сгьваем ключ за бмв
Модератор: Технически модератори
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- taba4ko
- ентусиаст
-
- Мнения: 1207
- Регистриран на: 12.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 12' F30 335i
пичове за такива работи не се изисква да познаваш конкретен човек. защо не проверите при обикновените майстори на автомобилни ключове. няма начин да нямат такава заготовка. само не знам дали ще могат да ви вградят алармата в ключа. в софия близо до моста чавдар мисля че имаше майстор ключар който прави такива шукаритетни нещица.

- Василев
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 180
- Регистриран на: 9.06.2007
- Местоположение: София/Ловеч
- Пол: Мъж
- Кара: E36 316i
- Мечтае да кара: AC Schnitzer BMW M3
...
и аз питах при трима майстори .. и тримата правят такива ключове само че проблема е дали вашата платка на алармата е с подобна форма .. ако не е .. ще си останете само с ключ 

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
А защо не помислите за това :
Колегата е пуснал снимката в една друга тема.
Сега ще го подсетя, ако има желание да обясни за какво става въпрос кое как колко от къде и тн.
Но е станало много истинско оригинална заготовка за ключ от Е46 празна вътре разбира се.
Слагаш си алармата и чипа от един от ключовете и си перфектен.
Мисля че няма място за сравнение
liloff написа:И вие докато си приказвате...![]()
Колегата е пуснал снимката в една друга тема.
Сега ще го подсетя, ако има желание да обясни за какво става въпрос кое как колко от къде и тн.
Но е станало много истинско оригинална заготовка за ключ от Е46 празна вътре разбира се.
Слагаш си алармата и чипа от един от ключовете и си перфектен.
Мисля че няма място за сравнение


- taba4ko
- ентусиаст
-
- Мнения: 1207
- Регистриран на: 12.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 12' F30 335i
Няма грижи.
Дистанционно от аларма БСМ (най-малкото с 2 бутона, не може да се сбърка модела). Ако сте с БСМ аларма, отивате, купувате си малкото, препрограмират(е) го и сте в играта.
Другото е празен shell от ключ с прав канал през средата (за да не ви го правят ключарите, че става грозно). Ключара така или иначе ще се изпоти докато нареже тая заготовка, че е бая истинска и твърда...
Събира се платката директно вътре. Централния бутон и този зад него са активни, този отпред до самия ключ не се използва.
После си преместих транспондера от един от аварийните ключове (че моята я купих с 4 ключа). Слага се в ъгъла, както на оригиналния или поне много близо до правилното място, че иначе не пали понякога, ако е по-далеч.
И готово.
Купих си калъфа от дебела кожа, различен е от оригиналния, той е по-мек и не ме кефеше.
Сега ако някой ми намери едни копчета от Е34 за включване на климатика и циркулацията в купето, ще съм много благодарен, че пак съм хванал да правя едни поразии
Дистанционно от аларма БСМ (най-малкото с 2 бутона, не може да се сбърка модела). Ако сте с БСМ аларма, отивате, купувате си малкото, препрограмират(е) го и сте в играта.
Другото е празен shell от ключ с прав канал през средата (за да не ви го правят ключарите, че става грозно). Ключара така или иначе ще се изпоти докато нареже тая заготовка, че е бая истинска и твърда...
Събира се платката директно вътре. Централния бутон и този зад него са активни, този отпред до самия ключ не се използва.
После си преместих транспондера от един от аварийните ключове (че моята я купих с 4 ключа). Слага се в ъгъла, както на оригиналния или поне много близо до правилното място, че иначе не пали понякога, ако е по-далеч.
И готово.
Купих си калъфа от дебела кожа, различен е от оригиналния, той е по-мек и не ме кефеше.
Сега ако някой ми намери едни копчета от Е34 за включване на климатика и циркулацията в купето, ще съм много благодарен, че пак съм хванал да правя едни поразии

Ако си с БСМ, има едни manual-и на сайта им с техн.инфо, инстр. за инсталация и инструкции за експлоатация.
На контакт се натискаше сервизното копче и се правеха някакви сложни схеми. Всеки модел аларма си е различен.
Сваляш документа за твоята и си играеш
Аз го гледах упътването като тъпир в продължение на половин час докато разбера какво искат, но не е сложно като схванеш идеята веднъж.
Ако не знаеш какъв модел ти е алармата, наистина не знам как да го разбереш... Аз си пазя всички документи и ми го пише.
На контакт се натискаше сервизното копче и се правеха някакви сложни схеми. Всеки модел аларма си е различен.
Сваляш документа за твоята и си играеш

Ако не знаеш какъв модел ти е алармата, наистина не знам как да го разбереш... Аз си пазя всички документи и ми го пише.
- Василев
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 180
- Регистриран на: 9.06.2007
- Местоположение: София/Ловеч
- Пол: Мъж
- Кара: E36 316i
- Мечтае да кара: AC Schnitzer BMW M3
...
GEN-X е моята .. наследих я с колата и искам
сега да я сменя защото тази няма обемни датчици
а точно заради тях , тя не се включи когато едни наркомани се опитаха
да ми откраднат двд то ..ама както и да е , все пак благодаря за
напътствието
сега да я сменя защото тази няма обемни датчици

а точно заради тях , тя не се включи когато едни наркомани се опитаха
да ми откраднат двд то ..ама както и да е , все пак благодаря за
напътствието

23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Назад към Сервизно обслужване на БМВ
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани