м52 със зверски разход на масло

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 921
Регистриран на: 23.06.2007
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: яки шестаци...

Мнение от EnimEn » 08 Юли 2008, 7:26

ViLaS написа:На колегата така му пушеше, че нямахме комари лятото! И то баш както казваш! Както я запалиш 2-3 минути и после всичко ок! Оказа се пукната глава! :!:

ако е спукана главата, няма ли да му цапа само едната свещ? тук явно и 6-те :)
Изображение
Read the fuckin` MANUAL!!!
Never took this road before... destination unknown!

"Good drivers,Just drive!"

Потребител
Аватар
Мнения: 48
Регистриран на: 8.01.2008
Местоположение: София

Мнение от ViLaS » 08 Юли 2008, 7:56

Честно казано нямам идея за свещта! Фактът обаче си е факт! Пушеше по минута две и после се изчистваше! Залепиха главата (и смениха всичко по нея естествено) и сега колата е пушка! :roll:
0878623717 - Всякакви строителни ремонти!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 810
Регистриран на: 24.08.2007
Местоположение: Бургaс\София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: пил

Мнение от EcLipSeR » 08 Юли 2008, 12:54

ViLaS написа:Честно казано нямам идея за свещта! Фактът обаче си е факт! Пушеше по минута две и после се изчистваше! Залепиха главата (и смениха всичко по нея естествено) и сега колата е пушка! :roll:

И какви пари стъпа това , заслужаваше ли си ?

Потребител
Аватар
Мнения: 48
Регистриран на: 8.01.2008
Местоположение: София

Мнение от ViLaS » 10 Юли 2008, 20:42

Близо 800! А за това дали си залужава - всеки си преценява сам! 8)
0878623717 - Всякакви строителни ремонти!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 921
Регистриран на: 23.06.2007
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: яки шестаци...

Мнение от EnimEn » 13 Юли 2008, 21:35

темата май е приключила докато не се отвори мотора ...
Изображение
Read the fuckin` MANUAL!!!
Never took this road before... destination unknown!

"Good drivers,Just drive!"

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 67
Регистриран на: 19.04.2008
Местоположение: София

Мнение от DREminem » 15 Окт 2008, 2:41

Да обобщим:
м52б20
прави разход около 2 литра на 1 000 (пуши като вартбург)
цапа и 6-те свещи ...
пълни се с картерни газове (може би) - като отворя капачката излизат газове ...
компресията утре ще я измерим, защото моя майстор дне се върна от чужбина и досега не е пипана колицата ...
какво да очаквам? сегменти, бутала, шлайфове .. ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1654
Регистриран на: 7.06.2003
Местоположение: PB/HD
Пол: Мъж
Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
Мечтае да кара: '96 BMW M3

Мнение от BiTurbo » 15 Окт 2008, 10:54

DREminem написа:Да обобщим:
м52б20
прави разход около 2 литра на 1 000 (пуши като вартбург)
цапа и 6-те свещи ...
пълни се с картерни газове (може би) - като отворя капачката излизат газове ...
компресията утре ще я измерим, защото моя майстор дне се върна от чужбина и досега не е пипана колицата ...
какво да очаквам? сегменти, бутала, шлайфове .. ?


Прочети и тази тема:
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... sc&start=0

колегата е с подобни проблеми, а в крайна сметка се оказало, че имало някакви налепи от масло по двигателя....... Питай майстора и по този въпрос.....
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 67
Регистриран на: 19.04.2008
Местоположение: София

Мнение от DREminem » 16 Окт 2008, 1:05

абе аз не разбрах изобщо как от нагар ще прави разход на масло ... ако може човека да пише и в тази тема какво е излязло

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 399
Регистриран на: 19.04.2008
Местоположение: София/Раковски
Пол: Мъж
Кара: е30 м20б20 90г
Мечтае да кара: е30 с38турбо

Мнение от BMWRACING » 16 Окт 2008, 1:17

:shock: :shock: :shock: eeeeeeeee кво каза 2л на 1000км ебаси

колега я виж да не ти го губи от некой семеринг от нещо.........

а ако не е само от гумички 2л неможе да яде на 1000км

ПП. ръчкаш ли я

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 67
Регистриран на: 19.04.2008
Местоположение: София

Мнение от DREminem » 16 Окт 2008, 2:04

2 литра и горница, ръчкане е силно да се каже, но понякого си влиза в критичните ...
да, изтича - мисля, че от капака на главата, даже мисля, че не е завита една гайка там в края - към куето, ама и мнооооооооого пуши, особено като се запали, ама после го поизчиства де, но пак си пуши ...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3352
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Мнение от spacepl » 16 Окт 2008, 10:56

М52Б20 много трудно стига до сегменти, бутала и др. - провери клапана за картерните газове - попринцип на тоя мотор като му махнеш капачката на мотора, трябва да угасне, ако при тебе си работи значи маркуча на отдушника и/или филтъра на картерните газове е запушен, а това е хубаво щото е евтино.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 523
Регистриран на: 26.02.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: На криво
Мечтае да кара: Още по-на криво

...

Мнение от Изрода » 16 Окт 2008, 12:26

Колега ,според мен вариантите са 2:
1 да ти е запушен маркуча на картерните газове.

2 (Аз мисля че е това)- Гумички на клапаните-защото когато се позагрее някои мотор(от предишния собственик ) ,гумичките се изпичат и стават на пласмаса-направо се чупят.И когато ти оставиш колата през ноща ,маслото се стича покраи гумичката и стеблото на клапана и се събира над клапана,и като запалиш сутрин пуши докато го изгори и изчисти работата.А от 24 клапана всеки като пусне по 10 грама на нощ,нали се сещаш че за 10 дена си става бая количество масло.

3 Другото което е-като мериш компресия,ако със всеки оборот се качва компресията -значи са пак гумички на клапаните щото маслото се стича на долу по клапана,а при незапален мотор -оборотите на коляновия вал са ниски и няма как да го разплиска чак до горе до сигментите за да оплътни и да ти качи компресията(щото буталната група се маже чрез разплискване)-закони на физиката ,и някво земно притегляне :mhihi:

4 И само да обясня на колегите,че масло не се гори като ти свършат сегментите(тогава почва да духа компресия),а като се разбият каналите на буталата във които лежат сегментите.Нарича се ПОМПЕН ЕФЕКТ на буталото.Дълго е за обяснение ,но с две думи-когато сегментът почне да хлопа в буталото (говориме за някви стотни луфт)при движението на буталото надолу,сегмента обира луфта и се качва на горе-освободеното място се пълни с масло,когато буталото тръгнена горе сегмента слиза максимално на долу като събраното масло минава зад не го и се качва в горната част -над сегмента.И така при работата на ДВГ то постоянно изпомпва масло на горе.Затова много двигатели на повечко километри като им се сменят само сегментите -продължават да си хапват по малко масълце

Може да се окаже и друга причина,това е мое предположение,все пак не съм видял колата. Успех
Изображение Изображение Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1654
Регистриран на: 7.06.2003
Местоположение: PB/HD
Пол: Мъж
Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
Мечтае да кара: '96 BMW M3

Re: ...

Мнение от BiTurbo » 16 Окт 2008, 13:04

Изрода написа:Колега ,според мен вариантите са 2:
1 да ти е запушен маркуча на картерните газове.

2 (Аз мисля че е това)- Гумички на клапаните-защото когато се позагрее някои мотор(от предишния собственик ) ,гумичките се изпичат и стават на пласмаса-направо се чупят.И когато ти оставиш колата през ноща ,маслото се стича покраи гумичката и стеблото на клапана и се събира над клапана,и като запалиш сутрин пуши докато го изгори и изчисти работата.А от 24 клапана всеки като пусне по 10 грама на нощ,нали се сещаш че за 10 дена си става бая количество масло.

3 Другото което е-като мериш компресия,ако със всеки оборот се качва компресията -значи са пак гумички на клапаните щото маслото се стича на долу по клапана,а при незапален мотор -оборотите на коляновия вал са ниски и няма как да го разплиска чак до горе до сигментите за да оплътни и да ти качи компресията(щото буталната група се маже чрез разплискване)-закони на физиката ,и някво земно притегляне :mhihi:

4 И само да обясня на колегите,че масло не се гори като ти свършат сегментите(тогава почва да духа компресия),а като се разбият каналите на буталата във които лежат сегментите.Нарича се ПОМПЕН ЕФЕКТ на буталото.Дълго е за обяснение ,но с две думи-когато сегментът почне да хлопа в буталото (говориме за някви стотни луфт)при движението на буталото надолу,сегмента обира луфта и се качва на горе-освободеното място се пълни с масло,когато буталото тръгнена горе сегмента слиза максимално на долу като събраното масло минава зад не го и се качва в горната част -над сегмента.И така при работата на ДВГ то постоянно изпомпва масло на горе.Затова много двигатели на повечко километри като им се сменят само сегментите -продължават да си хапват по малко масълце

Може да се окаже и друга причина,това е мое предположение,все пак не съм видял колата. Успех


супер пост !!! поздрави за него :yes:

само не разбрах за 4-та точнка, какво точно обясни ? Може би, че цилиндъра се износва в елипсовидна форма и не става само със смяна на сегментите, ами трябва и шлайфане на блока. Това ли имаше предвид ?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3352
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Мнение от spacepl » 16 Окт 2008, 13:30

колега, ако не гасне при сваляне на капачката на маслото (или при вдигане на щеката) почни от по-евтиното

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 523
Регистриран на: 26.02.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: На криво
Мечтае да кара: Още по-на криво

Re: ...

Мнение от Изрода » 16 Окт 2008, 17:54

BiTurbo написа:


супер пост !!! поздрави за него :yes:

само не разбрах за 4-та точнка, какво точно обясни ? Може би, че цилиндъра се износва в елипсовидна форма и не става само със смяна на сегментите, ами трябва и шлайфане на блока. Това ли имаше предвид ?


Мерси колега :uups: ,.А за въпроса не-разбиват се каналите на буталото в които лежат сегментите.Нали буталото ходи постоянно нагоре и надолу(възвратно постъпателно движение)и сегментите постоянно се удрят ту в горния краи ту в долния на канала в които лежат във буталото,и като се има в предвит чесегментите са от много яка закалена стомана,а буталото от алуминиеви сплави, буталото започва да се подбива и се разширява канала на сегмента и тои започва да "хлопа"(пак повтарям говориме за стотни).И от там нататък се получава ефекта които съм описал по горе.

А за цилиндрите че се износват на елипса е така,че даже и на конус -на долу,но на новите коли не се усеща толкоз.Като съм разглобявал мотори на западни коли на 200 хил. км.и още му седи хонинга по цилиндъра,и няма грам износване.Не е като едно време Ладите на 180 хил. и на цилиндъра трябва да внимаваш да не се порежеш на ръба.Сега на тези коли сменяваш едни сегменти за освежаване на мотора и си на пистата,пък вече на втора смяна на сегменти си е хубаво и нови буталца,а шлаифане на блок само в краен случаи ако е задрало или има голям ръб и много хлопа буталото. :D
Изображение Изображение Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook