Регулиране клапани за м20
Модератор: Технически модератори
33 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
Както беше казал и Юзър в една друга тема за клапаните, "всъщност не ме ебе на колко ще си ги регулирате" 

- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
не са смей а си отпусни малко клапаните да не си бутнеш шевната машина под капака///peter написа:Както беше казал и Юзър в една друга тема за клапаните, "всъщност не ме ебе на колко ще си ги регулирате"




- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
plboy написа:и на колко да ги настройвам Е34 М20 520и
Сложи ги на 0.3.За по-лесно можеш да приложиш и правилото за седмицата-ако да кажем 1цилидър е в гмт ,регулираш 6,ако2 е в гмт-регулираш 5 и т.н.
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
0.20 на студено и без тия простотии за газта,нищо не ги бърка
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
Зелен -заеби тия клапани.Има ли неква свежа плът около тебепавката написа:0.20 на студено и без тия простотии за газта,нищо не ги бърка





- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
павката написа:0.20 на студено и без тия простотии за газта,нищо не ги бърка
Простотия е да си с претенции и да не знаеш как да си регулираш правилно клапаните- после почва да се носи славата ,че при газ прегаряли .Ще прегарят след като поради неправилно регулиране не прилепват добре за седлата и от там не се охлаждат както трябва.

- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
горят кога си циганка и намалиш кранчето,че идвам диша
и лада съм имал-без проблем,но с хубав реглаж
феня-свежа плът много,скоро и снимки
и лада съм имал-без проблем,но с хубав реглаж
феня-свежа плът много,скоро и снимки
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- plboy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 139
- Регистриран на: 23.07.2008
- Пол: Мъж
- Кара: m20b20 turbo, E38 725tds
zvetiko написа:plboy написа:и на колко да ги настройвам Е34 М20 520и
Сложи ги на 0.3.За по-лесно можеш да приложиш и правилото за седмицата-ако да кажем 1цилидър е в гмт ,регулираш 6,ако2 е в гмт-регулираш 5 и т.н.
Много ти благодаря Zvetiko и аз така ги мислех като 6 е горе регулирам 1, 2 и 5, 3 и 4 и ще ги направя на около 0.3
те варвеха 1и6, 2и5, 3и4 - на по 120* ли са
King Regards, 0888 750 222
- plboy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 139
- Регистриран на: 23.07.2008
- Пол: Мъж
- Кара: m20b20 turbo, E38 725tds
- ивчо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1821
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: Регулиране клапани за м20
Първо да се извиня че повдигам толкова стара тема !
Накратко реших да си регулирам клапаните ... Сменях гарнитурата на капака на клапаните, и реших че така или иначе капака е долу, да свърша и това ... Не че колата имаше нужда де - да си начешам крастата
А и все пак се оказа че никога не са регулирани - когато клапаните бяха затворени не се усещаше никаква хлабина и нито една от пластинките не искаше да влезе в луфта който трябваше да има (пробвах до 0,1 мм
) !
Държа да отбележа две мнооого важни забележки които ще ви струват пряко сили 20 лева !
На първо време - http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=11&fg=15 си купувате номер 5 ! С течение на годините с превръща в бакелит и се троши като солета ! Имат налично в Дару, но есе пак е по-добре да го имате под ръка (по номер се ползва само при Б20/25/27, за 23 нишо не казват) !
Второто което според мен е мноооого по-важно - самият начин на мерене на хлабината !
Гледах че му дават 0,25мм по Аутодата ... Гледах и колегите по-нагоре и първоначално ги регулирах така ! Използвах следното писание което намерих - http://www.pelicanparts.com/bmw/techart ... Adjust.htm ! И описаният там метод за мерене на луфта казва да се мери м/у ексцентрика и клапана ... Което се оказа грешка
След запалване все едно под капака работеше Сингер - тракане във всички оборотни режими .. Почнах да съчувствам мислено и слухово на колегите с заминаващи си М40 двигатели
И така - добрах се до нас ... Преспах и тази сутрин за точно 30 минути със свалянето на капака и поставянето му си регулирах клапаните наново, ползвайки показаният тук метод - http://www.youtube.com/watch?v=_ubwFXgU_nM ! Там пича мери директно м/у вала и кобилицата ...
В сравнение с горният метод, този е по-лесен за сам човек ! Отпада нуждата от още един който да държи "контра" на ексцентрика !
Както е писал "барвелата" малко по-напред - на 0,2 всичко спи
Евала на БМВ затова че са направили толкова ремонтно пригоден мотор като М20 ! Дори аз който за първи път прави това нещо, ако директно бях видял видеото, още от първият път щях да го направя !
Споделям това, с цел ако някога някой реши да го прави, да не се лута ...
Необходима е също и нова г-ра на капака на клапаните - около 15-18 лева е, аз силикон не съм и слагал !
Поздрав на всички, и отново извинете за повдигането на темата

Накратко реших да си регулирам клапаните ... Сменях гарнитурата на капака на клапаните, и реших че така или иначе капака е долу, да свърша и това ... Не че колата имаше нужда де - да си начешам крастата


Държа да отбележа две мнооого важни забележки които ще ви струват пряко сили 20 лева !
На първо време - http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=11&fg=15 си купувате номер 5 ! С течение на годините с превръща в бакелит и се троши като солета ! Имат налично в Дару, но есе пак е по-добре да го имате под ръка (по номер се ползва само при Б20/25/27, за 23 нишо не казват) !
Второто което според мен е мноооого по-важно - самият начин на мерене на хлабината !
Гледах че му дават 0,25мм по Аутодата ... Гледах и колегите по-нагоре и първоначално ги регулирах така ! Използвах следното писание което намерих - http://www.pelicanparts.com/bmw/techart ... Adjust.htm ! И описаният там метод за мерене на луфта казва да се мери м/у ексцентрика и клапана ... Което се оказа грешка




И така - добрах се до нас ... Преспах и тази сутрин за точно 30 минути със свалянето на капака и поставянето му си регулирах клапаните наново, ползвайки показаният тук метод - http://www.youtube.com/watch?v=_ubwFXgU_nM ! Там пича мери директно м/у вала и кобилицата ...
В сравнение с горният метод, този е по-лесен за сам човек ! Отпада нуждата от още един който да държи "контра" на ексцентрика !
Както е писал "барвелата" малко по-напред - на 0,2 всичко спи

Евала на БМВ затова че са направили толкова ремонтно пригоден мотор като М20 ! Дори аз който за първи път прави това нещо, ако директно бях видял видеото, още от първият път щях да го направя !
Споделям това, с цел ако някога някой реши да го прави, да не се лута ...
Необходима е също и нова г-ра на капака на клапаните - около 15-18 лева е, аз силикон не съм и слагал !
Поздрав на всички, и отново извинете за повдигането на темата


Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o


- ивчо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1821
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: Регулиране клапани за м20
Аммм, да ме извините отново за up-a !
Докато е студена няма звук, после (след като излезе от синият сектор) почва да цъка точно като дюза ... Знам че е от реглажа - предполагам пак капака долу и отново, или ?!
Какво ще ме посъветвате ...
Хлабината съм я оставил на 0.2
Масло ми предстои да сменя, нямам идея дали точно при този двигател оказва влияние ..
Докато е студена няма звук, после (след като излезе от синият сектор) почва да цъка точно като дюза ... Знам че е от реглажа - предполагам пак капака долу и отново, или ?!
Какво ще ме посъветвате ...
Хлабината съм я оставил на 0.2

Масло ми предстои да сменя, нямам идея дали точно при този двигател оказва влияние ..
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o


- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Регулиране клапани за м20
Много е- направи го на 0.1.
На топъл двигател и отворен термостат- 0.3мм
На студен двигател, макс. темп. 35гр. - 0.25мм
Иво, опитай по класическият способ.
При по-малко от предписаното разстояние, изпускателните клапани не могат да се охлаждат добре и прегарят, с всички неприятни последици от това.

На топъл двигател и отворен термостат- 0.3мм
На студен двигател, макс. темп. 35гр. - 0.25мм
Иво, опитай по класическият способ.

33 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани