Ъпгрейт на спирачки
Модератор: bum_bum
- gazzzar
-
кавалер-монтьор
-
- Мнения: 2515
- Регистриран на: 11.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: леки BMW-та :):):)
- Мечтае да кара: Ferrari F12 Berlinetta
стан написа:Добре де къде ги намери тия апарати от 330 никъде ги нямаДа не говорим за задните от 328
от Щатите ги е намерил


....а що се отнася до ъпгрейди.....всичко може да стане стига да имаш мерак




ВСЕКИ ИСТИНСКИ BMW ЕНТУСИАСТ РАНО ИЛИ КЪСНО СИ КУПУВА Е30 ///M3....

"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna




"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna
- oxam
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 752
- Регистриран на: 16.01.2005
- Местоположение: лондон
- Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10
честито, сега и едни от 328 отзад.....най-накрая ги сложихме и се оказа че има голяма разлика, заслужава си....




- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Явно много хора са светнати на конверсията и зор изпадат
Има разни оферти в щатско ама като го питаш дали е за 28- ца точно и те почват да шикалкавят, че ставали и от 20- ка и т.н. и явно не са точно такива..
Единия го взех от Oxam, + един който нямаше скоба и си купих още 1 от щатите та ми станаха 3 без единия съпорт
Тук се продаваха скоро във форума, въпрос на желание е да се намерят.

Има разни оферти в щатско ама като го питаш дали е за 28- ца точно и те почват да шикалкавят, че ставали и от 20- ка и т.н. и явно не са точно такива..
gazzzar написа:стан написа:Добре де къде ги намери тия апарати от 330 никъде ги нямаДа не говорим за задните от 328
от Щатите ги е намерил, но и тук излизат от време на време
Единия го взех от Oxam, + един който нямаше скоба и си купих още 1 от щатите та ми станаха 3 без единия съпорт

Тук се продаваха скоро във форума, въпрос на желание е да се намерят.
bum_bum написа:Явно много хора са светнати на конверсията и зор изпадат![]()
Има разни оферти в щатско ама като го питаш дали е за 28- ца точно и те почват да шикалкавят, че ставали и от 20- ка и т.н. и явно не са точно такива..gazzzar написа:стан написа:Добре де къде ги намери тия апарати от 330 никъде ги нямаДа не говорим за задните от 328
от Щатите ги е намерил, но и тук излизат от време на време
Единия го взех от Oxam, + един който нямаше скоба и си купих още 1 от щатите та ми станаха 3 без единия съпорт![]()
Тук се продаваха скоро във форума, въпрос на желание е да се намерят.
Поздравления доста добре изглеждат ,остава като ги напаснеш да се похвалиш как спира.А от М3 е36 пасват ли на е36-ца?
аз моите предни са 2 вентилирани (с отвори по спира4ната повьрхност) брембо взех ги 4исто нови и накладки текстар и сам адски доволен как спира бимера е 36 купе .задните са сьщо 4исто нови дискове и накладки и освейени спира4ни апарати (прахово боядисани нови уплатнения и нова спира4на те4ност текстар)..а какво ли ще е с китовете на Д2 отпред и отзад..ще има гонка за наи бьрзо спиране 

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Днес вече малко ги тествах, не са се съвсем напаснали ама не се трае
При леко спиране разлика няма от преди, не е така рязък педала като на по- новите модели коли примерно. При спиране от по- висока скорост обаче усещането е нечовешко
Увисвам си на колана като дроб, а всичко от седалките излита 



- kiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2499
- Регистриран на: 23.06.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: сребърна звезда
- Мечтае да кара: RAUH
- oxam
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 752
- Регистриран на: 16.01.2005
- Местоположение: лондон
- Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10
bum_bum написа:Днес вече малко ги тествах, не са се съвсем напаснали ама не се траеПри леко спиране разлика няма от преди, не е така рязък педала като на по- новите модели коли примерно. При спиране от по- висока скорост обаче усещането е нечовешко
Увисвам си на колана като дроб, а всичко от седалките излита
и при мен беше така преди да сложим задните от 328, сега педалът е доста рязък и спира още по-добре





- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
bum_bum написа:Днес вече малко ги тествах, не са се съвсем напаснали ама не се траеПри леко спиране разлика няма от преди, не е така рязък педала като на по- новите модели коли примерно. При спиране от по- висока скорост обаче усещането е нечовешко
Увисвам си на колана като дроб, а всичко от седалките излита
Идеален е тоя ъпгрейд и за мене в такъв случай, не съм никак доволен от спирането при по-висока скорост на е36. Дай някаква цена на ЛС за тоя апарат дето го имаш

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
oxam написа:bum_bum написа:Днес вече малко ги тествах, не са се съвсем напаснали ама не се траеПри леко спиране разлика няма от преди, не е така рязък педала като на по- новите модели коли примерно. При спиране от по- висока скорост обаче усещането е нечовешко
Увисвам си на колана като дроб, а всичко от седалките излита
и при мен беше така преди да сложим задните от 328, сега педалът е доста рязък и спира още по-добре, предполагам че сложи и стоманени маркучи и нова течност?
Течността я бях сменял преди по- малко от година ама бая свинщина изтече като я смених пак, а стоманени маркучи си имах от бая време 6 броя

Почвам да се ослушвам сега и 28- цови задни апарати.
А представете си аз като си завърша мойте, 330х30 от Х5
в момента съм взел двубутални плаващи апарати от е38 750а но са тсжички и ще ги сменям, макар, че площа на накладката е огромна, почти двапъти по-голяма от нормалната на е36. Мисля да мина на алуминиеви 4 бутални апарати. Пробл;ема обаче при монтажа на апарати от е38 на е36 е, че трябва да се отреже едното ухо от шенкела за захващане на старите апарати, да се изхвърли датчика на АБС-а, дето и без това не го ползвам, да се направи планка, която да се хване от едната си страна за оставащото ухо на шенкела, а от другата страна в дупката на вече липсващия датчик. Заради това, ще мина на други апарати, но за съжаление не на алуминиеви от е38 ТДС, а от нещо друго. Избягвам варианта за спирачки от е46ч защото диска е по-малък и по-тънък от този на Х5, а и площа на накладката е малка, а са и еднобутални. Бих предпочел да сложа два еднобутални, по-малки апарати от един по-голям еднбутален. А за отзад и там го мисля, ама да стигнем дотам.Единия вариант е да се сложат дискове от 328, вентилирани и предни апарати със съотвтната планка. А може да се ползват и апарати от Ауди А6, същите са като на е36 предните, но само по дизайн, с доста голяма площ на накладките са. Ама имам цяла зима, така, че доста може да я джвакаме тая тема.
ПС А само да споделя, 17ка джанта поема до 343мм диск, такъв е на М6 задния.
ПС ето ги един до друг, оригиналния диск на е36, под него оригиналния апарат, и до тях, диск 330х30 от Х5, под него, апарат от е38 750


ПС А само да споделя, 17ка джанта поема до 343мм диск, такъв е на М6 задния.

ПС ето ги един до друг, оригиналния диск на е36, под него оригиналния апарат, и до тях, диск 330х30 от Х5, под него, апарат от е38 750

- oxam
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 752
- Регистриран на: 16.01.2005
- Местоположение: лондон
- Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10
не си много прав че 17ка джанта поема 343 мм диск.....зависи от джантата и спирачния апарат....мойте джанти които са BBS RS 007 8х17 ет30 и са за е36 не поеха апаратите и трябваше да се сложат фланци...
ако искаш добри спирачки за малко пари истината е или е46 330 или дискове от 328 (302 мм) + апарати от порше 928/964/968/944 с адаптори
друг е въпросът колко често се намират такива апарати в БГ.
а ако говорим за площ на накладката тези от е46 328 са с около 15% по-големи от е 36 320/325- размерът на самата пластина е същия и пасва на е36 апарат но фрикционната повърхност е по-голяма
ако искаш добри спирачки за малко пари истината е или е46 330 или дискове от 328 (302 мм) + апарати от порше 928/964/968/944 с адаптори

а ако говорим за площ на накладката тези от е46 328 са с около 15% по-големи от е 36 320/325- размерът на самата пластина е същия и пасва на е36 апарат но фрикционната повърхност е по-голяма




- LeX
- Капетано
-
- Мнения: 3364
- Регистриран на: 20.01.2004
- Местоположение: далеко от родината
- Кара: '90 328i/6 '95 540i/6
Е46 320д Комби е с 276X19 вентилирани дискове отзад, а 325 Комби е с 294X19 също вентилирани отзад, предполагам че ако се намерят такива с апаратите, няма да е голяма хамалогия да се сложат на е36 отзад 


"My ambition....by the end of the day, to be the world champion" Colin McRae
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани