Парното не работи

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 8.03.2008

Парното не работи

Мнение от атоматик » 05 Окт 2008, 17:17

Колеги парното е много слабо. Духа марен въздух и само под предното стъкло. Като издуя вентилатора охладнява.
Прави го когато си иска - през лятото не се задействаше, но преди 20 дена беше перфектно. Днес пак не работи. Какво го мъчи?
Обвързването с БМВ стана случайно... и явно ще е трайно!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1011
Регистриран на: 8.02.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Мнение от veso VTK » 05 Окт 2008, 17:32

---Клапанииии.Има много изписано по този проблем.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 429
Регистриран на: 11.04.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34

Мнение от skylord » 05 Окт 2008, 18:37

veso VTK написа:---Клапанииии.Има много изписано по този проблем.


точно така... но има вариант и да не ти е обезвъздушена охладителната система.. потърси стари теми за това как се тестват клапаните...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 8.03.2008

Мнение от атоматик » 05 Окт 2008, 19:12

благодаря, ще поразровя назад. Мисля, че са клапаните, защото предната зима работеше.
Обвързването с БМВ стана случайно... и явно ще е трайно!

Полковника
Аватар
Мнения: 2998
Регистриран на: 8.03.2004
Местоположение: в по- следния блок на София
Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло

Мнение от TheBoss » 06 Окт 2008, 8:35

И си смени филтъра на климатика, защото там какво се събира..... Не е истина. Всъщност почни от там, най-евтино е. :twisted:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 8.03.2008

Мнение от атоматик » 06 Окт 2008, 19:52

Филтърът ми е на 1 година. Смених го когато започна да изпотява стъклата. Сега няма изпотяване. Не, че не може пак да се е задръстил, но преди 6 месеца го преглеждах и беше добре.
Днес бех в един сервиз и човекът се оказа фен на БМВ. Карал само такива. Та той каза, че по-скоро проблемът е в стъпковото двигателче, което управлява клапите - онова, което се чува да потропва пред волана някъде.
Обвързването с БМВ стана случайно... и явно ще е трайно!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 06 Окт 2008, 20:08

атоматик написа:Филтърът ми е на 1 година. Смених го когато започна да изпотява стъклата. Сега няма изпотяване. Не, че не може пак да се е задръстил, но преди 6 месеца го преглеждах и беше добре.
Днес бех в един сервиз и човекът се оказа фен на БМВ. Карал само такива. Та той каза, че по-скоро проблемът е в стъпковото двигателче, което управлява клапите - онова, което се чува да потропва пред волана някъде.


За кое двигателче стана въпрос-ако си с климатроник,двигателите са доста повече от 1 и от тях не зависи силата на топлото,а само посоката на въздуха.Както ти казват колегите почни от филтъра-можеш да го махнеш и да видиш какво ще стане.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 8.03.2008

Мнение от атоматик » 06 Окт 2008, 20:35

Няма проблем да го видя, но струята е силна. Проблемът е топлината на въздуха.
Освен това топло (по-скоро марно) духа само от процепите под предното стъкло. Останалите въздуховоди са студени.
С климатик съм. Стъпковото двигателче се чува да потропва, например, когато откачиш акумулатора и пак го закачиш. Напоследък като правя подобна процедура не се чува потропване. Не винаги.
Обвързването с БМВ стана случайно... и явно ще е трайно!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 06 Окт 2008, 21:01

атоматик написа:Няма проблем да го видя, но струята е силна. Проблемът е топлината на въздуха.
Освен това топло (по-скоро марно) духа само от процепите под предното стъкло. Останалите въздуховоди са студени.
С климатик съм. Стъпковото двигателче се чува да потропва, например, когато откачиш акумулатора и пак го закачиш. Напоследък като правя подобна процедура не се чува потропване. Не винаги.


Щом си с климатик имаш само две моторчета които командват клапите за външен въздух.

Щом струята ти е добре като дебит ,но е студена пипни мъркучите ,които влизат в радиатора на отоплението и ги сравни с температурата на мъркучите на охлаждането-ако има разлика ,клапаните не отварят добре,после виж дали има разлика в температурата на двата входящи и единият изходящ мъркуч от радиатора на отоплението-ако няма разлика може радиатора да ти е задръстен от вътре и да не топлоотдава добре-трябва да почистиш с препарат цялото водно охлаждане.

А топло трябва да духа освен на предното стъкло и на страничните от малките отвори на таблото.Другите въздухопроводи са за студено.А при краката не духа ли топло като зададеш с плъзгача.

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 06 Окт 2008, 23:07

имам клапани-последни останаха :mhihi:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 139
Регистриран на: 23.07.2008
Пол: Мъж
Кара: m20b20 turbo, E38 725tds

Мнение от plboy » 07 Окт 2008, 16:06

bmwfena написа:имам клапани-последни останаха :mhihi:

колко са клапаните с помпата ли са
King Regards, 0888 750 222

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook