чип тунинга за бмв е34????
Модератор: Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
чип тунинга за бмв е34????
значи аз имам бмв е34 525тдс 95 година четох в форума мн мнения за това но никои нее написал каквае разликата в чиповете за моят автомобил мога да намеря чип от 250 лв до 870лв.искам само да попитам някои дали мое дами обясни.в секи 1 саид за чип тунинг си пише от колко до колко коня дига.но немие мн ясно смисул искам нито да неси прееба колата нито да дам грешни пари за не6то което нее по добро от по евтиното ??? моля помогнете даите сувет благодаря преджарително 

- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: чип тунинга за бмв е34????
IMPERIAL написа:значи аз имам бмв е34 525тдс 95 година четох в форума мн мнения за това но никои нее написал каквае разликата в чиповете за моят автомобил мога да намеря чип от 250 лв до 870лв.искам само да попитам някои дали мое дами обясни.в секи 1 саид за чип тунинг си пише от колко до колко коня дига.но немие мн ясно смисул искам нито да неси прееба колата нито да дам грешни пари за не6то което нее по добро от по евтиното ??? моля помогнете даите сувет благодаря преджарително
Като за начало трябва да си сигурен, че ДВГ и турбо са ти в перфектна кондиция. Чак тогава можеш да си играеш с чип тунинг.
Аз обмислях тунинговането и се отказах за сега тъй като ако счупи турбо ще стане интересно. Не знам на колко км ми е колата, ама е над 500 000км и може да стане мяу с турбината.
Поздрави
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Здравейте,
колега самия чип сигурно струва жълти стотинки.Даже май се позлваше в едни стари касови апарати, ако намериш такъв ще ти е безплатно
. Цената се повишава заради софтуера който е записан на него. Повечето постъпват така(поне аз така мисля де):
Идва една кола от германия 525ТДС, която е тунингована във фирмата "Х" която струвала на собстеника 500 евро, идва тука, взимат този чип, слагат го на програматора, четат информацията и копират. Слагат го на празния чип, записват тази програма и тя вече струва 150 лв(примерно). Някой който е на вътре малко с нещата може да ти промени някои стойности по твое желание(например на ниски обороти да тегли повечко на средни да харчи малко, на високи да пръска яко и т.н.), този чип ще ти струва вече не 150 лв а 250(пак примерно). За мен най подходящия чип тунинг би следвало да ти го направят на дино стенд с тестове и настройки специално за твоята кола, и вече тя би ти струвало повече от горните примери. Но все пак не мисля че ще има огромна разлика между 150 левовия и 1000 левовия чип относно вървежа. Пак повтарям това са мои загатки. Иначе поразпитай колегата V-max, в темата Разлика м/у чип тунинг и нагласяне на помпа на ТДС много хубаво изясни някои неща
.
Колега Zubcho ако турбината ти вече си отива чип тунинга би трябвало само да ускори този процес, понеже се усеща разликата във вървежа и човек просто не може да устои без да натиска
Поздрави
колега самия чип сигурно струва жълти стотинки.Даже май се позлваше в едни стари касови апарати, ако намериш такъв ще ти е безплатно

Идва една кола от германия 525ТДС, която е тунингована във фирмата "Х" която струвала на собстеника 500 евро, идва тука, взимат този чип, слагат го на програматора, четат информацията и копират. Слагат го на празния чип, записват тази програма и тя вече струва 150 лв(примерно). Някой който е на вътре малко с нещата може да ти промени някои стойности по твое желание(например на ниски обороти да тегли повечко на средни да харчи малко, на високи да пръска яко и т.н.), този чип ще ти струва вече не 150 лв а 250(пак примерно). За мен най подходящия чип тунинг би следвало да ти го направят на дино стенд с тестове и настройки специално за твоята кола, и вече тя би ти струвало повече от горните примери. Но все пак не мисля че ще има огромна разлика между 150 левовия и 1000 левовия чип относно вървежа. Пак повтарям това са мои загатки. Иначе поразпитай колегата V-max, в темата Разлика м/у чип тунинг и нагласяне на помпа на ТДС много хубаво изясни някои неща

Колега Zubcho ако турбината ти вече си отива чип тунинга би трябвало само да ускори този процес, понеже се усеща разликата във вървежа и човек просто не може да устои без да натиска

Поздрави
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: чип тунинга за бмв е34????
Zubcho написа:IMPERIAL написа:значи аз имам бмв е34 525тдс 95 година четох в форума мн мнения за това но никои нее написал каквае разликата в чиповете за моят автомобил мога да намеря чип от 250 лв до 870лв.искам само да попитам някои дали мое дами обясни.в секи 1 саид за чип тунинг си пише от колко до колко коня дига.но немие мн ясно смисул искам нито да неси прееба колата нито да дам грешни пари за не6то което нее по добро от по евтиното ??? моля помогнете даите сувет благодаря преджарително
Като за начало трябва да си сигурен, че ДВГ и турбо са ти в перфектна кондиция. Чак тогава можеш да си играеш с чип тунинг.
Аз обмислях тунинговането и се отказах за сега тъй като ако счупи турбо ще стане интересно. Не знам на колко км ми е колата, ама е над 500 000км и може да стане мяу с турбината.
Поздрави
Турбото не се товари с нищо в повече,то си има защита за стойности над 1бар-това ,че го развърташ малко по-рано на оптимални обороти ,едва ли ще съкрати живота му.
Ти щом питаш много хора - ще получиш много отговори.Всеки има различни нужди и предпочитания и логично и съветите са различни.Ако ти лично изпитваш нужда от повече мощ - логично е да си чипосаш колата и да игнорираш мнения от сорта"като ти е слаба купи си М5". Аз лично съм сложил чипове и на двете ми коли и мога да кажа че по-хубаво нещо от повишаване мощността на една иначе икономична кола няма. Относно въпроса " къде ? " , ми какво да ти кажа като аз съм си правил колите при колегата V-max и съм очарован от това което той "причини" на колите ми ,а за другите нямам право да давам оценки без да съм ползвал услугите им. Като влезеш във подфорум "продава" най-отгоре в платените обяви има три на колеги от форума които извършват "услугата" на цена около 300 лв. (+-20лв) . Няма никакъв смисъл да дадеш 800 за същото в "реномиран" сервиз , но иначе няма какво да те спира. Минуси от чип тунинга изтъкват само хората които не са го пробвали или сами са си свалили софт-а от интернет. При качественно извършване на услугата(ОБД или чип) съм сигурен че усмивките на лицето ти ще бъдат много повече 

Здравейте,
колега никой не спори, едни може да ти кажат че скъпото е хубвао, други че няма нужда да се дават пари за такова нещо и т.н. Това което ти трябва да направиш, отиваш при който предлага такава услуга(евтиния вариянт) пробваш чип'а, после отиваш при този който го продава по скъпо също пробваш и сам си решаваш, просто няма друг начин.
Аз мога да споделя че имам 2 чип'а(от евтиния вариянт) и от двата съм доволен само че единия който се води спортен вариянт не ми е удубен за всеки ден, понеже яко ми тресе колата на празен вход, но от към вървеж и разход го докарва на максимум. Но това не е гаранция ти като си купиш чип'а за тези пари ще се получи същото и при теб.
Поздрави и успех с търсенето
колега никой не спори, едни може да ти кажат че скъпото е хубвао, други че няма нужда да се дават пари за такова нещо и т.н. Това което ти трябва да направиш, отиваш при който предлага такава услуга(евтиния вариянт) пробваш чип'а, после отиваш при този който го продава по скъпо също пробваш и сам си решаваш, просто няма друг начин.
Аз мога да споделя че имам 2 чип'а(от евтиния вариянт) и от двата съм доволен само че единия който се води спортен вариянт не ми е удубен за всеки ден, понеже яко ми тресе колата на празен вход, но от към вървеж и разход го докарва на максимум. Но това не е гаранция ти като си купиш чип'а за тези пари ще се получи същото и при теб.
Поздрави и успех с търсенето
- borcata bc
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 80
- Регистриран на: 9.03.2008
- Местоположение: burgas
колеги аз карам 525тд-115кс
ако му сложа чип от тдс-143кс който си е заводски дали ще има разлика или са едни и същи
щото разликата м-у тд и тдс доколкото знам е във турбото и интерколера
даже и от 0 до 100 разликата е около 1*2 секунди
та идеята е че завода от 115кс му слага по голямо турбо със колер и го прави 143кс отделно наште колеги от 143кс му слагат чип и четох някъде че ставал около200 че инагоре
ами то ебахти и тунинга от 115 на 200 и кусур
малееееее
само някой да каже дали ще мога сам да го сменя чипа и къде се намира 


щото разликата м-у тд и тдс доколкото знам е във турбото и интерколера



ами то ебахти и тунинга от 115 на 200 и кусур





borcata bc
- \MITETO\ DSB
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 9.05.2008
- Местоположение: Нови хан София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 525ТДС
- Мечтае да кара: Е 38 Дизел
- Детайли за колата: Снегорин
http://prntscr.com/c056ee
borcata bc написа:колеги аз карам 525тд-115ксако му сложа чип от тдс-143кс който си е заводски дали ще има разлика или са едни и същи
![]()
щото разликата м-у тд и тдс доколкото знам е във турбото и интерколерадаже и от 0 до 100 разликата е около 1*2 секунди
та идеята е че завода от 115кс му слага по голямо турбо със колер и го прави 143кс отделно наште колеги от 143кс му слагат чип и четох някъде че ставал около200 че инагоре
![]()
ами то ебахти и тунинга от 115 на 200 и кусурмалееееее
![]()
![]()
само някой да каже дали ще мога сам да го сменя чипа и къде се намира



- plboy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 139
- Регистриран на: 23.07.2008
- Пол: Мъж
- Кара: m20b20 turbo, E38 725tds
borcata bc написа:колеги аз карам 525тд-115ксако му сложа чип от тдс-143кс който си е заводски дали ще има разлика или са едни и същи
![]()
щото разликата м-у тд и тдс доколкото знам е във турбото и интерколерадаже и от 0 до 100 разликата е около 1*2 секунди
та идеята е че завода от 115кс му слага по голямо турбо със колер и го прави 143кс отделно наште колеги от 143кс му слагат чип и четох някъде че ставал около200 че инагоре
![]()
ами то ебахти и тунинга от 115 на 200 и кусурмалееееее
![]()
![]()
само някой да каже дали ще мога сам да го сменя чипа и къде се намира
можеш сам да го смениш чипа няма проблеми, Но тва 143 коня е ТДС - на твоето първо му подготви турбината сложи му Интеркоолер, барни малко по филтара за въздух /входните тръби/, малко по изходните траби..... И след като го дигнеш над 140 коня му слагаш чипа - той нормално дига около 30% от мощността и около 35% въртящия момент - което е по доброто - теб те интересува въртящия момент

Провери колянов вал, скористи дали ще издържат на натоварването, както и турбото трябва да ти е добро....... успех колега
King Regards, 0888 750 222
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани