Разлики м/у маховик М20 карб. и М20 Мотроник

Класически модели - Е12/E21/E23/E24/Е28

Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2716
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Разлики м/у маховик М20 карб. и М20 Мотроник

Мнение от Lenco » 04 Окт 2008, 9:01

Получи се нещо странно при запалване на М20-ката, а то е, че стартера остава постоянно зацепен. За да е сигурно колата беше палена и на бутане и пак така. След визуално сравняване на двата стартера се оказа, че на този от мотроника бендикса с зъбното колело стоят на около 4-6 мм по- изнесени. Със стартера от карбураторния М20 нещата май се получиха, но ми стана интересно ИМА ЛИ РАЗЛИКА В МАХОВИЦИТЕ, ПО-ТОЧНО В РАЗПОЛОЖЕНИЕТО НА ЗЪБНИЯ ВЕНЕЦ. Ако някой се е сблъсквал с проблема моля да сподели за което благодаря предварително, че тоя големия от карба много трудно се стяга с всичките кабели и маркучи наоколо. Мотора е М20Б20 М1.3+скорости, а само маховика е от М20Б20 карбуратор.
Изображение

Назад към Shark Sector

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook