питане за м42 ????
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- super_bojo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 268
- Регистриран на: 13.03.2008
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е32 730
питане за м42 ????
днес си разглоби колектора и видях че ватре има едно като голяма стотика(нешто като дросел) на което хода се командва от един вакум на колектора който е сварзан с друг вакум долу до стартера.та искам да питам някой знае ли за какво служи тая стотинка и тия вакуми и кога се отваря тоя ,,дросел,, че при мен няма никво движение при никакви обороти (пробвах го кат си сложих раката на лоста който отваря и затваря дросела и давах газ)мерси предварително
- petio_bmw 318is
- ентусиаст
-
- Мнения: 1264
- Регистриран на: 27.04.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: M42 POWER
- super_bojo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 268
- Регистриран на: 13.03.2008
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е32 730
не бе тва не е дросела тва се намира под трите винта които трябва да се развият за да се свали колектора там кадето се раздаля на две части в средата един вид,май аз не мога да обясня ма то ако знаеш за кво служи тва треа да се сети човек
- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
незнам дали е същото, но при М43 има такава клапа в колекторите която се завърта при достигане на 4200 оборота с цел специално завихряне на въздушния поток постъпващ в цилинтрите. Не знам дали и при теб става въпрос за това нещо. Ако е то внимавай да не го разместиш нещо, че тука из форума един колега си е отворил целия М43 да го ремонтира щото тази клапичка му се е счупила и частици са попаднали в цилиндрите и от там няма нижда да обяснявам.......
- Binev_OuT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 754
- Регистриран на: 15.02.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E36 323i Touring
- Мечтае да кара: някакво М
аз съм със М43.Значи за това след 4000 оборота усещам рязко дръпване на колата и се разварвява повече.
Обяснете ми ако може
Обяснете ми ако може


- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
Binev_OuT написа:аз съм със М43.Значи за това след 4000 оборота усещам рязко дръпване на колата и се разварвява повече.
Обяснете ми ако може
ти да нямаш турбо та така рязко те удря след 4000 об

ми общо везето е това което съм обяснил....
- super_bojo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 268
- Регистриран на: 13.03.2008
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е32 730
мерси на всияки ма моито не отваря при никви обороти някои знае ли кое мое да се ебава .модераторите да затварят
- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
Понеже никъде не видях отговор на въпроса който си го задавам.Аджеба
маха ме ли тая Диса ? И какво става след като я махнеме
маха ме ли тая Диса ? И какво става след като я махнеме

- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Smoocki написа:Понеже никъде не видях отговор на въпроса който си го задавам.Аджеба
маха ме ли тая Диса ? И какво става след като я махнеме
Моята е махната (така я взех) , но аз карам на газ. Невярвам да има кой знае каква разлика , евентуално кривата на въртящия момент да е по-плавна , ама чак да върви повече с нея ...

Това си е за подобрение в ниските но като гледам


- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
идеята на това нещо е един вид динамично да променя дължината на всмукателните колектори, тъй като на по-ниски обороти, ако колекторите са по-дълги имаш по-добър въртящ момент, а във високите е добре да са къси и тази клапа "пуска" потока по по късия и съответно по по-дългия път когато това е нужно.
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани