Парното не работи
Модератор: Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
Парното не работи
Колеги парното е много слабо. Духа марен въздух и само под предното стъкло. Като издуя вентилатора охладнява.
Прави го когато си иска - през лятото не се задействаше, но преди 20 дена беше перфектно. Днес пак не работи. Какво го мъчи?
Прави го когато си иска - през лятото не се задействаше, но преди 20 дена беше перфектно. Днес пак не работи. Какво го мъчи?
Обвързването с БМВ стана случайно... и явно ще е трайно!
- skylord
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 429
- Регистриран на: 11.04.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34
veso VTK написа:---Клапанииии.Има много изписано по този проблем.
точно така... но има вариант и да не ти е обезвъздушена охладителната система.. потърси стари теми за това как се тестват клапаните...
- TheBoss
- Полковника
-
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
И си смени филтъра на климатика, защото там какво се събира..... Не е истина. Всъщност почни от там, най-евтино е. 


Филтърът ми е на 1 година. Смених го когато започна да изпотява стъклата. Сега няма изпотяване. Не, че не може пак да се е задръстил, но преди 6 месеца го преглеждах и беше добре.
Днес бех в един сервиз и човекът се оказа фен на БМВ. Карал само такива. Та той каза, че по-скоро проблемът е в стъпковото двигателче, което управлява клапите - онова, което се чува да потропва пред волана някъде.
Днес бех в един сервиз и човекът се оказа фен на БМВ. Карал само такива. Та той каза, че по-скоро проблемът е в стъпковото двигателче, което управлява клапите - онова, което се чува да потропва пред волана някъде.
Обвързването с БМВ стана случайно... и явно ще е трайно!
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
атоматик написа:Филтърът ми е на 1 година. Смених го когато започна да изпотява стъклата. Сега няма изпотяване. Не, че не може пак да се е задръстил, но преди 6 месеца го преглеждах и беше добре.
Днес бех в един сервиз и човекът се оказа фен на БМВ. Карал само такива. Та той каза, че по-скоро проблемът е в стъпковото двигателче, което управлява клапите - онова, което се чува да потропва пред волана някъде.
За кое двигателче стана въпрос-ако си с климатроник,двигателите са доста повече от 1 и от тях не зависи силата на топлото,а само посоката на въздуха.Както ти казват колегите почни от филтъра-можеш да го махнеш и да видиш какво ще стане.
Няма проблем да го видя, но струята е силна. Проблемът е топлината на въздуха.
Освен това топло (по-скоро марно) духа само от процепите под предното стъкло. Останалите въздуховоди са студени.
С климатик съм. Стъпковото двигателче се чува да потропва, например, когато откачиш акумулатора и пак го закачиш. Напоследък като правя подобна процедура не се чува потропване. Не винаги.
Освен това топло (по-скоро марно) духа само от процепите под предното стъкло. Останалите въздуховоди са студени.
С климатик съм. Стъпковото двигателче се чува да потропва, например, когато откачиш акумулатора и пак го закачиш. Напоследък като правя подобна процедура не се чува потропване. Не винаги.
Обвързването с БМВ стана случайно... и явно ще е трайно!
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
атоматик написа:Няма проблем да го видя, но струята е силна. Проблемът е топлината на въздуха.
Освен това топло (по-скоро марно) духа само от процепите под предното стъкло. Останалите въздуховоди са студени.
С климатик съм. Стъпковото двигателче се чува да потропва, например, когато откачиш акумулатора и пак го закачиш. Напоследък като правя подобна процедура не се чува потропване. Не винаги.
Щом си с климатик имаш само две моторчета които командват клапите за външен въздух.
Щом струята ти е добре като дебит ,но е студена пипни мъркучите ,които влизат в радиатора на отоплението и ги сравни с температурата на мъркучите на охлаждането-ако има разлика ,клапаните не отварят добре,после виж дали има разлика в температурата на двата входящи и единият изходящ мъркуч от радиатора на отоплението-ако няма разлика може радиатора да ти е задръстен от вътре и да не топлоотдава добре-трябва да почистиш с препарат цялото водно охлаждане.
А топло трябва да духа освен на предното стъкло и на страничните от малките отвори на таблото.Другите въздухопроводи са за студено.А при краката не духа ли топло като зададеш с плъзгача.
- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
- plboy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 139
- Регистриран на: 23.07.2008
- Пол: Мъж
- Кара: m20b20 turbo, E38 725tds
bmwfena написа:имам клапани-последни останаха
колко са клапаните с помпата ли са
King Regards, 0888 750 222
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани