Теч
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
- Archangel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2337
- Регистриран на: 13.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N42B20 с ръкавици
- Мечтае да кара: Spitfire
Теч
Здравейте, колеги. Аз все чета и се радвам, че моята кола няма повечето наболели проблеми, но ето на - изникна и при мен нещо.
Както винаги историята е дълга -
Когато лятото отивах за морето ми светна лампата за нивото на антифриза. Спрях - погледнах - всичко наред(уж). На прибиране от морето светна пак лампата и се оказа че съм останал абсолютно без антифриз. Налях вода догоре и се прибрах.
Оттогава - август - до вчера нямаше никакъв проблем и си перках доволен. Вчера обаче отивам до Студентски град, спирам, и един колега от едно кафенце подвиква след мен - изтича ти маслото. Аз погледнах така отдолу под колата - брех, верно тече нещо, ама вода. Конденз от климатика, помислих си аз. Да, ама не - солидно си течеше, стана вадичка. По-странното е че излизаше пара под кората на двигателя - отдолу някъде. Гледах 10 пъти таблото да се уверя, че не самия мотор е прегрял - температурата си седеше закована по средата и не е прегрявала. А и парата беше бяла, демек водна.
Оставих така нещата, на връщане от Студентски до нас не стана нищо - нямаше пара и вода под колата.
Снощи излизам, отивам до мацката, паркирам пред блока и викам - бе я да погледна аз под капака - какво да видя - на светлината на фенерчето една струйка вода, толкова тънка, че отначало я помислих за паяжинка.
Стигнах до извода, че май от нея се вдига пара, може и да съм грешал.
Дотук ок - пара започва да излиза главно като съм в задръстване. Понеже има вода в системата се чудех дали не надува много от нея. Има ли разлика между антифриза и водата, освен че антифриза има по-ниска точка на замръзване?
А сега и снимковия материал -
Оттук някъде излизаше струйката вода. Според ЕТК това, в което влиза маркуча е вторичен въздушен филтър 0_о, а може и аз да се бъркам, защото какво ще прави водата там.
A със тази стрелка съм отбелязал накъде пръскаше струйката и общо взето от това място се издигаше пара -
Това е кората отдолу. Чудя се дали е омаслена от годините или някъде от разширителното казанче също изтича -

Както винаги историята е дълга -
Когато лятото отивах за морето ми светна лампата за нивото на антифриза. Спрях - погледнах - всичко наред(уж). На прибиране от морето светна пак лампата и се оказа че съм останал абсолютно без антифриз. Налях вода догоре и се прибрах.
Оттогава - август - до вчера нямаше никакъв проблем и си перках доволен. Вчера обаче отивам до Студентски град, спирам, и един колега от едно кафенце подвиква след мен - изтича ти маслото. Аз погледнах така отдолу под колата - брех, верно тече нещо, ама вода. Конденз от климатика, помислих си аз. Да, ама не - солидно си течеше, стана вадичка. По-странното е че излизаше пара под кората на двигателя - отдолу някъде. Гледах 10 пъти таблото да се уверя, че не самия мотор е прегрял - температурата си седеше закована по средата и не е прегрявала. А и парата беше бяла, демек водна.
Оставих така нещата, на връщане от Студентски до нас не стана нищо - нямаше пара и вода под колата.
Снощи излизам, отивам до мацката, паркирам пред блока и викам - бе я да погледна аз под капака - какво да видя - на светлината на фенерчето една струйка вода, толкова тънка, че отначало я помислих за паяжинка.
Стигнах до извода, че май от нея се вдига пара, може и да съм грешал.
Дотук ок - пара започва да излиза главно като съм в задръстване. Понеже има вода в системата се чудех дали не надува много от нея. Има ли разлика между антифриза и водата, освен че антифриза има по-ниска точка на замръзване?
А сега и снимковия материал -
Оттук някъде излизаше струйката вода. Според ЕТК това, в което влиза маркуча е вторичен въздушен филтър 0_о, а може и аз да се бъркам, защото какво ще прави водата там.


A със тази стрелка съм отбелязал накъде пръскаше струйката и общо взето от това място се издигаше пара -

Това е кората отдолу. Чудя се дали е омаслена от годините или някъде от разширителното казанче също изтича -

Rainbow shaker,
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..
- Гост
-
За разликата между антифриза и водата, освен температурата на замръзване, антифриза има и смазочни свойства...
За теч - ако си видял от къде тече - сменяй каквото е необходимо, ако не си сигурен - в сервиза за проверка на цялата охладителна система - те ги почват 1 по 1 - разш.казанче, маркучи и т.н.
За теч - ако си видял от къде тече - сменяй каквото е необходимо, ако не си сигурен - в сервиза за проверка на цялата охладителна система - те ги почват 1 по 1 - разш.казанче, маркучи и т.н.
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани