Шум от клапаните?!

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 125
Регистриран на: 10.06.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 '02 525 dA touring

Шум от клапаните?!

Мнение от Kala » 07 Ное 2004, 21:39

Братлета, нормално ли е и така ли е при вас, сутрин ми изтропват клапаните при палене, за около 2-3 секунди. Износен ли е мотора, клапаните ли не са в ред вече и влияе ли върху мощността и живота на колата? На топъл мотор няма нищо!Пише 169000 км. Моторът е М50-24V, 91 г. Маслото е 10W-40 на БМВ оригинал (Кастрол де), на максимум ми е нивото.И вашите харчат ли масло, примерно около 300 гр. на 10 хил км?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 273
Регистриран на: 29.03.2004
Местоположение: София

Мнение от Niky Georgiev » 07 Ное 2004, 23:10

Незнам за колегите, но на мен ми харчи около 1-1.5 литра на 9 000-10 000 км масло - при градско каране и с 0.5 л минавам, но стъпя ли на магестрала с над 180 ... харчи. В книжката на старото ми BMW 520 i пишеше, че нормален (в зависимост от карането) е разход на масло до 1,5 л/1000 км (ако правилно си спомням). Тогава колата си гореше около 3-4 л/10 000 км с каране основно по магистрали и рядко скорост под 180 км/ч.
А за студеното палене, чувал съм го тоя ефект при доста автомобили, включително и по-новички 40 - 50 000 км. При мен не съм се заслушвал (обикновено съм в колата като паля, пък е доста добре шумоизолирано), но не ми е направило впечатление.
Niky Georgiev

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 273
Регистриран на: 29.03.2004
Местоположение: София

Мнение от Niky Georgiev » 07 Ное 2004, 23:21

Между другото преди няколко месеца имах път и си потърсих BMW в Германия и Австрия. За цена до € 4-4500 не намерих под 250 000 км. Масово се продаваха коли с по 320 000 км - 400 000 км навъртяни и то на висока цена. Сигурно е че им се превъртат километражите в България (може би и там). Но определено не смятам, че някой в Германия например би си купил BMW ако възнамерява да минава по 10-20 000 км годишно.
За себе си приемам формулата 1 г = 30 000 км минимално. 13 години х 30 000 км = 390 000 км. :D
Да се надяваме, че германците са ги правили по-здрави от другите автомобили... :D
Niky Georgiev

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2521
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: коя кадето го прибере при себеси

Re: Шум от клапаните?!

Мнение от dizelboy » 07 Ное 2004, 23:58

Kala написа:Братлета, нормално ли е и така ли е при вас, сутрин ми изтропват клапаните при палене, за около 2-3 секунди. Износен ли е мотора, клапаните ли не са в ред вече и влияе ли върху мощността и живота на колата? На топъл мотор няма нищо!Пише 169000 км. Моторът е М50-24V, 91 г. Маслото е 10W-40 на БМВ оригинал (Кастрол де), на максимум ми е нивото.И вашите харчат ли масло, примерно около 300 гр. на 10 хил км?


ми нормално е да ти кажа поне докато подка4и маслото апак за разхода бате аз доливам профилакти4но по 1 литар на 10000 км и то профилакти4но не 4е го лапа така4е караи си спокоино ако затропа силно и след като е топла тогава идват ядовете апак както каза колегата колата едвалие на по малко от 400000 км но тез мотори са яки ,аз като я зех моита смених вала и кобилиците беше се изжулил като за световно :lol: аиде да не те плаша само караиси с здраве
ИзображениеИзображение
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1355
Регистриран на: 19.08.2003
Местоположение: plovdiv
Пол: Мъж

Мнение от grnka » 08 Ное 2004, 11:09

Niky Georgiev написа:Между другото преди няколко месеца имах път и си потърсих BMW в Германия и Австрия. За цена до € 4-4500 не намерих под 250 000 км. Масово се продаваха коли с по 320 000 км - 400 000 км навъртяни и то на висока цена. Сигурно е че им се превъртат километражите в България (може би и там). Но определено не смятам, че някой в Германия например би си купил BMW ако възнамерява да минава по 10-20 000 км годишно.
За себе си приемам формулата 1 г = 30 000 км минимално. 13 години х 30 000 км = 390 000 км. :D
Да се надяваме, че германците са ги правили по-здрави от другите автомобили... :D


Мдам...и на моята беше така докато се изръсих 2500 евро за пълен рибилд на мотора и смяна на всичките консумативи...сега мотора ми е на 50.000 км и не харчи грам масло с Кастрол РС 0В-40 съм...Стига с тия глупости че БМВ-та харчат масло...не трябва да харчат пък ако харчат значи или моторът е износен доста или маслото е калпаво...край по въпроса

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 523
Регистриран на: 7.01.2004

Мнение от zmej » 08 Ное 2004, 15:28

Аз на мойта никога не съм и досипвал...

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Мнение от krika » 08 Ное 2004, 15:43

М50-М52 ако е в ред не пипа маслото грам.Бях си взел 1л. повече масло да си доливам (навици от М10ката) но до сега си стои в багажника пълна.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2521
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: коя кадето го прибере при себеси

Мнение от dizelboy » 08 Ное 2004, 18:43

аз доливам единствено когато сам я тормозил яко или самсе вартиял ина4е не хар4и
ИзображениеИзображение
Изображение

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 08 Ное 2004, 19:12

grnka написа:
Niky Georgiev написа:Между другото преди няколко месеца имах път и си потърсих BMW в Германия и Австрия. За цена до € 4-4500 не намерих под 250 000 км. Масово се продаваха коли с по 320 000 км - 400 000 км навъртяни и то на висока цена. Сигурно е че им се превъртат километражите в България (може би и там). Но определено не смятам, че някой в Германия например би си купил BMW ако възнамерява да минава по 10-20 000 км годишно.
За себе си приемам формулата 1 г = 30 000 км минимално. 13 години х 30 000 км = 390 000 км. :D
Да се надяваме, че германците са ги правили по-здрави от другите автомобили... :D


Мдам...и на моята беше така докато се изръсих 2500 евро за пълен рибилд на мотора и смяна на всичките консумативи...сега мотора ми е на 50.000 км и не харчи грам масло с Кастрол РС 0В-40 съм...Стига с тия глупости че БМВ-та харчат масло...не трябва да харчат пък ако харчат значи или моторът е износен доста или маслото е калпаво...край по въпроса


"И аз съм на същото разстояние" :DDD
Ако мога и аз така да се изразя и моя мотор е на 30 хил.км след рибилдинг.Карам със същото по вискозитет масло само,че на Motul и никога не ми мръдва маслото от смяна до смяна и с 1 мм. !!!
Без значение къде се движи стрелката на скоростомера 8)
На един приятел отвориха мотора на едно комби М50B20TU мотор ,защото му чукали клапаните и какво се оказа ...
Ами оказа се че толкова перфектна глава,клапани,седла и т.н. не бях виждал а и майстора не беше !!! Явно по-рядко масло е имало в ДВГ-то :?: А той казваше че сипва 10В40 на Кастрол ама с тия масла можеш ли да разбереш кое е истинско и кое не ?!

Георги Пенчев
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 339
Регистриран на: 1.11.2004
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: e63 3.0 i, Х1 е84 35 i
Мечтае да кара: м5

масло

Мнение от popai » 08 Ное 2004, 20:10

И аз имах този проблем, сутрин за секунда 2, пречукват леко, но не бях с читаво масло, сложих си Кастролче и няма проблеми, от 100 до 500 грама си доливам на 10 000, за мене е нормално не ме притеснява, няма кола като и даваш газ да не погорява масло

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 328
Регистриран на: 3.02.2004
Местоположение: София

Мнение от Legba » 09 Ное 2004, 9:55

Мойта не харчи и грам (да чукна на дърво). От последната смяна съм на 7000 км и седи по средата и не мърда.
За чукането... С предното масло БМВ от опълченска не чукаше ами направо скърцаше и се едно двигателя запича и стартера не можеше да върти даже. Бях се побъркал.
Оказа се че маслото е няккъв здрав ментак. Смених го с ЕРГ и сега е СУПЕР. Според мен е по-добро и от Кастрол.
________________________________________
Искаш да се почустваш звезда ? Седни на върха на елхата...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1355
Регистриран на: 19.08.2003
Местоположение: plovdiv
Пол: Мъж

Мнение от grnka » 09 Ное 2004, 12:23

Penchev написа:
grnka написа:
Niky Georgiev написа:Между другото преди няколко месеца имах път и си потърсих BMW в Германия и Австрия. За цена до € 4-4500 не намерих под 250 000 км. Масово се продаваха коли с по 320 000 км - 400 000 км навъртяни и то на висока цена. Сигурно е че им се превъртат километражите в България (може би и там). Но определено не смятам, че някой в Германия например би си купил BMW ако възнамерява да минава по 10-20 000 км годишно.
За себе си приемам формулата 1 г = 30 000 км минимално. 13 години х 30 000 км = 390 000 км. :D
Да се надяваме, че германците са ги правили по-здрави от другите автомобили... :D


Мдам...и на моята беше така докато се изръсих 2500 евро за пълен рибилд на мотора и смяна на всичките консумативи...сега мотора ми е на 50.000 км и не харчи грам масло с Кастрол РС 0В-40 съм...Стига с тия глупости че БМВ-та харчат масло...не трябва да харчат пък ако харчат значи или моторът е износен доста или маслото е калпаво...край по въпроса


"И аз съм на същото разстояние" :DDD
Ако мога и аз така да се изразя и моя мотор е на 30 хил.км след рибилдинг.Карам със същото по вискозитет масло само,че на Motul и никога не ми мръдва маслото от смяна до смяна и с 1 мм. !!!
Без значение къде се движи стрелката на скоростомера 8)
На един приятел отвориха мотора на едно комби М50B20TU мотор ,защото му чукали клапаните и какво се оказа ...
Ами оказа се че толкова перфектна глава,клапани,седла и т.н. не бях виждал а и майстора не беше !!! Явно по-рядко масло е имало в ДВГ-то :?: А той казваше че сипва 10В40 на Кастрол ама с тия масла можеш ли да разбереш кое е истинско и кое не ?!

Георги Пенчев


и аз карах със същото масло 10В-40 до 4000 км не го бараше изобщо след това обаче пиеше го като ламя! Помня даже че тръгвам от Пловдив проверявам маслото почти на максимум...сутринта пък ми чукаха клапаните след това пълна газ до Чирпан и обратно ..под 200 не го оставих..прибирам се в Пловдив,изстива проверявам маслото на един стенд и гледам почти на мин!!! :shock: Викам край с това масло и пак му сложих пълна синтетика и нямам грижи вече...само едни гарнитури на капака отгоре да сменя и един шибан маркуч за изпаренията и колата ще е слънце

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 568
Регистриран на: 8.10.2004
Местоположение: Хасково

Мнение от His Shadow » 09 Ное 2004, 15:21

аз имам 524тд значи до сега съм я карал винаги с кастрол пълна синтетика 5-35 и грам масло не ми е горяля последния път сложих валволин 10-40 минерално и какво стана до 5000км грам не гори и от там нагоре на всеки 1000км по едно кило и съм се зарекол повече минерално масло да не слагам сега съм със LG 10-40 пълна синтетика някой слагал ли си е такова щото иначе е доста евтино само 9лв за литър иначе кастрола беше ужас 18.5лв за литър

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 29.05.2004

Мнение от bozi_bmw » 09 Ное 2004, 15:28

При мене пложението е следното колата ми е на 150000км 100% реални прди 12години я купихме и тогава беше на няколко месеца и само на 5000км досега маслото не го е пипала последните 2 смени слагам масло BP-visko полусинтетика и никога не го сменям на километрите на коитоса ми написали обикновенно ми пишат около 12000км,пред последният път го карах 17000км ,сега пак съм за смяна и тоя път ми е на 14000км.А преди тези две смени го карах около 35-40хиляди без да го сменям и даже не помнех какво масло съм слагалтогава и пак не го хар4еше. :bowdown:

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Мнение от krika » 09 Ное 2004, 15:58

40хиляди ти що си мразиш колата :?:

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook