проблем М50В20 единия цилиндър се губи
Модератор: Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
проблем М50В20 единия цилиндър се губи
Колата е с мотор М50В20 единия цилиндър не работи,не е от бобината нито от свещта,мирише на бензин от зад аспуха.Карам само на бензин,имаше газова уредба,и ме съмнява да не е дюзата да е прекъсната,възможно ли е?
ВСИЧКО Е В ПЪЛЕН ХАОС,САМО ПРЕСТЪПНОСТТА Е ОРГАНИЗИРАНА. http://nocorr.mvr.bg/
- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Колега ,просто трябва да извадиш всички инжектори и да ги пробваш дали всичките докато въртиш на стартер разпрашават горивото еднакво и хубаво
Другото май най-напред да идеш да ти замерят компресията на цилиндрите ,защото аз преди 5 години заради къси биели (незнайно защо) ,но иначе перфектни цилиндри,инжектори,сегменти,клапани и херметизация като цяло нямах повече от 4 атмосфери наред и колата харчеше повече ,миришеше отзад от ауспуха на бензин и в момента в който сложих нормални биели и буталата си излязоха където трябва в горна мъртва точка всичко заспа и така до ден днешен ...
Георги Пенчев

Другото май най-напред да идеш да ти замерят компресията на цилиндрите ,защото аз преди 5 години заради къси биели (незнайно защо) ,но иначе перфектни цилиндри,инжектори,сегменти,клапани и херметизация като цяло нямах повече от 4 атмосфери наред и колата харчеше повече ,миришеше отзад от ауспуха на бензин и в момента в който сложих нормални биели и буталата си излязоха където трябва в горна мъртва точка всичко заспа и така до ден днешен ...
Георги Пенчев
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Според мен тва с биелите на Гошката е прецедент и не се случва на всеки .....
Щом не е свещи, лули, бъбини (тоци разни) тогава сигурно е нагорял изпускателен клапан - повярваяй на Бат Бисер не за друго, защото той на събора беше се оплакал , че има нагорял изпускателен клапан и леко ми претрепвала колата около 2000 оборота (помня те дърта хиено как се оплака от М50 на газ) ........ колеги шегувам се нищо лично към никой нито към какъвто и вид гориво - всеки са си избира как да кара колата си
Щом не е свещи, лули, бъбини (тоци разни) тогава сигурно е нагорял изпускателен клапан - повярваяй на Бат Бисер не за друго, защото той на събора беше се оплакал , че има нагорял изпускателен клапан и леко ми претрепвала колата около 2000 оборота (помня те дърта хиено как се оплака от М50 на газ) ........ колеги шегувам се нищо лично към никой нито към какъвто и вид гориво - всеки са си избира как да кара колата си

- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Огледай всичко хубаво, защото и аз минах по този път преди месец-два и се видях в чудо. В крайна сметка при мен причината беше избила бобина и изгорял канал на компютъра, като заради това си замина и дебитомера и 6-7 диагностики при различни "майстори"... свещи, накрая и в Бош ПЛД ходи автомобила...
Огледай всичко добре. Успех!
Огледай всичко добре. Успех!
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани