питане за м42 ????
Модератор: bum_bum
5 мнения
• Страница 1 от 1
- super_bojo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 268
- Регистриран на: 13.03.2008
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е32 730
питане за м42 ????
колеги парво се извинявам штот вапроса не е за тунинг ма в е36 раздела никой не ми казва ништо,та искам да питам за кво служи и кога се задейсват тия вакуми под колектора които командват едно кръгло като дросел в средата на колектора в самите траби
- uricatoli
- Зайо-Байо
-
- Мнения: 3048
- Регистриран на: 23.03.2008
- Местоположение: Руси
- Пол: Мъж
- Кара: Пръскан кенеф
- Мечтае да кара: Мка комби
- Детайли за колата: Некво шарено и некво хамелеоново..
- super_bojo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 268
- Регистриран на: 13.03.2008
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е32 730
- Вуйчо Ваньо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 212
- Регистриран на: 14.11.2007
- Местоположение: софия
Идеята е следната: при ниски обороти са нужни дълги рънъри а при високи къси за да получиш максимум мощност и въртящ момент. Понеже няма как да имаш два различни всмукателни колектора този е направен двуделен, като тази клапа при високи обороти чрез вакум се завърта и застава така че разделя дължината на рънърите на две и практически имаш къси рънъри а когато е затворена използваш цялата им дължина. Това е най-общо, надявам се да си ме разбрал. И както казах такава е била идеята а доколко е сполучлива има противоречиви мнения. 

- super_bojo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 268
- Регистриран на: 13.03.2008
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е32 730
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани