хелп м50б25 от е34 в е30

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 702
Регистриран на: 4.01.2006
Местоположение: димитровград
Пол: Мъж
Кара: e28 e30 e38

Мнение от prostia » 28 Сеп 2008, 16:16

Юзър написа:ква е таз кръстачка ве :mhihi: да не е за новогодишната елха :mhihi:

ми че то нова година наближава :mhihi:
уважаваи мързела тои ти помага
Изображение
ИзображениеИзображениеИзображение
Изображение

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Re: .

Мнение от Penchev » 28 Сеп 2008, 18:26

Mecho Puh написа:...тоз проект се заформи маи доста дълъг,а? :shock: Изображение
ет от тука трябва да пазарувате,маи?


Мечо ,къде е това :?: Май не е при Владайската река ,това тук е много чисто и подредено :mhihi:


Георги Пенчев
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 130
Регистриран на: 20.07.2008

Мнение от moadib » 29 Дек 2008, 2:19

Здравейте колеги.
Искам да ви попитам може ли да се имплантира М42Б18 мотор в Е30 ?
И това по просто от техническа гледна точка ли е от тази на М50 ( М52 ) ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 403
Регистриран на: 21.12.2007
Местоположение: някъде в Оборище - педерастко сборище...
Пол: Мъж
Кара: e30 340, e34 530, e30 328, e87 120d
Мечтае да кара: E30 M3 Evo Touring ,E34 M5 Touring
Детайли за колата: E30 325 touring,сток беше М20Б25, после М50Б25, а сега вече е М60Б40,подготвена е за дрифт,изпускателната система е модифицирана и е 2Х60мм,средно оригинално Х - образно от е38 740i и задни проходни гърнета Крафт Моторспорт, ECU Megasquirt 3 PRO, модифицирана всмукателна система,въздушен филтър Green Racing Performance,полиуретанови тампони на цялата ходова част, Wisefab Lock Kit, окачване Raceland с Bilstein амортисиори ,седалка Промод Реисинг, колани Schrot,клетката е fullsize Крафт Моторспорт

Re: .

Мнение от Mecho Puh » 29 Дек 2008, 10:21

Penchev написа:
Мечо ,къде е това :?: Май не е при Владайската река ,това тук е много чисто и подредено :mhihi:


Георги Пенчев
Прав си ,там не е толкоз подредено :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Едно не мога да разбера - хората все си чистят мухите от предните стъкла,а на мене все са ми отстрани
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 93
Регистриран на: 23.09.2008
Местоположение: пловдив

Мнение от vassport7 » 29 Дек 2008, 21:22

от толкова много акьл накрая сигурно и капака няма да може да се затвори,а за дрифтачка зависи и как ще се монтира маторя,че да не изправя завоите тая е30ка
Последна промяна vassport7 на 30 Дек 2008, 1:33, променена общо 1 път

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 29 Дек 2008, 21:31

то тва да не е Ве8,че да трябва да слиза моста малко надолу

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 93
Регистриран на: 23.09.2008
Местоположение: пловдив

Мнение от vassport7 » 30 Дек 2008, 1:04

еми щом за V12 моста не слиза надолу,дигаите ги тогава тези м50ки и м52ки

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 424
Регистриран на: 27.07.2006
Местоположение: Пловдив

Мнение от Myxa-TePoPuCT » 30 Дек 2008, 1:07

А добре, целта да се вдига мотора каква е ? заради сервото ли? не може просто да се сложи друго серво и мотора да си седи както трябва ?

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 30 Дек 2008, 1:08

незнам кой го вдига

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 93
Регистриран на: 23.09.2008
Местоположение: пловдив

Мнение от vassport7 » 30 Дек 2008, 1:10

не трябва смукателният колектор да го напериш че да е успореден на пьтя,да поорежеш като скрапер ламарината около акомулатора да слагаш тампони по 10-13 санта високи и постигаш само едно,
ЧЕ СИ ОСТАВЯШ ОРИГИНАЛНОТО СЕРВО

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 424
Регистриран на: 27.07.2006
Местоположение: Пловдив

Мнение от Myxa-TePoPuCT » 30 Дек 2008, 1:11

Ами много не естествено става така както е описано по горе, моето м52 си застана в коша както трябва, без да се реже нищо. само малко по - малко серво се слага и всичко е точно

трябат два тампона от тея с изместения център.

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 30 Дек 2008, 1:13

vassport7 написа:не трябва смукателният колектор да го напериш че да е успореден на пьтя,да поорежеш като скрапер ламарината около акомулатора да слагаш тампони по 10-13 санта високи и постигаш само едно,
ЧЕ СИ ОСТАВЯШ ОРИГИНАЛНОТО СЕРВО
ааа ше извиняваш,тва не е при мен ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 93
Регистриран на: 23.09.2008
Местоположение: пловдив

Мнение от vassport7 » 30 Дек 2008, 1:31

всичко това не се отнася за явор,чета от други в тая тема ча ги правят така,извинявам се за теб само,но не сьм казал точен човек а казах го вьрху мненията от темата,щото моята я заключиха

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 30 Дек 2008, 1:38

ся пък ме изкарваш неточен :shock: айде сподели си кво те мъчи,че гледам некви двусмислия

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 93
Регистриран на: 23.09.2008
Местоположение: пловдив

Мнение от vassport7 » 30 Дек 2008, 1:42

нищо не казвам за теб,прочетох от други мнения как го поставят този мотор в е30 и коментирах

ПредишнаСледваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook