...
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
			39 мнения
			 • Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
		
	
- remaka
 - пияния майстор
 - 
				
			 - Мнения: 1211
 - Регистриран на: 6.11.2007
 - Местоположение: Там далеч,зад реката
 - Кара: на мастика с айрян
 - Мечтае да кара: е30 М3
 
Ти ако немаш кой друг дай да мислим лизинг за един (м50Б25)Юзър написа:имам си
Remi Performance Garage
Което не става с акъл,става с мощност
Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи
Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!
		Което не става с акъл,става с мощност
Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи
Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!
- ico-bmw
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 828
 - Регистриран на: 27.07.2007
 - Местоположение: "ICO-BMW Performance Garage"
 - Пол: Мъж
 - Кара: E30 М62B44,Е30 M52B28 Drift Car
 
- uricatoli
 - Зайо-Байо
 - 
				
			 - Мнения: 3048
 - Регистриран на: 23.03.2008
 - Местоположение: Руси
 - Пол: Мъж
 - Кара: Пръскан кенеф
 - Мечтае да кара: Мка комби
 - Детайли за колата: Некво шарено и некво хамелеоново..
 
колегата от Варна дето сложи М42б18 сподели че картера от м40б16 е 1:1 с на М42.. Щот не само ти ще слагаш такова говедо затова и аз се интересувам  
			Лек въпрос, някой случайно да има схема на буксата за инсталацията на мотора, таз кръглата, кой пин за какво е 
 и къде трябвва да ходи из инсталацията.
Трябва ми някаква по-проста схема, че тия от книгата нещо не успявм да ги разчета /по-точно разбера/.
Втора игра с публиката, моста на 316 m10b18 различен ли е и с какво от този на 318 m42b18?
Също така кажете какво маслице да сипем у моторя, скоростите и шперът
			Трябва ми някаква по-проста схема, че тия от книгата нещо не успявм да ги разчета /по-точно разбера/.
Втора игра с публиката, моста на 316 m10b18 различен ли е и с какво от този на 318 m42b18?
Също така кажете какво маслице да сипем у моторя, скоростите и шперът
- remaka
 - пияния майстор
 - 
				
			 - Мнения: 1211
 - Регистриран на: 6.11.2007
 - Местоположение: Там далеч,зад реката
 - Кара: на мастика с айрян
 - Мечтае да кара: е30 М3
 
Пиновете ги връзваш по номера не по цвят пеимерно 7(черен) със 7(бяло и кафяво) не те интересува цвета само номера !Успехи
			Remi Performance Garage
Което не става с акъл,става с мощност
Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи
Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!
		Което не става с акъл,става с мощност
Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи
Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!
- dankata
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 683
 - Регистриран на: 28.01.2004
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: 530iA Touring
 - Мечтае да кара: e3-е39
 - Детайли за колата: 2001
 
Ето ти пиновете за м42 
 
А тук потърси, някъде имаше и схема за м10
 
http://www.e3024v.com/board/index.php?board=6.0
			
		
А тук потърси, някъде имаше и схема за м10
http://www.e3024v.com/board/index.php?board=6.0
- dankata
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 683
 - Регистриран на: 28.01.2004
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: 530iA Touring
 - Мечтае да кара: e3-е39
 - Детайли за колата: 2001
 
porostorm написа:Нещо не сцепвам, пише м50 пък отдясно и е36![]()
Гледай лявата половина на таблицата. Твоя конектор е С101.
Уж съм я нагласил инсталацията на мотора па да видим.
Имам още един въпрос относно жиците. При голямата букса на ЕКУ-то има още едно отделно кабелче накрая с букса с 2 пина? За какво е тя? И на мойта старата инсталация имаше отделно кабелче от големия сноп но тя беше с букса с 3 пина
  
Ако някой има идея за какво са тия 2 жици от овата инсталация да подскаже, благодаря.
			Имам още един въпрос относно жиците. При голямата букса на ЕКУ-то има още едно отделно кабелче накрая с букса с 2 пина? За какво е тя? И на мойта старата инсталация имаше отделно кабелче от големия сноп но тя беше с букса с 3 пина
Ако някой има идея за какво са тия 2 жици от овата инсталация да подскаже, благодаря.
Дойде проблема с инсталацията на купето, далеч не са необходими само 2 кабела за помпата за съжаление.
Отделно от това трансплантация на такъв мотор в купе двоен стоп доставя още много проблеми.
Различен е предния мост макар и малко
Помпата за съединителя долната също е различна.
Дупките на купето за висящия лагер са различни.
но най-най-големият проблем за мен е инсталацията, тия кабели оправия нямат.
сега се търси инсталация за 4 или 2 врато купе. Инсталацията от бушоните до стоповете, всичко
			Отделно от това трансплантация на такъв мотор в купе двоен стоп доставя още много проблеми.
Различен е предния мост макар и малко
Помпата за съединителя долната също е различна.
Дупките на купето за висящия лагер са различни.
но най-най-големият проблем за мен е инсталацията, тия кабели оправия нямат.
сега се търси инсталация за 4 или 2 врато купе. Инсталацията от бушоните до стоповете, всичко
			39 мнения
			 • Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
	