Е21 vs E30
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
Е21 vs E30
Искам да изясним нещо........ коя е живата легенда в крайна сметка, акулата или нейния наследник е30.
Кой от двата модела според вас има повече почитатели по света и унас, не говоря само за моторспорта, а кой е хулигана на пътя
Кой от двата модела според вас има повече почитатели по света и унас, не говоря само за моторспорта, а кой е хулигана на пътя





- Пинтев
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 419
- Регистриран на: 30.04.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: СамУет
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
за мен е30 е първото, което почва да прилича на съвременна кола...
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- remaka
- пияния майстор
-
- Мнения: 1211
- Регистриран на: 6.11.2007
- Местоположение: Там далеч,зад реката
- Кара: на мастика с айрян
- Мечтае да кара: е30 М3
За мен лично Е30 е първата и най-истинската тройка до сега и не вярвам че от завода в Мюнхен ще направят друго такова!!!!
Remi Performance Garage
Което не става с акъл,става с мощност
Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи
Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!
Което не става с акъл,става с мощност

Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи

Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
remaka написа:За мен лично Е30 е първата и най-истинската тройка до сега и не вярвам че от завода в Мюнхен ще направят друго такова!!!!
Те тва мислим и аз.......!!!

- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Хубава тема, ако имаше и някой с жива е21-ца да се включи
За мен и двете СТОК от ръба под дръжката до земята не изглеждат добре. Почти всичко от е30 може да се набута в е21, но ще е по-трудно, по-скъпо и мноооого
. Така, че ако трябва да стигнат до една точка в бъдещето на е30 ще се отдаде по-лесно, като не забравяме 10 годишната материална и морална разлика. Та един глас за е21
щот обичам да ми е гадно
.




- Gecallica
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 2.04.2005
- Местоположение: София, Кърджали
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E21 320i, E21 315, E38 735i
Само човек, който е притежавал що годе читаво е21 може да го оцени по достойнство. Аз доколкото знам е21 си е оригиналната "хулиганка"
ОЩЕ ДВА ГЛАСА ЗА Е21 щото гласувам с двете ръце

ОЩЕ ДВА ГЛАСА ЗА Е21 щото гласувам с двете ръце

- devastator
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 268
- Регистриран на: 17.07.2008
- Местоположение: МУРМАНСК,на север от Рая
С тва мекица окачване ,91% четри степенни кутий,99,99999% безшперност - малко трудно е да си хулиган на пътя.
Сравнения между двата автомобила и дума не може да става.Е30 325 си е абсолютно болен картинг.Може да имаш 10 нови М-ки,но видиш ли читава 325-ца я завзимаш веднага.С ква лекота специалния 12 клапанов мотор вдига 240 с 5 човека е почти хулиганство.С една дума рядко сполучливо неповторим автомобил
Сравнения между двата автомобила и дума не може да става.Е30 325 си е абсолютно болен картинг.Може да имаш 10 нови М-ки,но видиш ли читава 325-ца я завзимаш веднага.С ква лекота специалния 12 клапанов мотор вдига 240 с 5 човека е почти хулиганство.С една дума рядко сполучливо неповторим автомобил

Чекай да скиваш как скоро бацко ироничен флудър ,че стане старши ентусиаст,а в бъдеще може би и....!
- Turbo_Ted
- великият шестак
-
- Мнения: 1330
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Plovdiv
- Кара: няколко и киселее
- Gecallica
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 2.04.2005
- Местоположение: София, Кърджали
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E21 320i, E21 315, E38 735i
- devastator
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 268
- Регистриран на: 17.07.2008
- Местоположение: МУРМАНСК,на север от Рая
Специално в България Турбо Аметка ,е21-цата никога,ама абсолютно никога не е била хулиган,а винаги си е била коптор и веднага ще ти кажа защо понеже си новобранец под 25
Преди господ да създаде света за Българите в републиката нямаше абсолютно никакви екзотични западни коли като БМВ.И тогава дойде лето 90-то.Пазара се отпуши и автомобила е30 ,тогава навършващ пред училищна възраст започна да навлиза стремглаво през границите на родината.Достигайки своя бум през 92-93,доста предпочитана кола от кората с пари като мутрите.Сам се сещаш че е21-цата беше изправена пред технологично по-добър съперник и така и не можа да навлезне,камо ли да се мери на магистралата.Е21-цата с идването на 90-те си беше изпяла вече песента и така и не навлезнаха автомобили в добро техн.състояние.Реално автомобилите който ние за сефте помним като хулигани на аутобана са е30,е32 и е34.
Вие тук олдскуулърчета просто нема как да знаете каква мания беше 325-тицата преди 15 години.Всички хлапета и тийнове беха полудели и където видиш такава кола веднага си оставяш отпечатъците от пръсти и носле на шоферското стъкло.Както казва оня Ричард дето за малко не умря в драгстера : МЕЧТАТА НА ВСЕКИ ЕДИН МЛАД ЧОВЕК.Еуфорията около е30-ската беше невероятна ,защото хората живееха в изолация и изведнъж...Затова не ми плещи глупости къв тунингарски автомибил била ,след като не знаеш и не помниш нищо от вренената на е30-ската.Ти даже не можеш да си представиш за кво иде реч,ако си мислиш че беше същото като сегашното излизане на е93 примерно,си на една хилядна от емоцията която е30-ската сееше в началото на 90-сетте.За съжаление аз това няма как да ти го докажа,но има хора из тези форуми които помнят,иначе вие тука продължавайте да си я знаете като един як-тунингиско-турбиниски автомобил.Но истината никага няма да я разберете,така както аз няма да разбера хипарските времена



Преди господ да създаде света за Българите в републиката нямаше абсолютно никакви екзотични западни коли като БМВ.И тогава дойде лето 90-то.Пазара се отпуши и автомобила е30 ,тогава навършващ пред училищна възраст започна да навлиза стремглаво през границите на родината.Достигайки своя бум през 92-93,доста предпочитана кола от кората с пари като мутрите.Сам се сещаш че е21-цата беше изправена пред технологично по-добър съперник и така и не можа да навлезне,камо ли да се мери на магистралата.Е21-цата с идването на 90-те си беше изпяла вече песента и така и не навлезнаха автомобили в добро техн.състояние.Реално автомобилите който ние за сефте помним като хулигани на аутобана са е30,е32 и е34.
Вие тук олдскуулърчета просто нема как да знаете каква мания беше 325-тицата преди 15 години.Всички хлапета и тийнове беха полудели и където видиш такава кола веднага си оставяш отпечатъците от пръсти и носле на шоферското стъкло.Както казва оня Ричард дето за малко не умря в драгстера : МЕЧТАТА НА ВСЕКИ ЕДИН МЛАД ЧОВЕК.Еуфорията около е30-ската беше невероятна ,защото хората живееха в изолация и изведнъж...Затова не ми плещи глупости къв тунингарски автомибил била ,след като не знаеш и не помниш нищо от вренената на е30-ската.Ти даже не можеш да си представиш за кво иде реч,ако си мислиш че беше същото като сегашното излизане на е93 примерно,си на една хилядна от емоцията която е30-ската сееше в началото на 90-сетте.За съжаление аз това няма как да ти го докажа,но има хора из тези форуми които помнят,иначе вие тука продължавайте да си я знаете като един як-тунингиско-турбиниски автомобил.Но истината никага няма да я разберете,така както аз няма да разбера хипарските времена


Чекай да скиваш как скоро бацко ироничен флудър ,че стане старши ентусиаст,а в бъдеще може би и....!
- Gecallica
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 2.04.2005
- Местоположение: София, Кърджали
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E21 320i, E21 315, E38 735i
devastator написа:Специално в България Турбо Аметка ,е21-цата никога,ама абсолютно никога не е била хулиган,а винаги си е била коптор и веднага ще ти кажа защо понеже си новобранец под 25![]()
![]()
Преди господ да създаде света за Българите в републиката нямаше абсолютно никакви екзотични западни коли като БМВ.И тогава дойде лето 90-то.Пазара се отпуши и автомобила е30 ,тогава навършващ пред училищна възраст започна да навлиза стремглаво през границите на родината.Достигайки своя бум през 92-93,доста предпочитана кола от кората с пари като мутрите.Сам се сещаш че е21-цата беше изправена пред технологично по-добър съперник и така и не можа да навлезне,камо ли да се мери на магистралата.Е21-цата с идването на 90-те си беше изпяла вече песента и така и не навлезнаха автомобили в добро техн.състояние.Реално автомобилите който ние за сефте помним като хулигани на аутобана са е30,е32 и е34.
Вие тук олдскуулърчета просто нема как да знаете каква мания беше 325-тицата преди 15 години.Всички хлапета и тийнове беха полудели и където видиш такава кола веднага си оставяш отпечатъците от пръсти и носле на шоферското стъкло.Както казва оня Ричард дето за малко не умря в драгстера : МЕЧТАТА НА ВСЕКИ ЕДИН МЛАД ЧОВЕК.Еуфорията около е30-ската беше невероятна ,защото хората живееха в изолация и изведнъж...Затова не ми плещи глупости къв тунингарски автомибил била ,след като не знаеш и не помниш нищо от вренената на е30-ската.Ти даже не можеш да си представиш за кво иде реч,ако си мислиш че беше същото като сегашното излизане на е93 примерно,си на една хилядна от емоцията която е30-ската сееше в началото на 90-сетте.За съжаление аз това няма как да ти го докажа,но има хора из тези форуми които помнят,иначе вие тука продължавайте да си я знаете като един як-тунингиско-турбиниски автомобил.Но истината никага няма да я разберете,така както аз няма да разбера хипарските времена![]()
Шефе много зъл език изкара. Тоя форум не го четат само тийнове. Не може да сравняваш чисто технологично две последователни поколения автомобили. Темата според мене е повече за забавление и между другото всеки да научи нещо ново. Да помня какво беше е30 в началото на 90-те. Помня и как си мислех, че е21 не е истинско БМВ защото нямаше "дупето" на двойния стоп. Не знам защо си мислиш, че една 21-ца не може да гони е30-ка на магистралата? Щом моя крив и ръждив "курник" с четири степенна ск. кутия и работещ само на газ може да измине 120 км до Пловдив със 170-180 км/ч без да се измори не мисля, че еквивалентна е30-ка ще избяга далече

Нека запазим добрия тон и да не се нападаме един друг

- KriK4eTo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 492
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: УК
- Пол: Мъж
- Кара: л Е21, а сега Е28
- Детайли за колата: Ниски и бавни.
Ако наистина става дума за хулиган на пътя може доста да се поспори по темата но в днешно време Е21 си остава холиган като съдим кога е произведено и как все още има такива зли носорози по пътищата ни ,това че са на изчезване е факт но не пречи тези които са живи да показват силата си ,а Е30 е нещо масово което също внася респект между колите по пътищата които го заобикалят ,но аз си оставам зад Е21-то не само като горд собственик но и като цяло ,дори и след като си закупя Е30 коет е сигурно че ще стане 

- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
то дано се отпуши девастатора,че да прочетем нещо истинско,а не разни сметки за разни писти
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани