регистриран на: 11.05.2008
- Местоположение: Съединените Врачански Щати
- Кара: e36 316i m43 coupe
- Мечтае да кара: e36 M3 EVO
- Детайли за колата: Враца Биич 104магарета Куц кон ама бегачка с БаВаРсКо сърце и кръв!


Сменях виско съединители сменях термустати промивах радиатора за какво за нищо просто не знаех и се чудех защо неще да забучи този виско докато не разбрах колко е важно обезвъздушаването. Така да ви споделя, палите автомобила и започвате да се возите, препоръчвам голямо искачване и да карате докато колата загрее. Защо искачване защото притука на струя неможе да доохлади радиатора поради ниската скорост а и тормозенето на малки предавки, след като загрее хубавичко (не гледаите таблото моето не показва грам вярно, слезте отворете капака пипнете трабата която излиза от двигателя и отива към ръдятора, трябва да пече а другата от радятора за към двигателя да е нормално топла, тогава може да се започне с обезвъздушаването а то става ето по този начин "

Отвъртате този така да го наречем клапан лекичко докато не почне да излиза антифриз, след като започне и излиза с силна струя пълна с балончета означава че сте започнали да гоните въздуха


Re: загуба на антифриз
asentchernaev написа:На седмица две доливам по литър антифриз. Така е цяло лято. Не намирам отнякъде да тече - иначе не надува колата, включва перката, отваря термостата, не пуши отзад, обаче си губи по малко антифриз отнякъде.. мнения за това откъде може да тече без да мога да го видя? По радиатора не е май, по маркучите не е, водна помпа не е, в колата също е сухо.. Колата не пуши въобще и работи перфектно, маслото също е чисто и не смятам че нещо такова се случва...
колеги и при мен се оказва същото.Само че аз бях на майстор за да ми смени антифриза и от тогава ми бяга антифриза,за 1 седмица 0,5л.сигурно не е обезвъздушена като хората.Днеска следобед я оглеждах отвсякъде.Та значи виждам капки от дупката на предпазния капак на радиатора,като го свалих видях че под разширителя подкапва предполагам там от където се излива излишния антифриз когато капачката отвори.възможно ли е да е блокирала в отворено положение и като отвори термостата да го изхвърля на вън.
Та мисълта ми е възможно ли е да ми се е пре....ла капачката и как да разбера дали е здрава.
Re: загуба на антифриз
Та мисълта ми е възможно ли е да ми се е пре....ла капачката и как да разбера дали е здрава.[/quote] Според мен колега ако се е прее...а капачката и стои отворен винтила няма да има налягане в системата но най добре я смени да ти е мирна главата не е скъпа
Re: загуба на антифриз
Според мен колега ако се е прее...а капачката и стои отворен винтила няма да има налягане в системата но най добре я смени да ти е мирна главата не е скъпа[/quote]M.J. написа:Та мисълта ми е възможно ли е да ми се е пре....ла капачката и как да разбера дали е здрава.
ОК.Това мисля да направя днеска.Но ако няма налягане ще държи ли нормална темперетура?Защото тя си държи нормална и перката си включва малко над 90.
Re: загуба на антифриз
srd написа:asentchernaev написа:На седмица две доливам по литър антифриз. Така е цяло лято. Не намирам отнякъде да тече - иначе не надува колата, включва перката, отваря термостата, не пуши отзад, обаче си губи по малко антифриз отнякъде.. мнения за това откъде може да тече без да мога да го видя? По радиатора не е май, по маркучите не е, водна помпа не е, в колата също е сухо.. Колата не пуши въобще и работи перфектно, маслото също е чисто и не смятам че нещо такова се случва...
колеги и при мен се оказва същото.Само че аз бях на майстор за да ми смени антифриза и от тогава ми бяга антифриза,за 1 седмица 0,5л.сигурно не е обезвъздушена като хората.Днеска следобед я оглеждах отвсякъде.Та значи виждам капки от дупката на предпазния капак на радиатора,като го свалих видях че под разширителя подкапва предполагам там от където се излива излишния антифриз когато капачката отвори.възможно ли е да е блокирала в отворено положение и като отвори термостата да го изхвърля на вън.
Та мисълта ми е възможно ли е да ми се е пре....ла капачката и как да разбера дали е здрава.
Днес я смених,20лв.сега ще следя антифриза.
Благодаря на всички.
- mihal
- ентусиаст
-
- Мнения: 1318
- Регистриран на: 11.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i touring 2001/9
на мене ми губеше по малко от капачката, но ставаше въпрос за нещо от рода на 50 -100 грама на 100км

- asentchernaev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 85
- Регистриран на: 18.03.2008
- Местоположение: sofia
неуспешно обезвъздушаване
значи опитах да обезвъздушавам, спазвам предписанията, колата е загряла, отворила е големия кръг, пуснато парно че даже и климатик, на лек наклон нагоре с предницата,но щом отвъртя съвсем малко пробката за обез. и не излизат балончета а директно антифриз, без никакво съмнение за някакъв въздух.. или е обезвъздушена, или аз не мога да го направя като хората.. проблема е че антифриза който извира е супер горещ и аз веднага завивам пробката, защото той излиза доста силно макар че съм само охлабил.. но според това което ми обясняваха, трябваше да излиза въздух с малко антифриз.. така че следваща стъпка съм си начертал смяна на тройника, но не знам ще мога ли сам.. като гледам без сваляне на колектор няма да стане.. някой беше писал че става, но там няма никаква видимост и даже да си завра ръката до там, не знам какво ще направя. .някой ако е сменявал да казва каква е системата за достъп до този тройник?
- asentchernaev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 85
- Регистриран на: 18.03.2008
- Местоположение: sofia
asentchernaev написа:между другото никога не съм я обезвъздушавал, и тия дни като остане време ще се заиграя.. може пък от това да излезе- знам ли вече, аз досега доста четох за това обезвъздушаване но все го подценявах- ще пробвам с шише вода и маркуче дори та белкем се изясни какво излиза. Това с ценпатината не искам и да си го помислям!
а между другото с шише някой беше писал, но няма как да се сложи маркуч на пробката за обезвъздушаване по никакъв начин, камо ли на загряла кола
- mihal
- ентусиаст
-
- Мнения: 1318
- Регистриран на: 11.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i touring 2001/9
Re: неуспешно обезвъздушаване
asentchernaev написа:значи опитах да обезвъздушавам, спазвам предписанията, колата е загряла, отворила е големия кръг, пуснато парно че даже и климатик, на лек наклон нагоре с предницата,но щом отвъртя съвсем малко пробката за обез. и не излизат балончета а директно антифриз, без никакво съмнение за някакъв въздух.. или е обезвъздушена, или аз не мога да го направя като хората.. проблема е че антифриза който извира е супер горещ и аз веднага завивам пробката, защото той излиза доста силно макар че съм само охлабил.. но според това което ми обясняваха, трябваше да излиза въздух с малко антифриз.. така че следваща стъпка съм си начертал смяна на тройника, но не знам ще мога ли сам.. като гледам без сваляне на колектор няма да стане.. някой беше писал че става, но там няма никаква видимост и даже да си завра ръката до там, не знам какво ще направя. .някой ако е сменявал да казва каква е системата за достъп до този тройник?
ако и парното работи силно сначи сигурно си я "одушил"


- asentchernaev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 85
- Регистриран на: 18.03.2008
- Местоположение: sofia
парното
парното е перфекта
явно нямам проблем с обезвъздушаването но дано нямам проблем със сцепен блок или глава 


- mihal
- ентусиаст
-
- Мнения: 1318
- Регистриран на: 11.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i touring 2001/9
Re: парното
asentchernaev написа:парното е перфектаявно нямам проблем с обезвъздушаването но дано нямам проблем със сцепен блок или глава
помириши охладителната течност не трябва да мирише на бензин или изгорели газове

Re: загуба на антифриз
srd написа:srd написа:asentchernaev написа:На седмица две доливам по литър антифриз. Така е цяло лято. Не намирам отнякъде да тече - иначе не надува колата, включва перката, отваря термостата, не пуши отзад, обаче си губи по малко антифриз отнякъде.. мнения за това откъде може да тече без да мога да го видя? По радиатора не е май, по маркучите не е, водна помпа не е, в колата също е сухо.. Колата не пуши въобще и работи перфектно, маслото също е чисто и не смятам че нещо такова се случва...
колеги и при мен се оказва същото.Само че аз бях на майстор за да ми смени антифриза и от тогава ми бяга антифриза,за 1 седмица 0,5л.сигурно не е обезвъздушена като хората.Днеска следобед я оглеждах отвсякъде.Та значи виждам капки от дупката на предпазния капак на радиатора,като го свалих видях че под разширителя подкапва предполагам там от където се излива излишния антифриз когато капачката отвори.възможно ли е да е блокирала в отворено положение и като отвори термостата да го изхвърля на вън.
Та мисълта ми е възможно ли е да ми се е пре....ла капачката и как да разбера дали е здрава.
Днес я смених,20лв.сега ще следя антифриза.
Благодаря на всички.
Колеги здравейте пак,загубата на антифриз ми продължава.Смених капачката но пак губи.Вече се съмнявам да не е спукано самото казанче някъде долу.просто никъде не тече в колата и около маркучите,единствено го виждам под казанчето за доливанеи се стича в предпазния капак под радиатора,но немога да го хвана точно от къде е.Съмнявам си и там където казанчето е закрепено за радиатора,как тоно е връзката.Някой свалял ли е радиатора да каже точно каква е процедурата и има ли нещо по специфично при демонтажа.Може ли по накъкъв начин да се определи на място без да се сваля.дайте съвет,много е гадна тая работа.За 2 дена ми загуби 300-400гр.може би.
Стия добавки за радияторите дали ще стане нещо.Кажете някакви модели
- mihal
- ентусиаст
-
- Мнения: 1318
- Регистриран на: 11.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i touring 2001/9
Re: загуба на антифриз
srd написа:srd написа:srd написа:asentchernaev написа:На седмица две доливам по литър антифриз. Така е цяло лято. Не намирам отнякъде да тече - иначе не надува колата, включва перката, отваря термостата, не пуши отзад, обаче си губи по малко антифриз отнякъде.. мнения за това откъде може да тече без да мога да го видя? По радиатора не е май, по маркучите не е, водна помпа не е, в колата също е сухо.. Колата не пуши въобще и работи перфектно, маслото също е чисто и не смятам че нещо такова се случва...
колеги и при мен се оказва същото.Само че аз бях на майстор за да ми смени антифриза и от тогава ми бяга антифриза,за 1 седмица 0,5л.сигурно не е обезвъздушена като хората.Днеска следобед я оглеждах отвсякъде.Та значи виждам капки от дупката на предпазния капак на радиатора,като го свалих видях че под разширителя подкапва предполагам там от където се излива излишния антифриз когато капачката отвори.възможно ли е да е блокирала в отворено положение и като отвори термостата да го изхвърля на вън.
Та мисълта ми е възможно ли е да ми се е пре....ла капачката и как да разбера дали е здрава.
Днес я смених,20лв.сега ще следя антифриза.
Благодаря на всички.
Колеги здравейте пак,загубата на антифриз ми продължава.Смених капачката но пак губи.Вече се съмнявам да не е спукано самото казанче някъде долу.просто никъде не тече в колата и около маркучите,единствено го виждам под казанчето за доливанеи се стича в предпазния капак под радиатора,но немога да го хвана точно от къде е.Някой свалял ли е радиатора да каже точно каква е процедурата и има ли нещо по специфично при демонтажа.Може ли по накъкъв начин да се определи на място без да се сваля.дайте съвет,много е гадна тая работа.За 2 дена ми загуби 300-400гр.може би.
Стия добавки за радияторите дали ще стане нещо.Кажете някакви модели
По добре не слагай добавки!!! Сменял ли си о-пръстените на казанчето, че те често истърват? 7-8лв струват в БМВ иначе може и за 1лв да ги намериш.
03 GASKET RING D=77,0MM 1 17211712965 $3.63
04 GASKET RING D=14,5MM 1 17111712966 $2.23
по спомен малки беше дебел около 2мм а големия към 3-3,5мм

70 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани