спирачки и клаксон

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 9.09.2008
Местоположение: Sf, Dragalevci City
Пол: Мъж
Кара: 330xd e46
Мечтае да кара: 645i cabrio

спирачки и клаксон

Мнение от Azereus » 02 Окт 2008, 11:33

днес тръгнах да си оправям клаксона понеже не бачкаше и понеже при натискане на волана се чуваше ка щракат релетата реших, че всичко е наред по токовете. Обаче се оказа, че ток не ходи до там. И аз отворих кутията с релетата и бушоните при двигателя, отворих и под седалката, но според мен там нямаше нищо, което да има общо с тоя клаксон. А отпред имаше още 1 реле до тези двете за клаксона, същото и аз ги размених, после ги върнах разбира се но той така и не заработи, а и прегледах всички бушони - нямаше изгорял. Обаче след като се качих да карам усетих следния проблем. От време на време като натискам спирачката педала ставаше камък (преди не ми се беше случвало) все едно, че сервото отказва от време на време. Колата е с ABS. Дали с моето пипане съм оплескал нещо, ако може да ми дадете някаква схема на бушоните, въобще нещо което да ми помогне да си оправя спирачките и се надявам, че не съм направил някоя поразия по електрониката. Благодаря предварително!
В ръка чаша държеше, чашата пълна и равна с люта бяла ракия и още върла магия! :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 9.09.2008
Местоположение: Sf, Dragalevci City
Пол: Мъж
Кара: 330xd e46
Мечтае да кара: 645i cabrio

Мнение от Azereus » 02 Окт 2008, 11:51

Сега като прочетох руската книжка си помислих, че може някак си спирачната система да е засмукала въздух. Може ли да е станало нещо такова?
В ръка чаша държеше, чашата пълна и равна с люта бяла ракия и още върла магия! :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Мнение от NikiNikolov » 02 Окт 2008, 13:21

:dummy: , като си разменил местата на релетата нищо не си направил, може би само си им почистил нагара и сега може би работи по-добре АБС-то, а за клаксона го пробвай директно на акумулатора, релето за него е най-обикновено - да не се набуташ с кеш за него, може да си вземеш едно от където намериш ново, стига да е същия тип контакти, :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 69
Регистриран на: 30.01.2007

Мнение от nikavashnika » 02 Окт 2008, 14:05

Azereus написа:Сега като прочетох руската книжка си помислих, че може някак си спирачната система да е засмукала въздух. Може ли да е станало нещо такова?

хаха подписа ти ме разсмя от сърце. Много добър :yes:
По темата съм неук така че коментар нямам :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: спирачки и клаксон

Мнение от zvetiko » 02 Окт 2008, 15:21

Azereus написа:днес тръгнах да си оправям клаксона понеже не бачкаше и понеже при натискане на волана се чуваше ка щракат релетата реших, че всичко е наред по токовете. Обаче се оказа, че ток не ходи до там. И аз отворих кутията с релетата и бушоните при двигателя, отворих и под седалката, но според мен там нямаше нищо, което да има общо с тоя клаксон. А отпред имаше още 1 реле до тези двете за клаксона, същото и аз ги размених, после ги върнах разбира се но той така и не заработи, а и прегледах всички бушони - нямаше изгорял. Обаче след като се качих да карам усетих следния проблем. От време на време като натискам спирачката педала ставаше камък (преди не ми се беше случвало) все едно, че сервото отказва от време на време. Колата е с ABS. Дали с моето пипане съм оплескал нещо, ако може да ми дадете някаква схема на бушоните, въобще нещо което да ми помогне да си оправя спирачките и се надявам, че не съм направил някоя поразия по електрониката. Благодаря предварително!


Ти си диагностицира сам причината-сервото ти отказва.Виж как са мъркучите с вакума към него и дано не е мембраната.Серво се пробва така-на изгасен двигател натискаш яко спирачката и палиш,ако педала омекне и потъне значи работи.Въздуха няма нищо общо с твоят случай-ако има въздух педала потъва до долу и трябва да напомпаш няколко пъти,преди да заеме нормално положение.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 18.02.2007
Местоположение: Вече в собствена колибка!
Пол: Мъж
Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
Мечтае да кара: КА-50

Мнение от predel » 02 Окт 2008, 16:22

С аирбаг ли си на волана?
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 9.09.2008
Местоположение: Sf, Dragalevci City
Пол: Мъж
Кара: 330xd e46
Мечтае да кара: 645i cabrio

Мнение от Azereus » 02 Окт 2008, 19:08

да с еърбега, а ако е мембраната цифра ли е ?
В ръка чаша държеше, чашата пълна и равна с люта бяла ракия и още върла магия! :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 9.09.2008
Местоположение: Sf, Dragalevci City
Пол: Мъж
Кара: 330xd e46
Мечтае да кара: 645i cabrio

Мнение от Azereus » 02 Окт 2008, 20:43

сега като покарах колата мога да обясня с подробности... ако натисна педала на спирачката рязко - спира нормално, но ако го натисна постепенно педалът в един момент се втвърдява и започва да се връща към крака ми (не както ABS-а го напомпва). Според мен тая мембрана в сервото е заминаля явно, то така на москвича на дядо ми беше от неква мембрана и правеше същото (дано не ме напсува някой, че намесвам руска кола). Интересува ме много ли е скъпа тая управия ?
В ръка чаша държеше, чашата пълна и равна с люта бяла ракия и още върла магия! :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 18.02.2007
Местоположение: Вече в собствена колибка!
Пол: Мъж
Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
Мечтае да кара: КА-50

Мнение от predel » 02 Окт 2008, 23:22

Що не си провериш вакумите... аз днес това правих... и има ефект... а за клаксона - може да ти се е прекъснал лентовия проводник. Свети ли ти Аирбега или не?
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 9.09.2008
Местоположение: Sf, Dragalevci City
Пол: Мъж
Кара: 330xd e46
Мечтае да кара: 645i cabrio

Мнение от Azereus » 03 Окт 2008, 7:37

свети само като дам контакт и ключа на 1-ва степен иначе не. А как става тая работа с вакуумите ?
В ръка чаша държеше, чашата пълна и равна с люта бяла ракия и още върла магия! :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 18.02.2007
Местоположение: Вече в собствена колибка!
Пол: Мъж
Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
Мечтае да кара: КА-50

Мнение от predel » 03 Окт 2008, 16:46

Ами ако имаш спукан маркуч на вакума към сервото- одървя се педала..
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера :)

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook