Регулиране клапани за м20

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 139
Регистриран на: 23.07.2008
Пол: Мъж
Кара: m20b20 turbo, E38 725tds

Регулиране клапани за м20

Мнение от plboy » 07 Окт 2008, 22:20

Здравейте колеги знае ли някои реда на регулиране луфта на клапаните за Е34 М20 колко е точно междината - някаде я гледам 0.20мм, в Autodata я дават 0.25мм колко е точно. Как става регулирането какъв е реда на регулиране знае ли някой
Последна промяна plboy на 05 Окт 2009, 21:40, променена общо 1 път
King Regards, 0888 750 222

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 07 Окт 2008, 22:32

0.25мм -на студен матор
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 12.09.2008
Местоположение: майна

Re: Знае ли някой ред на регулиране на клапаните за м20

Мнение от @2bar » 07 Окт 2008, 22:43

plboy написа:Здравейте колеги знае ли някои реда на регулиране луфта на клапаните за Е34 М20.....


реда не е толкова интересен. идеята е, с възможно най - малко въртене на кол вал да регулираш всичките клапани, но при положение, че ги виждаш, не е толкова страшно ако направиш някой друг оборот в повече.

иначе за клапаните - това е от TIS
0,25 мм на студено - макс. 35 градуса
0,30 мм при достигната работна температура - евентуално за проверка, ама трябва да си сръчен, че малко топличко идва.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 139
Регистриран на: 23.07.2008
Пол: Мъж
Кара: m20b20 turbo, E38 725tds

Мнение от plboy » 07 Окт 2008, 22:54

thx колега така го намерих и в Autodatata какав да е реда след като са 1-5-3-6-2-4 т.е при 1 в ГМТ кои клапани да регулирам /1изп. и кои други ще доидат ?/ или като сваля капака ще го измисля .... Благодаря :)
King Regards, 0888 750 222

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 07 Окт 2008, 22:58

plboy написа:thx колега така го намерих и в Autodatata какав да е реда след като са 1-5-3-6-2-4 т.е при 1 в ГМТ кои клапани да регулирам /1изп. и кои други ще доидат ?/ или като сваля капака ще го измисля .... Благодаря :)


Ако си на газ трябва д оставиш по-голямо разстояние.А за регулирането-както дойде,няма да изпуснеш готови клапани и да превърташ за да стигнеш до предписаното. ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Разград
Пол: Мъж
Кара: е60 525 x-drive
Мечтае да кара: M6

Мнение от Sesko » 08 Окт 2008, 13:59

ако оставиш по голямо разстояние няма ли да тракат много колега zvetiko ?
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 08 Окт 2008, 14:11

Sesko написа:ако оставиш по голямо разстояние няма ли да тракат много колега zvetiko ?


Докато загрее.При работа на газ ,температурата е по-висока,от там температурното разширение по-голямо и когато двигателя влезе в работен режим ще е с пренатегнати клапани,ако са регулирани по предписанията.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 08 Окт 2008, 14:21

zvetiko написа:
Sesko написа:ако оставиш по голямо разстояние няма ли да тракат много колега zvetiko ?


Докато загрее.При работа на газ ,температурата е по-висока,от там температурното разширение по-голямо и когато двигателя влезе в работен режим ще е с пренатегнати клапани,ако са регулирани по предписанията.


Преди време ги регулирах на 0.20, карам на газ - няма никаква разлика освен по-тиха работа :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 08 Окт 2008, 18:19

///peter написа:
zvetiko написа:
Sesko написа:ако оставиш по голямо разстояние няма ли да тракат много колега zvetiko ?


Докато загрее.При работа на газ ,температурата е по-висока,от там температурното разширение по-голямо и когато двигателя влезе в работен режим ще е с пренатегнати клапани,ако са регулирани по предписанията.


Преди време ги регулирах на 0.20, карам на газ - няма никаква разлика освен по-тиха работа :)


По тиха работа защото няма никакъв луфт. :mhihi: Отпусни ги малко и ще видиш разликата-колата ти ще стане мощна като tds,ще спре да гърми,няма да прегрява и да ти се налага пак да сменяш глава. 8)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 139
Регистриран на: 23.07.2008
Пол: Мъж
Кара: m20b20 turbo, E38 725tds

Мнение от plboy » 08 Окт 2008, 18:47

чудя се дали да ги регулирам но малко ми щтракат и ме дразни в събота ще зема да го отворя и ще го направя на по 0.25 за гаста мисля че ще си е нормално ... пак нали ще ги проверя тъкмо ще видя разликата :)
King Regards, 0888 750 222

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Разград
Пол: Мъж
Кара: е60 525 x-drive
Мечтае да кара: M6

Мнение от Sesko » 08 Окт 2008, 22:43

да наистина работи по тихо , но ще пробваме и на 0.25 да видим как ще е :D
Изображение
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 139
Регистриран на: 23.07.2008
Пол: Мъж
Кара: m20b20 turbo, E38 725tds

Мнение от plboy » 08 Окт 2008, 23:15

zvetiko написа:
Sesko написа:ако оставиш по голямо разстояние няма ли да тракат много колега zvetiko ?


Докато загрее.При работа на газ ,температурата е по-висока,от там температурното разширение по-голямо и когато двигателя влезе в работен режим ще е с пренатегнати клапани,ако са регулирани по предписанията.


При мен не се усеща разлика в температурата - може да има 1-2*С но след като охладителната система си работи нормално и термостата си отваря на 80*С какъв е проблема системата си насмогва да охлажда и поддържа постоянна температура. По принцип на газ е логично да загрява малко повече но термостата успява да си урегулира температурата на колко си е проектирана охладителната уредба. При теб колко е разликата в температурата на газ/бензин.
King Regards, 0888 750 222

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 09 Окт 2008, 13:06

plboy написа:
zvetiko написа:
Sesko написа:ако оставиш по голямо разстояние няма ли да тракат много колега zvetiko ?


Докато загрее.При работа на газ ,температурата е по-висока,от там температурното разширение по-голямо и когато двигателя влезе в работен режим ще е с пренатегнати клапани,ако са регулирани по предписанията.


При мен не се усеща разлика в температурата - може да има 1-2*С но след като охладителната система си работи нормално и термостата си отваря на 80*С какъв е проблема системата си насмогва да охлажда и поддържа постоянна температура. По принцип на газ е логично да загрява малко повече но термостата успява да си урегулира температурата на колко си е проектирана охладителната уредба. При теб колко е разликата в температурата на газ/бензин.


Колега,ти говориш за глобалният климат, :mhihi: става въпрос за локалното нагряване на клапаните-челото и стеблото на клапана са по-силно нагрети от някои други елементи,нали точно поради тази причина се прави и регулирането на клапаните. ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 139
Регистриран на: 23.07.2008
Пол: Мъж
Кара: m20b20 turbo, E38 725tds

Мнение от plboy » 09 Окт 2008, 19:13

и на колко да ги настройвам Е34 М20 520и
King Regards, 0888 750 222

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 09 Окт 2008, 19:49

///peter написа:
zvetiko написа:
Sesko написа:ако оставиш по голямо разстояние няма ли да тракат много колега zvetiko ?


Докато загрее.При работа на газ ,температурата е по-висока,от там температурното разширение по-голямо и когато двигателя влезе в работен режим ще е с пренатегнати клапани,ако са регулирани по предписанията.


Преди време ги регулирах на 0.20, карам на газ - няма никаква разлика освен по-тиха работа :)
да не се подпишат кобилиците на разпределителния вал :mhihi: :mhihi: аза по големия луфт за клапани когато има газ това съм го чувал--и май е верно :!: :!:
Изображение

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]

Последни теми
Facebook