От нула до сто за 120 секунди
Модератор: Общи модератори
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- ///Ivan
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3390
- Регистриран на: 15.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 328i Turbo
- Мечтае да кара: BMW F10 M5
От нула до сто за 120 секунди
Томас Хиленбранд, Spiegel Online (със съкращения)
Новата Седмица на BMW е лаптоп на колела. Луксозната лимузина разполага с достъп до Интернет, дисплей като на боен изстребител и вход за PC. За съжаление ползването на тези екстри напомня повече на ранните версии на Windows, а бавният модем подхожда повече за някоя Lada.
Моята кола е последното място където съм офлайн, което е нетърпимо състояние за мен. Вината за това е на автомобилната индустрия, ярък представител на старата икономика. Телефони, хладилници и ръчни часовници са онлайн, автомобилите още не са. Затова се зарадвах толкова на новата Седмица, която по данни на производителя е "първият автомобил с неограничено ползване на Интернет" в света. Представях си как поръчвам книги от Amazon, как чета при 180 км/ч SPIEGEL ONLINE или гледам клипчета в YouTube.
Мислех си, че дори мога напълно да се откажа от работния си кабинет: "Скъпа, отивам за час в колата да си видя пощата". Това е малко идиотско, но в толкова луксозна лимузина се седи по-удобно, отколкото на старото бюро. Благодарение на дървените декорации и кожения салон може да се сърфира с наслада...
Новата Серия 7 е пълна с компютърни джаджи. На централната конзола има 10.2 инчов дисплей. Под седалката е разположен 80 гигабайтов твърд диск. Има и т.нар. Heads-Up-Display, който проектира информация директно върху предното стъкло на колата, точно като в изстребител. До скоростния лост има копче, което управлява навигация, интернет и други функции ("iDrive") интуитивно, според BMW. Е да, много собственици на старата Седмица имаха друго мнение по този въпрос: iDrive 1.0 имаше също като своя примерен първоизточник iPod, само едно копче, през което се управляваше всичко. Същевременно бордкомпютърът на BMW имаше меню, напомнящо на ранните версии на MS-DOS. Така често пъти възрастните купувачи на струващия 80 хиляди евро автомобил бяха докарвани до безпомощното състояние да не могат да си пуснат радиото.
Е, вече не е DOS, а по-скоро Windows. Подобрението в новата Серия 7 е чувствително. Има повече директни копчета, менютата изглеждат по-добре, но все още не са истински интуитивни. След 4 часа зад волана на автомобила все още се чудех как точно да стигна до плейлистите на собствения си iPod, който бях включил. В много от менютата човек просто се губи. Бихте казали: iDrive не е Macintosh, а по-скоро ранна версия на Windows.
Достъпът до Интернет е истинско разочарование. Наистина е "неограничен", но докато страниците се зареждат, спокойно имате време да разлистите стария вестник, ако имате такъв на съседната седалка. Страница като SPIEGEL ONLINE се зарежда за 2 пълни минути. Вината за това е в използваната технология за пренос на данните (Edge), която може да трансферира толкова данни, колкото за сравнително стар GSM.
Същевременно браузърът на BMW не знае нито Flash, нито Ajax, така че не може да представи в пълния им мащаб нито YouTube, нито Facebook, нито дори Google Mail. На всичкото отгоре достъпът до мрежата функционира само в напълно спрял автомобил. Защо всъщност?! На пръв поглед отговорът е ясен, не върви да даунлодваш порно при скорост 200 км/ч, същевременно обаче функцията "BMW Online" те залива с информация по магистралата – новини, курсове на акции, различни съобщения – това да не би да е по-безопасно?
Дори след края на дългото зареждане уебнавигацията в новата Седмица е мъчителна. Използването на копчето на iDrive за мишка никак не забавно. Малък Touchpad (килимче) щеше да е много по-на място. Както и някаква интегрирана малка клавиатура. Необходим е и модерен уеб-браузър, а също и E-Mail програма.
А иначе все още има смисъл да си носите лаптопа с карта за достъп до Мрежата на съседната седалка в първата кола с неограничен достъп до Интернет. Автомобилът е фантастичен, но аз моя тест-драйв си го прекарах на паркинга.

Новата Седмица на BMW е лаптоп на колела. Луксозната лимузина разполага с достъп до Интернет, дисплей като на боен изстребител и вход за PC. За съжаление ползването на тези екстри напомня повече на ранните версии на Windows, а бавният модем подхожда повече за някоя Lada.
Моята кола е последното място където съм офлайн, което е нетърпимо състояние за мен. Вината за това е на автомобилната индустрия, ярък представител на старата икономика. Телефони, хладилници и ръчни часовници са онлайн, автомобилите още не са. Затова се зарадвах толкова на новата Седмица, която по данни на производителя е "първият автомобил с неограничено ползване на Интернет" в света. Представях си как поръчвам книги от Amazon, как чета при 180 км/ч SPIEGEL ONLINE или гледам клипчета в YouTube.
Мислех си, че дори мога напълно да се откажа от работния си кабинет: "Скъпа, отивам за час в колата да си видя пощата". Това е малко идиотско, но в толкова луксозна лимузина се седи по-удобно, отколкото на старото бюро. Благодарение на дървените декорации и кожения салон може да се сърфира с наслада...
Новата Серия 7 е пълна с компютърни джаджи. На централната конзола има 10.2 инчов дисплей. Под седалката е разположен 80 гигабайтов твърд диск. Има и т.нар. Heads-Up-Display, който проектира информация директно върху предното стъкло на колата, точно като в изстребител. До скоростния лост има копче, което управлява навигация, интернет и други функции ("iDrive") интуитивно, според BMW. Е да, много собственици на старата Седмица имаха друго мнение по този въпрос: iDrive 1.0 имаше също като своя примерен първоизточник iPod, само едно копче, през което се управляваше всичко. Същевременно бордкомпютърът на BMW имаше меню, напомнящо на ранните версии на MS-DOS. Така често пъти възрастните купувачи на струващия 80 хиляди евро автомобил бяха докарвани до безпомощното състояние да не могат да си пуснат радиото.
Е, вече не е DOS, а по-скоро Windows. Подобрението в новата Серия 7 е чувствително. Има повече директни копчета, менютата изглеждат по-добре, но все още не са истински интуитивни. След 4 часа зад волана на автомобила все още се чудех как точно да стигна до плейлистите на собствения си iPod, който бях включил. В много от менютата човек просто се губи. Бихте казали: iDrive не е Macintosh, а по-скоро ранна версия на Windows.
Достъпът до Интернет е истинско разочарование. Наистина е "неограничен", но докато страниците се зареждат, спокойно имате време да разлистите стария вестник, ако имате такъв на съседната седалка. Страница като SPIEGEL ONLINE се зарежда за 2 пълни минути. Вината за това е в използваната технология за пренос на данните (Edge), която може да трансферира толкова данни, колкото за сравнително стар GSM.
Същевременно браузърът на BMW не знае нито Flash, нито Ajax, така че не може да представи в пълния им мащаб нито YouTube, нито Facebook, нито дори Google Mail. На всичкото отгоре достъпът до мрежата функционира само в напълно спрял автомобил. Защо всъщност?! На пръв поглед отговорът е ясен, не върви да даунлодваш порно при скорост 200 км/ч, същевременно обаче функцията "BMW Online" те залива с информация по магистралата – новини, курсове на акции, различни съобщения – това да не би да е по-безопасно?
Дори след края на дългото зареждане уебнавигацията в новата Седмица е мъчителна. Използването на копчето на iDrive за мишка никак не забавно. Малък Touchpad (килимче) щеше да е много по-на място. Както и някаква интегрирана малка клавиатура. Необходим е и модерен уеб-браузър, а също и E-Mail програма.
А иначе все още има смисъл да си носите лаптопа с карта за достъп до Мрежата на съседната седалка в първата кола с неограничен достъп до Интернет. Автомобилът е фантастичен, но аз моя тест-драйв си го прекарах на паркинга.




- AGT
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2055
- Регистриран на: 3.04.2003
- Местоположение: London N15 / Пловдив Тракия City
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото ми попадне .
- Мечтае да кара: Поне 790 iL xaxaxa
- Детайли за колата: Лачена 39_ка .
- vitamincpp
- ентусиаст
-
- Мнения: 1198
- Регистриран на: 16.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: e46 330Ci convertible
- _BmW_™
- Шами
-
- Мнения: 1121
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: София Княжево СИТИ :)
- Пол: Мъж
- Кара: с 240 бавно из града
- Мечтае да кара: Е36 с V10....
- Детайли за колата: Много бързо V10
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Абе какви са тия работи бе
Като си седнал да караш кола карай кола ма'му стара
На сумати места има вече безжичен интернет , даже цели зони покрити
И на мен ми трябва почти постоянно нет и съм почти все на път ,но точно самата кола да ми го дава - е айде ...
Георги Пенчев

Като си седнал да караш кола карай кола ма'му стара

На сумати места има вече безжичен интернет , даже цели зони покрити
И на мен ми трябва почти постоянно нет и съм почти все на път ,но точно самата кола да ми го дава - е айде ...

Георги Пенчев
- alpina-ma6inata
-
'2002' fanatic
-
- Мнения: 3722
- Регистриран на: 2.02.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii
Penchev написа:Абе какви са тия работи бе![]()
Като си седнал да караш кола карай кола ма'му стара![]()
На сумати места има вече безжичен интернет , даже цели зони покрити
И на мен ми трябва почти постоянно нет и съм почти все на път ,но точно самата кола да ми го дава - е айде ...![]()
Георги Пенчев

'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------

2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
ja написа:В България много голяма част от клиентите на автомобила не знаят какво е интернет, така че едва ли ги интересува колко е бърз:)
Друг е въпроса, че ако мислиме като англичани ще изникне въпроса, "защо да плащаме нещо, което няма да ползваме"...
Ами ако изникне въпросът "Веднъж да ти трябва нещо и да го нямаш?"
MaXimal написа:ja написа:В България много голяма част от клиентите на автомобила не знаят какво е интернет, така че едва ли ги интересува колко е бърз:)
Друг е въпроса, че ако мислиме като англичани ще изникне въпроса, "защо да плащаме нещо, което няма да ползваме"...
Ами ако изникне въпросът "Веднъж да ти трябва нещо и да го нямаш?"
Визирах неползването на системата заради незнание не заради нямане.
Познавам доста хора, които и в момента не знаят какво има в колите им и при елементарни съобщения на дисплея звънят телефони... А с този идрайв ще е "мисията невъзможна". Тъкмо ще се научат как да "бръкнат" в интернет и ще излезе следващия модел...
ре
_BmW_™ написа:Еми ако интернета е на бТК ADSL е напълно вазможно да отвори страница за 2 мин![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
На бТк нета е със супер качество

- _BmW_™
- Шами
-
- Мнения: 1121
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: София Княжево СИТИ :)
- Пол: Мъж
- Кара: с 240 бавно из града
- Мечтае да кара: Е36 с V10....
- Детайли за колата: Много бързо V10
Bavarec*** написа:А не така.........нема лошо,тамън ше си пишеш ж форума доде си в колата.....
Да и като чуваш някой шум набираш потребител от форума и му викаш "пич, чуваш ли тоя шум? От къде ли идва?", а отсрещната страна казва "оо човек за лагер си!"

Нещо не ми се нравят тези идеи ...
Нека сме толерантни един към друг на пътя, независимо кой какъв автомобил кара!
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани