M52B20 държи ли на 0.6-0.7 без промени по него?

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 19 Окт 2008, 21:05

Вуйчо ми шлайфа едно М52 на машините във Видин и видях с очите си как се набиват чугунени ризи! Друг е въпроса колко ще издържи, защото и тия ризи някой път имат навика да се местят насам-натам.

edit:
Nikolay1 написа:M52B28 в UK 16psi 400whp алуминиев блок.. пробване трябва.


Наистина трябва проба, но трябва да се има в предвид, че и по-големите мотори често са и по-издръжливи. Вземете за пример М50Б20 и М50Б25
Последна промяна amd на 20 Окт 2008, 0:01, променена общо 1 път
BMW only!

Кой кашля?
Аватар
Мнения: 1062
Регистриран на: 28.04.2002
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: D779676

Мнение от Nikolay1 » 19 Окт 2008, 22:33

M52B28 в UK 16psi 400whp алуминиев блок.. пробване трябва.
Be poZer, ride HoreX, drink 4oreX!
Oня русия

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 326
Регистриран на: 19.04.2006
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 335i Turbo
Мечтае да кара: без жена му да дава акъли.

Мнение от VENBO » 20 Окт 2008, 22:38

Колеги, мисля си че проблема не е толкова в ризите колкото до сглобките по блока /пети на колянов вал и т.н./-местата с голямо натоварване-по скоро те няма да издържат отколкото ризите, пък знам ли... :confused: ако при м52tu държи на 0,5 би трябвало да издържи и м52 при условие че разликата е само в ризите. Цилиндрите на м52 пък са обработени по много интересна технология-чрез химична реакция алуминиевата сплав в цилиндъра става свръх твърда и си държи доста добре-има един куп м52-ки по на 400-500к км...или съм в голяма грешка-майстори трябва да се произнесат, да не е да съм в некъв филм... :mhihi:
Изображение

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 20 Окт 2008, 22:58

Ей тва е, че и 400-500К км не са чак толкова много :) В смисъл М20-ката натиска милион да изкара :mhihi:
BMW only!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Мнение от павката » 08 Фев 2009, 15:22

кво става,редим ли турбини или кризата прецака мерака

Предишна

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook