Ъпгрейт на спирачки

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 752
Регистриран на: 16.01.2005
Местоположение: лондон
Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10

Мнение от oxam » 09 Окт 2008, 10:21

LeX написа:Е46 320д Комби е с 276X19 вентилирани дискове отзад, а 325 Комби е с 294X19 също вентилирани отзад, предполагам че ако се намерят такива с апаратите, няма да е голяма хамалогия да се сложат на е36 отзад :roll:

мдам 294х19 са дисковете на е46 328 (всички), 325 комби и 325 кабрио ;) стават перфектно без преправяне....
Изображение Изображение Изображение Изображение


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 09 Окт 2008, 20:51

Ааааааааааа днес, рових, рових, налапах един каталог на Текстар и хубави работи прочетох и сравних. За отзад при е36, най-добре и най-безболезнено е да си се сложат вентилирани дискове, за е36, нормалните задни са 280х10, а вентилираните са 276х19, тогава става само с ъпгреид по апарата, да се поразшири и да си влезне. Другия варианте от е46 или от е90, на е90 са 294х19 май, ама тогава треа пак да се играе с апарати, а и за отзад, ще трябва да се изправя ръба на ламарината отзад. А за отпред, открих апаратите които стават като лъжица в масло, дет се вика. От Фиат купе, 4 бутално брембо, само дето цената му е колкото половин е30 :mhihi: Ако всичко е наред, скоро снимки и вшечатления КА спира у завоя :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 11 Окт 2008, 12:46

Бе най си е добре 330-ката явно, то не бяха планки, то не беше чудо :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Мнение от павката » 12 Окт 2008, 1:27

добра тема,не е кат за брони и гърнета
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 10.06.2008
Местоположение: София

Мнение от bmw 325i » 12 Окт 2008, 21:23

То се е видяло, че трябва да се покаже моето чудо как спира (не как тръгва, защото маховикът и съединителят пътуват в момента), но не знам къде и кога да стане. Честно казано аз съм повече голфаджия все още и сбирките на BMW са ми малко чужди. Та ако ми кажете с удоволствие ще покажа за какво иде реч.

Предишна

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook