проблем с двигателя ТДС
Модератор: Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
- k_ognyanov
- Потребител
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: 6.09.2008
проблем с двигателя ТДС
Здравейте колеги!
Бих искал да се информирам за един проблем който се проявява в моята кола. при по-силничко натискане на педала за газта извън града или на по-стръмен баир по нагорнище, стрелката за температурата на охладителната течност преминава от средата вдясно и стои там докато примерно преодолея наклона , след което се връща в положение "дванадесет часа" по часовниковата стрелка. Проверил съм всичко за което се сетих и не намирам решение на проблема. Всичи детайли, които имат отношение към нормалното функциониране на двигателя са подменени. Но пак си грее леко мотора. Питал съм познати с те де еси, и ми казват че при тях стрелката си стои вертикално и не мръдва вдясно. В същото време съм виждал ланча и мерцедес спринтер с подобно поведение на стрелката за температурата при движение извън града. Къжете къде да го търся проблема. Благодаря предварително!
Бих искал да се информирам за един проблем който се проявява в моята кола. при по-силничко натискане на педала за газта извън града или на по-стръмен баир по нагорнище, стрелката за температурата на охладителната течност преминава от средата вдясно и стои там докато примерно преодолея наклона , след което се връща в положение "дванадесет часа" по часовниковата стрелка. Проверил съм всичко за което се сетих и не намирам решение на проблема. Всичи детайли, които имат отношение към нормалното функциониране на двигателя са подменени. Но пак си грее леко мотора. Питал съм познати с те де еси, и ми казват че при тях стрелката си стои вертикално и не мръдва вдясно. В същото време съм виждал ланча и мерцедес спринтер с подобно поведение на стрелката за температурата при движение извън града. Къжете къде да го търся проблема. Благодаря предварително!
Re: проблем с двигателя ТДС
k_ognyanov написа:Къжете къде да го търся проблема. Благодаря предварително!
Естествено проблема не е от наклона по който се движиш а от натоварването което даваш на колата,от там загрява самия двигател,от там пък трябва да се натовари охладителната система да завърти антифриза и когато има проблем в главата,перката,виско съединителя,радиатора,маркучите,термостата или разширителния съд или капачката му, това не става с нужния капацитет и стрелката индикира че колата загрява. Щом имаш такъв проблем отиваш на майстор да види дали "надува",защото по интернет никой няма да ти помогне а единствено такива философи като мен трупат мнения.

- Vilio-SAXOTO
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 61
- Регистриран на: 24.09.2006
- Местоположение: Русе
Re: проблем с двигателя ТДС
забрави и водната помпаGRAFF написа:k_ognyanov написа:Къжете къде да го търся проблема. Благодаря предварително!
Естествено проблема не е от наклона по който се движиш а от натоварването което даваш на колата,от там загрява самия двигател,от там пък трябва да се натовари охладителната система да завърти антифриза и когато има проблем в главата,перката,виско съединителя,радиатора,маркучите,термостата или разширителния съд или капачката му, това не става с нужния капацитет и стрелката индикира че колата загрява. Щом имаш такъв проблем отиваш на майстор да види дали "надува",защото по интернет никой няма да ти помогне а единствено такива философи като мен трупат мнения.

- Vader
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 129
- Регистриран на: 1.03.2005
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: пак BMW
- Детайли за колата: E39 525TDS
- k_ognyanov
- Потребител
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: 6.09.2008
Благодаря за отзивчивостта
Водната помпа съм я сменил, термостата също, между радиаторите е почистено от мръсотия, центровката е добра на двигателя, нямам течове от масло или антифриз. Оказа се, че и главата е в добро състояние, защото така ми казаха в сервиза като отвориха двигателя. Виско съединителя също е сменен с нов. Но пак си остава проблема. Според инфото с което разполагам от хора сведующи по въпроса не може да става въпрос за задръстен радиатор защото постоянно щеше ад заграмя колата. А тя го прави по наклон нагоре и примерно когато съм на пета
Ако върна предавка надолу, стрелката се връща обратно в положение "12.00" часа. Не ми се вярва и да е от датчика, защото щеше постоянно да прави мизерии, а не само при определени обстоятелства. Явно ще трябва да се примиря и да я карам така. А то рано или късно ще си покаже от какво е бил проблема
Ако върна предавка надолу, стрелката се връща обратно в положение "12.00" часа. Не ми се вярва и да е от датчика, защото щеше постоянно да прави мизерии, а не само при определени обстоятелства. Явно ще трябва да се примиря и да я карам така. А то рано или късно ще си покаже от какво е бил проблема

- klintan66
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1786
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: София Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E34TDS , CL 500, Е65
Колега , губи ли вода .... надува ли маркучи .? Капачката на разширителния съд също прави мезерии . Премести темата в е34 - там колегите са по-запознати с тдс . Ако е само по нанагорно , може да пробваш с промивка на охладителната система .
- batvlady79
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 345
- Регистриран на: 16.11.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 525dA '09
- Мечтае да кара: ново БМВ
Има вероятност и да е от антифриза. В каква пропорция е разреден, ако изобщо е ползван такъв ? Ако е разреден в по-малка пропорция, течността е по-гъста, оттам скоростта на въртене става по-ниска (въпреки че помпата се маже по-добре), оттам се покачва и нивото на температурата, т.к. охл течност минава с по-ниска скорост през главата. Наливай само антифриз на БМВ, освен това е препоръчително на всеки 2 години да се сменя. Редовите мотори са много чувствителни към охлаждането, особено последните цилиндри. Не се отказвай, колкото по-рано откриеш причината - по-добре. Сетих се и още нещо - доколкото съм запознат 7 серия има щори пред радиатора, те се отварят според температурата. В този ред на мисли - отварят ли се навреме и напълно ?
Успех с диагностиката !
Успех с диагностиката !
Когато прочетох за вредата от алкохола, се отказах от четенето..
Аз залагам на вискосъединител
, но все пак е добре да прегледаш водната помпа и термостата
Жилюзите също могат да правят проблем в Найси Кар в Пловдив ми казаха че те не са необходими за нас, монтират се за страни в които температурите са много ниски и за да не се получава преохлаждане вследствие това. Ако са блокирали и не се отварят напълно е възможна да ти правят мизерия 


batvlady79 написа:Сетих се и още нещо - доколкото съм запознат 7 серия има щори пред радиатора, те се отварят според температурата. В този ред на мисли - отварят ли се навреме и напълно ?
Успех с диагностиката !


- k_ognyanov
- Потребител
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: 6.09.2008
Благодаря колеги!
Но аз жалузите съм ги пробвал дали отварят. Отварят си. За целта откачих вакуума и те на прожини си стоят отворени. Не е от това. Мисля да пробвам с нов радиатор. Дано се оправи. Смених и капачката на разширителното казанче. Не е и от това. Виското е съвсем ново и аз лично съм го чувал и виждал да сработв.
Но аз жалузите съм ги пробвал дали отварят. Отварят си. За целта откачих вакуума и те на прожини си стоят отворени. Не е от това. Мисля да пробвам с нов радиатор. Дано се оправи. Смених и капачката на разширителното казанче. Не е и от това. Виското е съвсем ново и аз лично съм го чувал и виждал да сработв.
- i4koo
- ентусиаст
-
- Мнения: 910
- Регистриран на: 4.01.2007
- Местоположение: България
- Кара: BMW E39 520 M52
- Мечтае да кара: M5
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 3%F0%E0%E5 Виж тук колега,успех 

Нищо лично ,Просто бизнес !
- k_ognyanov
- Потребител
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: 6.09.2008
Проблема със загряването си остава. Но пък сега /вчера/ на връщане от Троян по пътя когато бях на трета предавка колата отвреме навреме започна леко да притриса. Не го прави постоянно, но два или три пъти се случи. Скоростта ми да беше между 80 и 90 км/ч. От какво може да е според вас?
- i4koo
- ентусиаст
-
- Мнения: 910
- Регистриран на: 4.01.2007
- Местоположение: България
- Кара: BMW E39 520 M52
- Мечтае да кара: M5
Колега по принцип това са симптоми за термостат ,каза че си го сменил ,при дизелите нали са 2 бр,може отново да е развален ,провери го 

Нищо лично ,Просто бизнес !
- k_ognyanov
- Потребител
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: 6.09.2008
Това за двата броя термостати не го знаех. Аз мисля, че ТДС-а на моето Е38 е с един...?! Когато преди година купих колата термостата държеше постоянно големия кръг отворен. Смених го и купих нов. След 10 месеца и само 5000км пробег, започна да се проявява това греене. Смених същия термостта отново. Пак си остана проблема обаче. Понякога всичко е ок, понякога при ръчка по баир нагоре започва да грее и стрелката на температурния датчик в таблото се отклонява вдясно от вертикалата. Свърши ли баира, след секунди стрелката си се връща отново на мястото си, т.е. във вертикално положение и така си стои. Аз и затова карам колата още, защото при нормално плавно каране, не грее. Поне с ивърша работа с нея. Но ме дразни. Все пак съм перфекционист и искам автомобилът ми да работи както трябва.
15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани