Регулиране клапани за м20
Модератор: Технически модератори
33 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- plboy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 139
- Регистриран на: 23.07.2008
- Пол: Мъж
- Кара: m20b20 turbo, E38 725tds
Регулиране клапани за м20
Здравейте колеги знае ли някои реда на регулиране луфта на клапаните за Е34 М20 колко е точно междината - някаде я гледам 0.20мм, в Autodata я дават 0.25мм колко е точно. Как става регулирането какъв е реда на регулиране знае ли някой
Последна промяна plboy на 05 Окт 2009, 21:40, променена общо 1 път
King Regards, 0888 750 222
- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
Re: Знае ли някой ред на регулиране на клапаните за м20
plboy написа:Здравейте колеги знае ли някои реда на регулиране луфта на клапаните за Е34 М20.....
реда не е толкова интересен. идеята е, с възможно най - малко въртене на кол вал да регулираш всичките клапани, но при положение, че ги виждаш, не е толкова страшно ако направиш някой друг оборот в повече.
иначе за клапаните - това е от TIS
0,25 мм на студено - макс. 35 градуса
0,30 мм при достигната работна температура - евентуално за проверка, ама трябва да си сръчен, че малко топличко идва.
- plboy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 139
- Регистриран на: 23.07.2008
- Пол: Мъж
- Кара: m20b20 turbo, E38 725tds
thx колега така го намерих и в Autodatata какав да е реда след като са 1-5-3-6-2-4 т.е при 1 в ГМТ кои клапани да регулирам /1изп. и кои други ще доидат ?/ или като сваля капака ще го измисля .... Благодаря 

King Regards, 0888 750 222
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
plboy написа:thx колега така го намерих и в Autodatata какав да е реда след като са 1-5-3-6-2-4 т.е при 1 в ГМТ кои клапани да регулирам /1изп. и кои други ще доидат ?/ или като сваля капака ще го измисля .... Благодаря
Ако си на газ трябва д оставиш по-голямо разстояние.А за регулирането-както дойде,няма да изпуснеш готови клапани и да превърташ за да стигнеш до предписаното.

- Sesko
- ентусиаст
-
- Мнения: 937
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: е60 525 x-drive
- Мечтае да кара: M6
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Sesko написа:ако оставиш по голямо разстояние няма ли да тракат много колега zvetiko ?
Докато загрее.При работа на газ ,температурата е по-висока,от там температурното разширение по-голямо и когато двигателя влезе в работен режим ще е с пренатегнати клапани,ако са регулирани по предписанията.
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
zvetiko написа:Sesko написа:ако оставиш по голямо разстояние няма ли да тракат много колега zvetiko ?
Докато загрее.При работа на газ ,температурата е по-висока,от там температурното разширение по-голямо и когато двигателя влезе в работен режим ще е с пренатегнати клапани,ако са регулирани по предписанията.
Преди време ги регулирах на 0.20, карам на газ - няма никаква разлика освен по-тиха работа

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
///peter написа:zvetiko написа:Sesko написа:ако оставиш по голямо разстояние няма ли да тракат много колега zvetiko ?
Докато загрее.При работа на газ ,температурата е по-висока,от там температурното разширение по-голямо и когато двигателя влезе в работен режим ще е с пренатегнати клапани,ако са регулирани по предписанията.
Преди време ги регулирах на 0.20, карам на газ - няма никаква разлика освен по-тиха работа
По тиха работа защото няма никакъв луфт.


- plboy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 139
- Регистриран на: 23.07.2008
- Пол: Мъж
- Кара: m20b20 turbo, E38 725tds
чудя се дали да ги регулирам но малко ми щтракат и ме дразни в събота ще зема да го отворя и ще го направя на по 0.25 за гаста мисля че ще си е нормално ... пак нали ще ги проверя тъкмо ще видя разликата 

King Regards, 0888 750 222
- Sesko
- ентусиаст
-
- Мнения: 937
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: е60 525 x-drive
- Мечтае да кара: M6
- plboy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 139
- Регистриран на: 23.07.2008
- Пол: Мъж
- Кара: m20b20 turbo, E38 725tds
zvetiko написа:Sesko написа:ако оставиш по голямо разстояние няма ли да тракат много колега zvetiko ?
Докато загрее.При работа на газ ,температурата е по-висока,от там температурното разширение по-голямо и когато двигателя влезе в работен режим ще е с пренатегнати клапани,ако са регулирани по предписанията.
При мен не се усеща разлика в температурата - може да има 1-2*С но след като охладителната система си работи нормално и термостата си отваря на 80*С какъв е проблема системата си насмогва да охлажда и поддържа постоянна температура. По принцип на газ е логично да загрява малко повече но термостата успява да си урегулира температурата на колко си е проектирана охладителната уредба. При теб колко е разликата в температурата на газ/бензин.
King Regards, 0888 750 222
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
plboy написа:zvetiko написа:Sesko написа:ако оставиш по голямо разстояние няма ли да тракат много колега zvetiko ?
Докато загрее.При работа на газ ,температурата е по-висока,от там температурното разширение по-голямо и когато двигателя влезе в работен режим ще е с пренатегнати клапани,ако са регулирани по предписанията.
При мен не се усеща разлика в температурата - може да има 1-2*С но след като охладителната система си работи нормално и термостата си отваря на 80*С какъв е проблема системата си насмогва да охлажда и поддържа постоянна температура. По принцип на газ е логично да загрява малко повече но термостата успява да си урегулира температурата на колко си е проектирана охладителната уредба. При теб колко е разликата в температурата на газ/бензин.
Колега,ти говориш за глобалният климат,


- plboy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 139
- Регистриран на: 23.07.2008
- Пол: Мъж
- Кара: m20b20 turbo, E38 725tds
- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
да не се подпишат кобилиците на разпределителния вал///peter написа:zvetiko написа:Sesko написа:ако оставиш по голямо разстояние няма ли да тракат много колега zvetiko ?
Докато загрее.При работа на газ ,температурата е по-висока,от там температурното разширение по-голямо и когато двигателя влезе в работен режим ще е с пренатегнати клапани,ако са регулирани по предписанията.
Преди време ги регулирах на 0.20, карам на газ - няма никаква разлика освен по-тиха работа





33 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]