E34 палавник. Вече с ITB
Модератор: bum_bum
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
E34 палавник. Вече с ITB
Най сетне вкарах Е34-ката в гаража и почнах.
Преди някоклко дни ми дойдоха дроселчета от М3
http://picbg.net/img.php?file=19ba7120713b16d5.jpg
Честно да си кажа решил съм сам да си правя колата колкото и трудно да ми е. Запазил съм си джокер обади се на майстора в случай че нещо се умотая и само докато стигна до тук му звъннах 10-сетина пъти
http://picbg.net/img.php?file=375e8e96f2bde15d.jpg
Горе долу бях се запознал с евентуалните проблеми щото си пиша с едни познати гермаци из немските форуми които са правили подобна интервенция но въпреки това нещата бяха по сложни отколкото си мислех. За да хвана дроселите към главата ми трябваше фланец който днес беше готов обаче оказа се че не е достатъчно дебел и там където са отворите за дюзите в самите дросели са малко по издути и опират в главата Няма да ви казвам колко се ядосах щото не само че дадох доста пари да ми го направят ами и с доста зор намерих такава алуминиева плочка за фланеца. В понеделник мисля да обиколя всички вторични из Русе и дано открия нещо подходящо.
Ето и докъде стигнах днес. Сложих ги на шпилките но не ги завих защото опират към главата и масленият филтър идва по висок. Главата е конусовидна и по нагоре има повече място и ако бях направил фланеца малко по дебел щеше да стане. Ще трябва да е дебел около 15мм и ще заспи
Ето две снимки докъде стигнах днес
http://picbg.net/img.php?file=59d654a89446fdfe.jpg
http://picbg.net/img.php?file=93114c10f2b0a61e.jpg
Утре ще си играя да сваля конзолата за масления филтър и да го скъся. Само съм изправен пред дилемата какъв филтър да пригодя. Има ли някой колега идея от какво да взема такъв по къс маслен филтър ???
Тези дни имам доста свободно време така че ще работя по проекта и ще пиша тук за всяка новост или пречка. Ще има доста работа защото след като ги монтирам ще правя и кутията за въздуха от където ще се разпределя за шесте в редичка. Първоначално имах идея да е алуминиева но се разубедих че ще ми излезе доста дебело. Сега съм почнал да я правя от 1мм ламарина да мога да си я заваря сам в гаража. За всичко ще пускам много снимки тук защото съм сигурен че ще е интересно.
Междо другото след като пригодя дроселите ще слагам и ей тези колекторчета. Взех ги ударени на единият рънар но вече са в изправност.
Ето как бяха като ги взех.
http://picbg.net/img.php?file=8fa6eab13683ab08.JPG
Преди някоклко дни ми дойдоха дроселчета от М3
http://picbg.net/img.php?file=19ba7120713b16d5.jpg
Честно да си кажа решил съм сам да си правя колата колкото и трудно да ми е. Запазил съм си джокер обади се на майстора в случай че нещо се умотая и само докато стигна до тук му звъннах 10-сетина пъти
http://picbg.net/img.php?file=375e8e96f2bde15d.jpg
Горе долу бях се запознал с евентуалните проблеми щото си пиша с едни познати гермаци из немските форуми които са правили подобна интервенция но въпреки това нещата бяха по сложни отколкото си мислех. За да хвана дроселите към главата ми трябваше фланец който днес беше готов обаче оказа се че не е достатъчно дебел и там където са отворите за дюзите в самите дросели са малко по издути и опират в главата Няма да ви казвам колко се ядосах щото не само че дадох доста пари да ми го направят ами и с доста зор намерих такава алуминиева плочка за фланеца. В понеделник мисля да обиколя всички вторични из Русе и дано открия нещо подходящо.
Ето и докъде стигнах днес. Сложих ги на шпилките но не ги завих защото опират към главата и масленият филтър идва по висок. Главата е конусовидна и по нагоре има повече място и ако бях направил фланеца малко по дебел щеше да стане. Ще трябва да е дебел около 15мм и ще заспи
Ето две снимки докъде стигнах днес
http://picbg.net/img.php?file=59d654a89446fdfe.jpg
http://picbg.net/img.php?file=93114c10f2b0a61e.jpg
Утре ще си играя да сваля конзолата за масления филтър и да го скъся. Само съм изправен пред дилемата какъв филтър да пригодя. Има ли някой колега идея от какво да взема такъв по къс маслен филтър ???
Тези дни имам доста свободно време така че ще работя по проекта и ще пиша тук за всяка новост или пречка. Ще има доста работа защото след като ги монтирам ще правя и кутията за въздуха от където ще се разпределя за шесте в редичка. Първоначално имах идея да е алуминиева но се разубедих че ще ми излезе доста дебело. Сега съм почнал да я правя от 1мм ламарина да мога да си я заваря сам в гаража. За всичко ще пускам много снимки тук защото съм сигурен че ще е интересно.
Междо другото след като пригодя дроселите ще слагам и ей тези колекторчета. Взех ги ударени на единият рънар но вече са в изправност.
Ето как бяха като ги взех.
http://picbg.net/img.php?file=8fa6eab13683ab08.JPG
Последна промяна slavianko на 11 Ное 2008, 21:12, променена общо 2 пъти
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- kiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 2499
- Регистриран на: 23.06.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: сребърна звезда
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
ре
Оказа се че моят оригиналния потенциометър на ТПС-а пасва перфектно на М3-ковия В понеделник след като мина дроселите на ултразвук че да блеснат ще заваря и ушенцето за захващането му къдто са го счупили при транспорта и ще станеbum_bum написа:Mасления филтър от М20 идва добре на дължина
С потенциометъра какво стана?
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- павката
- старши ентусиаст
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
ша става бигачка,браво
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
re
Имам идея за формата да но първо искам да сложа дроселите на за да видя колко място ще ми остане под коша и тогава почвам и еърбокса. Ще направя подробни и снимкиbum_bum написа:E тва е добра новина. А еърбокса как как си го замислил, имаш ли някакви чертежи или сметки?
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- стан
- старши ентусиаст
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
Re: re
slavianko написа:Имам идея за формата да но първо искам да сложа дроселите на за да видя колко място ще ми остане под коша и тогава почвам и еърбокса. Ще направя подробни и снимкиbum_bum написа:E тва е добра новина. А еърбокса как как си го замислил, имаш ли някакви чертежи или сметки?
А добре защо не си направиш след като имаш свободно време от карбон. Доколкото знам такива не много натоварени части се правят с калъпи като стъклопласта, а такъв резонанс има че не е истина. Лично на твое място бих проучил въпроса
- стан
- старши ентусиаст
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
KIM написа:ти кво каза,тва карбона не като стъклопласта под път и над път,незнам с няколко слоя стъклопласт дали няма да стане
Гледах по дискавъри как правят виолончело от карбон и си беше баш като стъклопласта процеса А материали при желание вероятно може да се поръчат. Според мен си заслужава, понеже придава много характерен звук на засмукване, като при м3 ЦСЛ
- стан
- старши ентусиаст
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
- oxam
- младши ентусиаст
- Мнения: 752
- Регистриран на: 16.01.2005
- Местоположение: лондон
- Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10
00Cool написа:ти дам един жокер
Що не се свържеШ с пи4овете от благоевград с БМВ с мотор от е46 м3 там мисля целия еарбокс бе6е от карбон
4ай да не съм голословен
Успех....
мдам с малката разлика че карбонов еърбокс отива на 2к евро...
опитай се да вземеш размерите от някой който има такъв в бг - сметнати са с идеята за максимално пълнене (даже има различни дължини на тромпетите които са вътре в кутията в зависимост от това на кои обороти ти трябва мощност - т.е. еърбокс за планинско, писта и т.н.) за да не се окаже че след интервенцията и свободните съчинения колата върви по-малко
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани