питане за м42 ????

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 268
Регистриран на: 13.03.2008
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е32 730

питане за м42 ????

Мнение от super_bojo » 26 Сеп 2008, 17:07

днес си разглоби колектора и видях че ватре има едно като голяма стотика(нешто като дросел) на което хода се командва от един вакум на колектора който е сварзан с друг вакум долу до стартера.та искам да питам някой знае ли за какво служи тая стотинка и тия вакуми и кога се отваря тоя ,,дросел,, че при мен няма никво движение при никакви обороти (пробвах го кат си сложих раката на лоста който отваря и затваря дросела и давах газ)мерси предварително

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1264
Регистриран на: 27.04.2008
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: M42 POWER

Мнение от petio_bmw 318is » 26 Сеп 2008, 18:15

отваря се колега,ина4е колата няма да върви тва е дроселовата клапа през която минава въздуха

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 268
Регистриран на: 13.03.2008
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е32 730

Мнение от super_bojo » 26 Сеп 2008, 20:35

не бе тва не е дросела тва се намира под трите винта които трябва да се развият за да се свали колектора там кадето се раздаля на две части в средата един вид,май аз не мога да обясня ма то ако знаеш за кво служи тва треа да се сети човек

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1654
Регистриран на: 7.06.2003
Местоположение: PB/HD
Пол: Мъж
Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
Мечтае да кара: '96 BMW M3

Мнение от BiTurbo » 26 Сеп 2008, 20:56

незнам дали е същото, но при М43 има такава клапа в колекторите която се завърта при достигане на 4200 оборота с цел специално завихряне на въздушния поток постъпващ в цилинтрите. Не знам дали и при теб става въпрос за това нещо. Ако е то внимавай да не го разместиш нещо, че тука из форума един колега си е отворил целия М43 да го ремонтира щото тази клапичка му се е счупила и частици са попаднали в цилиндрите и от там няма нижда да обяснявам.......
Изображение

Babuna master
Аватар
Мнения: 1606
Регистриран на: 24.06.2003
Местоположение: Дупниzа

Мнение от mitak_o » 26 Сеп 2008, 21:02

същото е , disa се води
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... sc&start=0
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 15.02.2007
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: E36 323i Touring
Мечтае да кара: някакво М

Мнение от Binev_OuT » 26 Сеп 2008, 21:16

аз съм със М43.Значи за това след 4000 оборота усещам рязко дръпване на колата и се разварвява повече.
Обяснете ми ако може :)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1654
Регистриран на: 7.06.2003
Местоположение: PB/HD
Пол: Мъж
Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
Мечтае да кара: '96 BMW M3

Мнение от BiTurbo » 26 Сеп 2008, 21:59

Binev_OuT написа:аз съм със М43.Значи за това след 4000 оборота усещам рязко дръпване на колата и се разварвява повече.
Обяснете ми ако може :)


ти да нямаш турбо та така рязко те удря след 4000 об :mhihi:

ми общо везето е това което съм обяснил....
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 268
Регистриран на: 13.03.2008
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е32 730

Мнение от super_bojo » 26 Сеп 2008, 22:23

мерси на всияки ма моито не отваря при никви обороти някои знае ли кое мое да се ебава .модераторите да затварят

Babuna master
Аватар
Мнения: 1606
Регистриран на: 24.06.2003
Местоположение: Дупниzа

Мнение от mitak_o » 27 Сеп 2008, 9:07

това вакумното нещо с вилката се преебава , не че се ебава - направо си заминава . И с него и некой друг кон
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2073
Регистриран на: 6.08.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 600 коня с умивна на лицето
Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
Детайли за колата: Garrett 3582

Мнение от Smoocki » 05 Юли 2009, 23:26

Понеже никъде не видях отговор на въпроса който си го задавам.Аджеба
маха ме ли тая Диса ? И какво става след като я махнеме
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Мнение от ~Мишо~ » 06 Юли 2009, 0:28

Smoocki написа:Понеже никъде не видях отговор на въпроса който си го задавам.Аджеба
маха ме ли тая Диса ? И какво става след като я махнеме

Моята е махната (така я взех) , но аз карам на газ. Невярвам да има кой знае каква разлика , евентуално кривата на въртящия момент да е по-плавна , ама чак да върви повече с нея ... :roll:
Това си е за подобрение в ниските но като гледам :arrow: няма кой да кара на ниски обороти в тоя фоум ... :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1654
Регистриран на: 7.06.2003
Местоположение: PB/HD
Пол: Мъж
Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
Мечтае да кара: '96 BMW M3

Мнение от BiTurbo » 06 Юли 2009, 10:05

идеята на това нещо е един вид динамично да променя дължината на всмукателните колектори, тъй като на по-ниски обороти, ако колекторите са по-дълги имаш по-добър въртящ момент, а във високите е добре да са къси и тази клапа "пуска" потока по по късия и съответно по по-дългия път когато това е нужно.
Изображение

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook