глава или гарнитура ?!?
Модератор: Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- nikavashnika
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 69
- Регистриран на: 30.01.2007
глава или гарнитура ?!?
Привет колеги.
Преди две седмици в едно зверско задръстване и адска жега колата ми загря. Не е изпушила или нещо такова, просто като видях че стрелката яко е подминала 12 и отива към червеното отбих от задръстването и я оставих до вечерта когато си я прибрах. Беше петък така че първата ми работа в понеделник сутрин беше да я закарам на сервиз.
Обясних на човека какво се е случило и си оставих колата за да отида на работа. По-късно той ми се обади и ми каза че е обезвъздушил системата(преди да загрее, ми даваше KUHLWASSERSTAND или COOLANT LEVEL LOW, ама нали съм си рибок и нищо не разбирам...), без да долива нищо, и я е оставил да работи час и половина при което колата пак е загряла. Каза - глава или гарнитура! Не е ли много смело решение само след едно обезвъздушаване?
След обезвъздушаването се държи по-добре като че ли, ама то си е и доста по-хладно, долях и малко течност защото беше съвсем сухо в казанчето до радиатора и сега чакам да видя дали не губи вода от някъде.
Не знам къде да отида и на кой "майстор" да се доверя защото така лесно няма да се дам да ми отварят колата. Дайте някой умен съвет
Колата ми е е34 525и м50
Преди две седмици в едно зверско задръстване и адска жега колата ми загря. Не е изпушила или нещо такова, просто като видях че стрелката яко е подминала 12 и отива към червеното отбих от задръстването и я оставих до вечерта когато си я прибрах. Беше петък така че първата ми работа в понеделник сутрин беше да я закарам на сервиз.
Обясних на човека какво се е случило и си оставих колата за да отида на работа. По-късно той ми се обади и ми каза че е обезвъздушил системата(преди да загрее, ми даваше KUHLWASSERSTAND или COOLANT LEVEL LOW, ама нали съм си рибок и нищо не разбирам...), без да долива нищо, и я е оставил да работи час и половина при което колата пак е загряла. Каза - глава или гарнитура! Не е ли много смело решение само след едно обезвъздушаване?
След обезвъздушаването се държи по-добре като че ли, ама то си е и доста по-хладно, долях и малко течност защото беше съвсем сухо в казанчето до радиатора и сега чакам да видя дали не губи вода от някъде.
Не знам къде да отида и на кой "майстор" да се доверя защото така лесно няма да се дам да ми отварят колата. Дайте някой умен съвет

Колата ми е е34 525и м50
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Те тва им е първото на майсторите дето викат глава или гарнитура като им закараш БМВ дето загрява.Ако питаш мен провери виското как е,водна помпа,термостат и я обездуваши хубаво ако незнаеш ти как иди в БМВ сервиз оторизиран като дуру и там да ти я обездувашат щото не е шега работа това.Спецялно М50 го обездувашават с една джаджа дето я турят на казанчето на мястото на капачката
Мани ги тия пишман майстори те само глави млави знаят
Ходи там от опит ти го казвам после няма да имаш никви ядове аз на две БМВ-та съм пръскал водните помпи при високи скорости М50 и М51
и двете след коректно обездувашаване и подмяна на помпите ,термостатите и нови капачки на казанчетата са шести номер 




- Pesho_1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 389
- Регистриран на: 15.01.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: E 34 TDS '94 Е 46 320 Д
- Мечтае да кара: M5
според мен не е нито глава нито гарнитурка а мисля 4е е термостат които незнаино защо неще да работи коректно или водна помпа която ве4е си е заминала слагаи такава с метална турбина 4е кара пове4е като цяло.може нещо и виското да не знае каде се намира.
- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
и при мен имаше проблем със загряване (м20), разглобих я цялата, едно по едно водна помпа, термостат, радятор, съединения. Всичко ок обаче пак грееше за минута - две, водата завираше,когато вместо пробката завих един маркуч да влиза в шишенце, изненада имаше и въздух (т.е здухала гарнитура) наложи се отваряне, там уж всичко беше наред, никакви следи по гарнитурата, обаче втори цилиндър,тая гад, не е работил (счупен сегмет), следва картер, бутала, сегменти, лагери.
Така че проверявай на ред
1. течове по системата (особено около парното) или запушванич
2. термостата дали отваря на време, ако въобще отваря
3. водна помпа
4. мотора (гарнитура и тем подобни)
Така че проверявай на ред
1. течове по системата (особено около парното) или запушванич
2. термостата дали отваря на време, ако въобще отваря
3. водна помпа
4. мотора (гарнитура и тем подобни)
- nikavashnika
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 69
- Регистриран на: 30.01.2007
Колега при тебе операцията е била доста сериозна.
За щастие при мен се оказа доста по просто и еФтино - виското си беше тотално заминало. Смених го заедно с антифриза, обезвъздушиха ми я и нещата заспаха. Исках да си сменя термостата и водната помпа но ми отказаха, защото ми били наред. Странна работа - все едно не си плащам за ремонтите.
Както и да е... мерси колеги за акъла. Ако не бях питал тука сега сигурно щях да сменям главата

За щастие при мен се оказа доста по просто и еФтино - виското си беше тотално заминало. Смених го заедно с антифриза, обезвъздушиха ми я и нещата заспаха. Исках да си сменя термостата и водната помпа но ми отказаха, защото ми били наред. Странна работа - все едно не си плащам за ремонтите.
Както и да е... мерси колеги за акъла. Ако не бях питал тука сега сигурно щях да сменям главата


- xela
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 350
- Регистриран на: 12.04.2005
- Пол: Мъж
- Кара: ше: E39 -540 iA, E34 - 525 TDS
- Мечтае да кара: E30 - M3
Здравейте колеги,
къде могат да замерят газовете в охладителната система. Нямам желание да е в Дару или Камор, заради чакането.
Благодаря Ви.
къде могат да замерят газовете в охладителната система. Нямам желание да е в Дару или Камор, заради чакането.
Благодаря Ви.
- el cho
- Потребител
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: 6.09.2007
- Местоположение: София, от как се знам
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E28 M20B20 '84
Чета, но не пиша! Та, заинтригува ме!
Принципно, признаците за издухала гарнитура са едни и същи за двигателите, дори и от различни производители! Първият признак е-балончета в разширителния съд при запален и студен двигател! Втората работа е, при загрят двигател и отворен термостат да са ти твърди маркучите на охладителната система. Твърди, от газовете, които навлизат в тях от цилиндрите!
Другата тънка работа, е в това, че със загряването на двигателя, метала се разширява и пропускът в гарнитурата на главата, малко или много се уплътнява! Така, че симптомите до някаква степен намаляват! И т.н. и т.н.....
Честно казано в случая на колегата, залагах на недостатъчно ефективна(КПД) водна помпа или повреда в термостата! А то било високото!?!
Колега, радвам се, че си се разминал тънко!
Успех!
Принципно, признаците за издухала гарнитура са едни и същи за двигателите, дори и от различни производители! Първият признак е-балончета в разширителния съд при запален и студен двигател! Втората работа е, при загрят двигател и отворен термостат да са ти твърди маркучите на охладителната система. Твърди, от газовете, които навлизат в тях от цилиндрите!
Другата тънка работа, е в това, че със загряването на двигателя, метала се разширява и пропускът в гарнитурата на главата, малко или много се уплътнява! Така, че симптомите до някаква степен намаляват! И т.н. и т.н.....
Честно казано в случая на колегата, залагах на недостатъчно ефективна(КПД) водна помпа или повреда в термостата! А то било високото!?!
Колега, радвам се, че си се разминал тънко!
Успех!
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани