м52 със зверски разход на масло
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
74 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- EnimEn
- ентусиаст
-
- Мнения: 921
- Регистриран на: 23.06.2007
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: яки шестаци...
ViLaS написа:На колегата така му пушеше, че нямахме комари лятото! И то баш както казваш! Както я запалиш 2-3 минути и после всичко ок! Оказа се пукната глава!
ако е спукана главата, няма ли да му цапа само едната свещ? тук явно и 6-те

- EcLipSeR
- ентусиаст
-
- Мнения: 810
- Регистриран на: 24.08.2007
- Местоположение: Бургaс\София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: пил
ViLaS написа:Честно казано нямам идея за свещта! Фактът обаче си е факт! Пушеше по минута две и после се изчистваше! Залепиха главата (и смениха всичко по нея естествено) и сега колата е пушка!
И какви пари стъпа това , заслужаваше ли си ?
- EnimEn
- ентусиаст
-
- Мнения: 921
- Регистриран на: 23.06.2007
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: яки шестаци...
Да обобщим:
м52б20
прави разход около 2 литра на 1 000 (пуши като вартбург)
цапа и 6-те свещи ...
пълни се с картерни газове (може би) - като отворя капачката излизат газове ...
компресията утре ще я измерим, защото моя майстор дне се върна от чужбина и досега не е пипана колицата ...
какво да очаквам? сегменти, бутала, шлайфове .. ?
м52б20
прави разход около 2 литра на 1 000 (пуши като вартбург)
цапа и 6-те свещи ...
пълни се с картерни газове (може би) - като отворя капачката излизат газове ...
компресията утре ще я измерим, защото моя майстор дне се върна от чужбина и досега не е пипана колицата ...
какво да очаквам? сегменти, бутала, шлайфове .. ?
- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
DREminem написа:Да обобщим:
м52б20
прави разход около 2 литра на 1 000 (пуши като вартбург)
цапа и 6-те свещи ...
пълни се с картерни газове (може би) - като отворя капачката излизат газове ...
компресията утре ще я измерим, защото моя майстор дне се върна от чужбина и досега не е пипана колицата ...
какво да очаквам? сегменти, бутала, шлайфове .. ?
Прочети и тази тема:
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... sc&start=0
колегата е с подобни проблеми, а в крайна сметка се оказало, че имало някакви налепи от масло по двигателя....... Питай майстора и по този въпрос.....
- BMWRACING
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 399
- Регистриран на: 19.04.2008
- Местоположение: София/Раковски
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м20б20 90г
- Мечтае да кара: е30 с38турбо



колега я виж да не ти го губи от некой семеринг от нещо.........
а ако не е само от гумички 2л неможе да яде на 1000км
ПП. ръчкаш ли я
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
М52Б20 много трудно стига до сегменти, бутала и др. - провери клапана за картерните газове - попринцип на тоя мотор като му махнеш капачката на мотора, трябва да угасне, ако при тебе си работи значи маркуча на отдушника и/или филтъра на картерните газове е запушен, а това е хубаво щото е евтино.
- Изрода
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 523
- Регистриран на: 26.02.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: На криво
- Мечтае да кара: Още по-на криво
...
Колега ,според мен вариантите са 2:
1 да ти е запушен маркуча на картерните газове.
2 (Аз мисля че е това)- Гумички на клапаните-защото когато се позагрее някои мотор(от предишния собственик ) ,гумичките се изпичат и стават на пласмаса-направо се чупят.И когато ти оставиш колата през ноща ,маслото се стича покраи гумичката и стеблото на клапана и се събира над клапана,и като запалиш сутрин пуши докато го изгори и изчисти работата.А от 24 клапана всеки като пусне по 10 грама на нощ,нали се сещаш че за 10 дена си става бая количество масло.
3 Другото което е-като мериш компресия,ако със всеки оборот се качва компресията -значи са пак гумички на клапаните щото маслото се стича на долу по клапана,а при незапален мотор -оборотите на коляновия вал са ниски и няма как да го разплиска чак до горе до сигментите за да оплътни и да ти качи компресията(щото буталната група се маже чрез разплискване)-закони на физиката ,и някво земно притегляне
4 И само да обясня на колегите,че масло не се гори като ти свършат сегментите(тогава почва да духа компресия),а като се разбият каналите на буталата във които лежат сегментите.Нарича се ПОМПЕН ЕФЕКТ на буталото.Дълго е за обяснение ,но с две думи-когато сегментът почне да хлопа в буталото (говориме за някви стотни луфт)при движението на буталото надолу,сегмента обира луфта и се качва на горе-освободеното място се пълни с масло,когато буталото тръгнена горе сегмента слиза максимално на долу като събраното масло минава зад не го и се качва в горната част -над сегмента.И така при работата на ДВГ то постоянно изпомпва масло на горе.Затова много двигатели на повечко километри като им се сменят само сегментите -продължават да си хапват по малко масълце
Може да се окаже и друга причина,това е мое предположение,все пак не съм видял колата. Успех
1 да ти е запушен маркуча на картерните газове.
2 (Аз мисля че е това)- Гумички на клапаните-защото когато се позагрее някои мотор(от предишния собственик ) ,гумичките се изпичат и стават на пласмаса-направо се чупят.И когато ти оставиш колата през ноща ,маслото се стича покраи гумичката и стеблото на клапана и се събира над клапана,и като запалиш сутрин пуши докато го изгори и изчисти работата.А от 24 клапана всеки като пусне по 10 грама на нощ,нали се сещаш че за 10 дена си става бая количество масло.
3 Другото което е-като мериш компресия,ако със всеки оборот се качва компресията -значи са пак гумички на клапаните щото маслото се стича на долу по клапана,а при незапален мотор -оборотите на коляновия вал са ниски и няма как да го разплиска чак до горе до сигментите за да оплътни и да ти качи компресията(щото буталната група се маже чрез разплискване)-закони на физиката ,и някво земно притегляне

4 И само да обясня на колегите,че масло не се гори като ти свършат сегментите(тогава почва да духа компресия),а като се разбият каналите на буталата във които лежат сегментите.Нарича се ПОМПЕН ЕФЕКТ на буталото.Дълго е за обяснение ,но с две думи-когато сегментът почне да хлопа в буталото (говориме за някви стотни луфт)при движението на буталото надолу,сегмента обира луфта и се качва на горе-освободеното място се пълни с масло,когато буталото тръгнена горе сегмента слиза максимално на долу като събраното масло минава зад не го и се качва в горната част -над сегмента.И така при работата на ДВГ то постоянно изпомпва масло на горе.Затова много двигатели на повечко километри като им се сменят само сегментите -продължават да си хапват по малко масълце
Може да се окаже и друга причина,това е мое предположение,все пак не съм видял колата. Успех
- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
Re: ...
Изрода написа:Колега ,според мен вариантите са 2:
1 да ти е запушен маркуча на картерните газове.
2 (Аз мисля че е това)- Гумички на клапаните-защото когато се позагрее някои мотор(от предишния собственик ) ,гумичките се изпичат и стават на пласмаса-направо се чупят.И когато ти оставиш колата през ноща ,маслото се стича покраи гумичката и стеблото на клапана и се събира над клапана,и като запалиш сутрин пуши докато го изгори и изчисти работата.А от 24 клапана всеки като пусне по 10 грама на нощ,нали се сещаш че за 10 дена си става бая количество масло.
3 Другото което е-като мериш компресия,ако със всеки оборот се качва компресията -значи са пак гумички на клапаните щото маслото се стича на долу по клапана,а при незапален мотор -оборотите на коляновия вал са ниски и няма как да го разплиска чак до горе до сигментите за да оплътни и да ти качи компресията(щото буталната група се маже чрез разплискване)-закони на физиката ,и някво земно притегляне![]()
4 И само да обясня на колегите,че масло не се гори като ти свършат сегментите(тогава почва да духа компресия),а като се разбият каналите на буталата във които лежат сегментите.Нарича се ПОМПЕН ЕФЕКТ на буталото.Дълго е за обяснение ,но с две думи-когато сегментът почне да хлопа в буталото (говориме за някви стотни луфт)при движението на буталото надолу,сегмента обира луфта и се качва на горе-освободеното място се пълни с масло,когато буталото тръгнена горе сегмента слиза максимално на долу като събраното масло минава зад не го и се качва в горната част -над сегмента.И така при работата на ДВГ то постоянно изпомпва масло на горе.Затова много двигатели на повечко километри като им се сменят само сегментите -продължават да си хапват по малко масълце
Може да се окаже и друга причина,това е мое предположение,все пак не съм видял колата. Успех
супер пост !!! поздрави за него

само не разбрах за 4-та точнка, какво точно обясни ? Може би, че цилиндъра се износва в елипсовидна форма и не става само със смяна на сегментите, ами трябва и шлайфане на блока. Това ли имаше предвид ?
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
колега, ако не гасне при сваляне на капачката на маслото (или при вдигане на щеката) почни от по-евтиното
- Изрода
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 523
- Регистриран на: 26.02.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: На криво
- Мечтае да кара: Още по-на криво
Re: ...
BiTurbo написа:
супер пост !!! поздрави за него![]()
само не разбрах за 4-та точнка, какво точно обясни ? Може би, че цилиндъра се износва в елипсовидна форма и не става само със смяна на сегментите, ами трябва и шлайфане на блока. Това ли имаше предвид ?
Мерси колега

А за цилиндрите че се износват на елипса е така,че даже и на конус -на долу,но на новите коли не се усеща толкоз.Като съм разглобявал мотори на западни коли на 200 хил. км.и още му седи хонинга по цилиндъра,и няма грам износване.Не е като едно време Ладите на 180 хил. и на цилиндъра трябва да внимаваш да не се порежеш на ръба.Сега на тези коли сменяваш едни сегменти за освежаване на мотора и си на пистата,пък вече на втора смяна на сегменти си е хубаво и нови буталца,а шлаифане на блок само в краен случаи ако е задрало или има голям ръб и много хлопа буталото.

74 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани