320d 2003 автоматик черен пушек

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 6.10.2008
Местоположение: Бургас

320d 2003 автоматик черен пушек

Мнение от suncho272 » 06 Окт 2008, 23:15

Здравейте!
Изчетох почти всичко във форума относно моя проблем. Имаше няколко теми с подобни проблеми но така и не ми стана ясно как са го решили.
Проблема е следния:
Отидох до Германия (Берлин) и си купих БМВ 320д 2003 автоматик 110кв 206 000км. Заредих нафта в германия, колата самолет. Второ зареждане в Словакия (ОМВ)- продължава да е самолет. 100км преди Букорещ трето зареждане и след има няма 50км след това тая кола като дръпна назад, като взе да пуши не е истина. Хем заредих от някаква по скъпа нафта Евро5. С обиколки из България румънската нафта свърши и заредих ЛукОил. Същата работа. Като я ръчна малко и много грозно вади един черен пушек отзад. Утре ще ходя в Бова в Бургас да я качат на комп. Дали може тоя коман раил да е толкова чувствителен и тази дебитомер толкова бързо да замине.

Ще съм благодарен за някои съвет.


Аватар
Мнения: 679
Регистриран на: 23.05.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Хулиган по пътищата
Детайли за колата: Екстри много :)

Мнение от quickshare » 06 Окт 2008, 23:29

Пробвай с Premium diesel на OMV.Има разлика!!!А това до колко и каква нафта с колко боклуци са ти слуожили в Румъния е...
Изображение

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Мнение от Dimitroff » 06 Окт 2008, 23:57

Спукан маркуч по турбо пътищата.
Вече съм патил от това...колеги тук също.
При мен освен черния пушек и загубата на мощност имаше и леко свистене.

около 90 лева струва маркуча.
Принципно ако съм прав се вижда къде е спукан и с просто око-омаслено е мястото, заради маслените пари, който циркулират...

Като дадеш газ турбото запява своята песен, обаче част от налягането се губи точно от спуканото място...обаче пък дебитомера подава грешно инфо на компа и от там количеството подадено гориво се увеличава=не добро изгаряне заради липсата на достатъчно въздух=черен дим.

:mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 6.10.2008
Местоположение: Бургас

Мнение от suncho272 » 07 Окт 2008, 7:54

Наистина има леко омасляване в долна дясна част на двигателя към радиатора. Като огледаш двигателя не се вижда от никаде да тече. Помислих че една от скобите на един шланг от турбото(някаква рециркулация може би) не е стегнат както трябва. Разкачих шланга и потекоха 10-тина капки масло. Шланга е с диаметър от около 60мм идва от горната част на двигателя от нещо като вакум клапан.
Днес ще сваля целия шланг и ще го огледам
Благодаря.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 169
Регистриран на: 6.03.2008
Местоположение: Варна
Кара: F11 520 D

Мнение от shaterhand » 07 Окт 2008, 18:28

Аз имам черен пушек като ускоря разко на 2 и 3 -та. Ама си карам така 20 хил. Проблем ли е това?
При първоначално натискане на газта (на място и в движение) имам много приятно свистене, даже му се кефя..
Значи може и да имам като твоя проблем. Да взема и аз да отворя...

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 6.10.2008
Местоположение: Бургас

Мнение от suncho272 » 07 Окт 2008, 20:15

Голямо Благодаря!

Оказа се доста голяма дупка(20мм) точно на извивката на шланга. Сваляш долната кора, някои форсира двигателя и приятното свистене ще те издуха! Колегата каза 90лв, в Бова Бургас казаха 108лв. Но трябва поръчка 2 дни.

Още веднъж Благодаря!

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Мнение от Dimitroff » 07 Окт 2008, 20:32

е...90лева беше преди 2-3 месеца аз като отстранявах този проблем :mhihi:

Карай сега смело и с удоволствие 8)

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Мнение от Dimitroff » 07 Окт 2008, 20:34

shaterhand написа:Аз имам черен пушек като ускоря разко на 2 и 3 -та. Ама си карам така 20 хил. Проблем ли е това?
При първоначално натискане на газта (на място и в движение) имам много приятно свистене, даже му се кефя..
Значи може и да имам като твоя проблем. Да взема и аз да отворя...



Проблема ти мисля е същия!
Принципно аз не бих карал повече от 300-400км с подобен проблем.
Не казвам, че ще стане нещо, но знае ли човек...проблем е за мен, ако за теб не е-карай си така. :confused:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 169
Регистриран на: 6.03.2008
Местоположение: Варна
Кара: F11 520 D

Мнение от shaterhand » 08 Окт 2008, 10:06

Честно да ви кажа - мислех си, че просто колата е на повече километри и затова пуши, а за свиренето мислех че е нормално....
Веднага слизам да го оправям.
:(

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 169
Регистриран на: 6.03.2008
Местоположение: Варна
Кара: F11 520 D

Мнение от shaterhand » 09 Окт 2008, 14:11

Така, сега се връщам от Варна Карс (местния БМВ долър).
Гледаха, мериха, казаха че турбото си е наред но му трябвало профилактика - това било.
Което означава сваляне, носене на някакъв техен под-изпълнител и каквото излезе. (казаха минимум 300 лв).....
Не че не им вярвам, ама на вас колегите във форума имам повече доверие...
1. Какво значи профилактика на турбото?
2. Възможно ли е от това да пуши и да подсвирква?
3. Ако е тръгнало да заминава дали не е по добре да си го оставя да си изживее живота и направо да си сменя с друго. Колко излиза едно турбо втора ръка?
4. Тази кола на съм я отварял - как се сваля долната кора и къде точно да гледам - някой може ли да покаже/разкаже - снимки... ?

Благодаря предварително....

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 224
Регистриран на: 4.08.2008
Местоположение: Благоевград
Кара: Bmw E46,04`330d

Мнение от Oleg-16V » 09 Окт 2008, 16:02

shaterhand написа:Така, сега се връщам от Варна Карс (местния БМВ долър).
Гледаха, мериха, казаха че турбото си е наред но му трябвало профилактика - това било.
Което означава сваляне, носене на някакъв техен под-изпълнител и каквото излезе. (казаха минимум 300 лв).....
Не че не им вярвам, ама на вас колегите във форума имам повече доверие...
1. Какво значи профилактика на турбото?
2. Възможно ли е от това да пуши и да подсвирква?
3. Ако е тръгнало да заминава дали не е по добре да си го оставя да си изживее живота и направо да си сменя с друго. Колко излиза едно турбо втора ръка?
4. Тази кола на съм я отварял - как се сваля долната кора и къде точно да гледам - някой може ли да покаже/разкаже - снимки... ?

Благодаря предварително....

не се занимавай с такива сервизи,а пък втора ръка турбо не се купува по-добре да си свалиш твоето и да си го направиш
една профилактика е 50-60 лева,а не 300 лева
как точно ти изпушва колата и при какви обороти

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Мнение от Dimitroff » 09 Окт 2008, 16:32

Добре, де защо не дадеш 100 лева за спукания маркуч и не си решиш проблема кардинално??

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 6.10.2008
Местоположение: Бургас

Мнение от suncho272 » 09 Окт 2008, 18:18

Смених шланга Позиция 5.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=40

Две скобички само!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 169
Регистриран на: 6.03.2008
Местоположение: Варна
Кара: F11 520 D

Мнение от shaterhand » 09 Окт 2008, 20:07

Колата изпушва само при рязко ускорение и след 2500-3000 оборота. При плавно ускорение не пуши.
Това което ме озадачава, е че основното правило при заминала турбина е белия пушек, а при мене е черен, т.е. не може да е турбото. Още повече че казаха че са го замервали и всичко е било нормално в налягането и т.н.
На канал или крик трябва да я кача за да го сменя или да диагностицирам? Или може на замята?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 552
Регистриран на: 18.02.2008
Пол: Мъж
Кара: жена си да дрифти
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: харчи малко - върви на страх

Мнение от mili4uk » 10 Окт 2008, 10:24

shaterhand написа:Колата изпушва само при рязко ускорение и след 2500-3000 оборота. При плавно ускорение не пуши.
Това което ме озадачава, е че основното правило при заминала турбина е белия пушек, а при мене е черен, т.е. не може да е турбото. Още повече че казаха че са го замервали и всичко е било нормално в налягането и т.н.
На канал или крик трябва да я кача за да го сменя или да диагностицирам? Или може на замята?


Колега, ти случайно да си я чипосал колата ?

Следваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook