кои ксенон е наи добър 6к до 13к?
Модератор: Технически модератори
34 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
H7 на E36-ците определено не са били мислени да се слага Xenon на тях... или някоя от тия "NightBreaker" тип крушки... заслепяват яко... само че малко хора изобщо мислят докато слагат на подобни фарове такива крушки... на тях да им свети, пък тия отсреща.... да се оправят...
И тва с 35W Xenon... представям си кво е с 55W....

И тва с 35W Xenon... представям си кво е с 55W....


- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Тая дясната незнам как свети... ама сигурно как заслепява...
Тировете пускат ли ти 10 вида халогени при разминаване muhihihihi muhihihihi muhihihihi
Качи се на някоя кола с заводски ксенон или поне на такава с фарове с лупа и виж истинската същност на ксенона
Да ти кажа чесно не заслепява въобще ,по Тракия пътувам почти всяка седмица и мисля само един път ми се е случвало да ми примигне някои,чесно да ти кажа случва се да карам повечето време вечер и много повече са ме заслепявали коли с обикновенни фарове но нерегулирани или на някакви стари щаиги!
Даже се каня да ходя сега да ги регулират на стенд че светят много надолу!
А и винаги съм си мислел че като се минава преглед трябва масово колите да се проверчват как е положението с фаровете и докато си цари такова беззаконие всички ще си караме както всеки намери за добре с ксенон 20 000к и с фарове в космоса да заслепяват извънземните!
А въобще няма да говоря за кифлите който си дънят на дулги по магистралата защото просто не знаят че има и къси!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Те твоите ако светят надолу вероятно затва никой не ти примигва... дигни ги малко и ще видиш... чудя се що хората, които слагат на Н7 хенон после не застанат пред колата да видят кво е... всеки си мисли - аз не заслепявам... ма тоя рефлектор като разпръсне светлината и хич не заслепяваш... масово засичам Е36-ци с рефлекторен фар и хенон... пред него много-много не се вижда, обаче ОКОЛО него е ден... еле па за тия, които са СРЕЩУ него... те пък направо слънце им блести.. и като му вкарам дълги и при разминаването (ако скоростта не е голяма) гледа на кръв.... само че се чудя дали е толкова тъп, че не разбира.... явно е тъп...
При рефлекторните фарове ползата от хенон-а май наистина идва ако светят ниско, че светлината да е концентрирана точно пред колата по асфалта...
При рефлекторните фарове ползата от хенон-а май наистина идва ако светят ниско, че светлината да е концентрирана точно пред колата по асфалта...
- dokie
- ентусиаст
-
- Мнения: 862
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
- Мечтае да кара: Е60 М5
Имам и Фиат Типо и съм със 100-Ватови крушки (заради нашите дупки особено зимата) - от ксенон просто няма смисъл - дават с обикновените си рефлектори двете начупени ивици, които ги има също толкова отчетливо и на Е34-ката с ксенона и не се регулират - колкото и да мърдам рефлектора винаги си се връща на същото място.
Осветяват 3-пъти по-силно от тези на БМВ-то и заслепяват 3-пъти по-малко. В комбинация с 55Ватови халогени става добре и за доста лоши условия.
Определено ме заслепяват ксеноните на рефлекторни фарове (дори и през деня), но и хората не са стигнали дотам от лесно. На Пасат 2 крушките от Типото светят доста по-слабо.
Вземете си по-мощни крушки за рефлекторите или сменете рефлекторите (слагат се релета, особено при пасатите B3, B5 и т.н.)
Настройте си фаровете: да не светят на 3-метра пред колата, ама не и в очите на хората срещу вас.
И за да пиша по темата: по-ниска цветова температура >> по-добро осветяване (нали това е идеята на ксенона), а иначе просто си купете от някой пазар шаренийки за 8 лв. компекта и се радвайте на ньоанси
ПП: на Типото крушките ми светят бяло с жълто ядро (Plazma от жълтата) - който не му харесва да кара на сляпо. Сините крушки ги изхвърлих.
Осветяват 3-пъти по-силно от тези на БМВ-то и заслепяват 3-пъти по-малко. В комбинация с 55Ватови халогени става добре и за доста лоши условия.
Определено ме заслепяват ксеноните на рефлекторни фарове (дори и през деня), но и хората не са стигнали дотам от лесно. На Пасат 2 крушките от Типото светят доста по-слабо.
Вземете си по-мощни крушки за рефлекторите или сменете рефлекторите (слагат се релета, особено при пасатите B3, B5 и т.н.)
Настройте си фаровете: да не светят на 3-метра пред колата, ама не и в очите на хората срещу вас.
И за да пиша по темата: по-ниска цветова температура >> по-добро осветяване (нали това е идеята на ксенона), а иначе просто си купете от някой пазар шаренийки за 8 лв. компекта и се радвайте на ньоанси

ПП: на Типото крушките ми светят бяло с жълто ядро (Plazma от жълтата) - който не му харесва да кара на сляпо. Сините крушки ги изхвърлих.
34 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Назад към Сервизно обслужване на БМВ
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани