Малко бавен обдухан скрап...
Модератор: bum_bum
29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
а тия бутала отново имат голяма прилика с ис-овите , е сигурно материала и технологията на отливане на буталата (например при по-голямо налягане 200++ бара) не е същата ама тея надуват на 1,8 бара
а ние искаме 0,6 максимум 1 бар

alx написа:........това че няма блоу-оф е индикация че при надув като отпусне газта, се връща сгъстения въздух през друга тръба и се налива обратно пред турбината така че да не я спира...
Тука нещо не разбрах аз.......през коя "другата" тръба се връща сгъстения въздух като върне газта



alx написа:бе и аз не знаех, ма прочетох- другата тема дето пуснах за 645цси турбо дето е... точно такава е (без блуоф) и там така е обяснено...
Бе и аз я четох ма май става пак размиване на понятието blow-off valve. Аз наричам блоу оф този вид клапани който се задействат от вакума създаден при отпускане на газта между главата и дроселовата клапа, след като тя вече е затворена. А на снимките от сайта с това турбинирано 645 се вижда че то има блоу-оф ето снимката.

По стария модел мотори М102 също имат такъв клапан но той е вграден в компресорния корпус на турбината а не е зложен някъде по тръбите по които има налягане както е при по новия модел М106 ето снимката на компресорните корпуси и на двата, ляво е стария дясно е новия.

alx написа:бе разбирам- ма това не е баш блоуофф... щото на снимката не се вижда добре ма отзад излиза една тръба която е точно да рециклира излишното налягане обратно пред турбината... аз не бях виждал такова ма.. явно има... просто не го издухва във атмосферата...
Точно за това казвам че има размиване на понятията щото блоу оф е клапан за освобождаване на налягането между турбото и дросела в момента когато турбината е надув и дросела се затвори внезапно. От своя страна блоу офите са опън еър и байпасни както в случая с БМВто. Освен това аз сток кола с опън еър блоу оф не съм скивал(което не значи че няма де), всичките коли които го имат е точно такъв който прави байпас и свързва надувната и засмукващата част на турбото при върнат педал на газта. А в случая с Корсата тя въобще няма клапан нито за изпускане в атмосферата нито за байпас на входа и изхода на турбото

таз корса със 2 бара, ако и затвориш дросела турбината ще напусне сцената без да се церемони.. ма явно си работи .... така че- все отнякъде издиша си мисля
освен ако не продухва през блока - и такова животно съм виждал- една хондичка сивик- тихичка, няма дарт вейдър, няма нищо... и режеше младежта наред.. като сменя и оставяше по 10 метра масло отзад... избиваше през основните семеринги долу на коляновия вал... луда работа... пича вика- "ааа лоши са ми семерингите, затова тече".. и един дето мноо ги разбира вика- "на колко ги надуваш тез семеринги че протичат?"...
на стреетрейсес ако искаш да си тих и да не се чува кво има под капака- всякакви ги има
.. виждал съм "sneaky pete" азотна система дето не може да я намериш със вдигнат капак... а момчето духаше 150 коня шот...та вече нищо не може да ме учуди


на стреетрейсес ако искаш да си тих и да не се чува кво има под капака- всякакви ги има

алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
KAMIKADZE написа:До колкото знам само да не се бъркам косуорта също за този стейж беше препоръчано да се махне този клапан
Да не са казали да го сменят.Щото моят експлоадира като надухме турбото първият път и го сменихме с рейсингов.М/у другото един приятел кара Хюндай купе 1.5 турбо.И той нямаше,сложи си,ама разлика не видяхме.
landikar написа:KAMIKADZE написа:До колкото знам само да не се бъркам косуорта също за този стейж беше препоръчано да се махне този клапан
Да не са казали да го сменят.Щото моят експлоадира като надухме турбото първият път и го сменихме с рейсингов.М/у другото един приятел кара Хюндай купе 1.5 турбо.И той нямаше,сложи си,ама разлика не видяхме.
Ми той вероятно ще непише тук но съм на 99% сигурен че му казаха да го махне - тогааа аз чесно не ми стана ясно как примерно ще стои всичко на мястото си при моментно налягане над 2 бара - като си спомня само от това че клапана ми нямаше дебит преди на 2.5 мотор-а 2 пъти ми гърмя интрекулера и то казана който е от около 2мм алуминий и то при скромните 1.2 бар
[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]
Ми той вероятно ще непише тук но съм на 99% сигурен че му казаха да го махне - тогааа аз чесно не ми стана ясно как примерно ще стои всичко на мястото си при моментно налягане над 2 бара - като си спомня само от това че клапана ми нямаше дебит преди на 2.5 мотор-а 2 пъти ми гърмя интрекулера и то казана който е от около 2мм алуминий и то при скромните 1.2 бар
хехехе аз минах по леко, само няколко пъти ми изкачаха маркучите преди да ги хвана с по 2 скоби но пък аз карах само на 0.5 - 0.6 бара
W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
- LordDigital
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 170
- Регистриран на: 6.02.2002
- Местоположение: jdM_s0M3wH3Re.loc
TURBO Maniak написа:alx написа:бе разбирам- ма това не е баш блоуофф... щото на снимката не се вижда добре ма отзад излиза една тръба която е точно да рециклира излишното налягане обратно пред турбината... аз не бях виждал такова ма.. явно има... просто не го издухва във атмосферата...
Точно за това казвам че има размиване на понятията щото блоу оф е клапан за освобождаване на налягането между турбото и дросела в момента когато турбината е надув и дросела се затвори внезапно. От своя страна блоу офите са опън еър и байпасни както в случая с БМВто. Освен това аз сток кола с опън еър блоу оф не съм скивал(което не значи че няма де), всичките коли които го имат е точно такъв който прави байпас и свързва надувната и засмукващата част на турбото при върнат педал на газта. А в случая с Корсата тя въобще няма клапан нито за изпускане в атмосферата нито за байпас на входа и изхода на турбото
Точно така ,понятиата по книга са две - Bypass Valve и Blow-off valve - само че на практика са умешани. Stock кола е много малко вероятно да има Blow-off ,просто защото почти всички сериини са МАf базирани и ако им изхвърлящ въздуха от къде не требе ще ти се отблагодарят или със гаснене или със други по-неприятни работи породени от уливане на буталата със гориво.
Според мен също е невъзможно да няма някакъв тип отпускане на налягенето при затворен дросел ,освен ако не сменят по една турбина за старт:)

29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани