Koлеги, ПОМОЩ протече антифриз отнякъде

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2021
Регистриран на: 21.10.2004
Кара: E70

Koлеги, ПОМОЩ протече антифриз отнякъде

Мнение от slitter » 26 Сеп 2008, 0:39

Колеги, протече антифриз яко някъде отзад зад двигателя, какво може да е това, някой знае ли какво има отзад освен може би тръбите за парното????? Аз съм в шах!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2021
Регистриран на: 21.10.2004
Кара: E70

Мнение от slitter » 26 Сеп 2008, 1:01

Всъщност сега виждам от realoem.com, че отзад има някакъв пластмасов фланец. Възможно е да е от него. Затова по-скоро ще преформулирам въпроса си: ако е от този фланец, то как се сменя той при това ограничено пространство, което е оставено (само не ми казвайте, че трябва да се свали двигателя) и също така не ми е чсно много как вървят тръбите за парното, възможно ли е да е от тях, ако да как се сменят. Ако има някой който е вещ по тези въпроси, нека ми отговори.[/img]

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1410
Регистриран на: 25.10.2007
Местоположение: на жълтите павета
Кара: на бира и кебапчета
Мечтае да кара: М6-ца кабрио

Мнение от alexsch » 26 Сеп 2008, 7:40

колега, от къде си?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4093
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: София/Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
Мечтае да кара: BMW M

Мнение от kriso85 » 26 Сеп 2008, 7:57

Колега има радиаторче за парното. На твойта незнам каде ще се намира, но може да е от там. Също така има един тройник, които отива към въпросното радиаторче - той често дава фира.
А и може да напишеш с каква кола си :roll:
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2021
Регистриран на: 21.10.2004
Кара: E70

Мнение от slitter » 26 Сеп 2008, 9:26

Да бе, забравих да спомена, че става въпрос за М43, 1.9!!!! Обикновена 318, '99г. А иначе съм от София. Аз погледнах за тройника и точно него визирах в предишния ми пост. Също така погледнах и за парното и ми направи впечатление, че както е дадено на схемата радиаторчето за парното седи вътре в купето, а отзад зад двигателя седят излизащи от купето само тръбите на парното. За мен вече е ясно - или тръбите на парното или тройника! Само не ми е ясно как да установя кое точно е, щото мястото е наистина много шибано, а за смяна да не говорим, наистина не ми е ясно как се сменят тези елементи, без да стане грандиозно разглабяне. Така, че ако някой има опит, нека да сподели. Питам наистина, защото колата е в сервиз на тенекеджия, щото я шибнах миналата събота и едвам я закарах до там, а ми се ще ако мога сам да го сменя на място, в противен случай трябва някой да ме дърпа до друг сервиз. Става вече много сложно!
И са за майтап бна всички : Аз я шибнах на магистреалата и шинбах не някой друг, а един приятел с друга тройка :D :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 219
Регистриран на: 27.04.2005
Местоположение: София
Кара: е61
Мечтае да кара: алпина

Мнение от ForzaBMW » 26 Сеп 2008, 16:44

slitter написа:И са за майтап бна всички : Аз я шибнах на магистреалата и шинбах не някой друг, а един приятел с друга тройка :D :mhihi:

А викнахте ли КАТ? :D
според мен е протекло заради самия удар и може да е навсякъде. иначе при е46 като надуе много системата най-лесно се цепи казанчето (разширителния съд)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2021
Регистриран на: 21.10.2004
Кара: E70

Мнение от slitter » 26 Сеп 2008, 20:00

Koлеги, течът е отзад, зад двигателя, не е нити казанче, нито радиатор, нито нищо отпред. Ясно се чуваше свистене отзад и пак отзад зад двигателя излизаше и парата. Както споменах ясно е от какво може да е, въпросът ми е дали трябва да сваля двигателя, за да сменя този тройник например, ако е от него и дали трябва да сваля и двигателя и да разглобя таблото, ако е от тръбите на парното???????????? Моля да ме ориентирате, ако някой знае и е правил нещо такова, а и както разбирам от по-горните постове, тоя тройник бил проблемен!!!! Никой ли не го е сменял да каже?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 26 Сеп 2008, 20:30

Да не си пукнал главата от удара :shock:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2021
Регистриран на: 21.10.2004
Кара: E70

Мнение от slitter » 26 Сеп 2008, 20:35

Aбе не ми се вярва!!! Той удара не беше толкова силен и щетите не са толкова много - беше отпред вдясно, затова казвам, че не е радиатор, щото, не е засегнат въобще, засегнати са само калник, фар, броня, капак се вдясно!!! Нека никой да не дава предположения от кво може да е, щото е ясно, нека някой който разбира да ми каже как се сменят гореспоменатите елементи.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2021
Регистриран на: 21.10.2004
Кара: E70

Мнение от slitter » 28 Сеп 2008, 17:24

Благодаря за "изчерпателните мнения" :!:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4093
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: София/Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
Мечтае да кара: BMW M

Мнение от kriso85 » 28 Сеп 2008, 17:28

Колега как очакваш да гадаем тука....
Системата за парното не е чак толкова сложна. Преглеждаш тръбите и то се вижда от каде изтича :roll:
Или искаш всеки един да напише нещо- тръба, тройник радиаторче, отхлабена скоба и т.н. и после да кажеш - колегата АБВГ позна верния отговор.
Все пак сме в технически подфорум и фактът че не ти пишат означава че проблема не може да се диагностицира през монитора на комп-а
Ако не можеш сам отиди на майстор да ти я огледа системата за парното, както и цялата охладителна система, щом имаш теч :!:
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2021
Регистриран на: 21.10.2004
Кара: E70

Мнение от slitter » 29 Сеп 2008, 0:43

Aбе хора, вие четете ли кво съм писал въобще??????????? 3 или 4 пъти написах, че не искам никой да дава предположения от какво може да е теча, ЗАЩОТО ЗА МЕН ВЕЧЕ БЕ ЯСНО НА 2РАТА МИНУТА OT KAKВO E СЛЕД КАТО ПОСЕТИХ REALOEM.COM, А ДАЛИ НЯКОЙ НЯКОГА Е СМЕНЯЛ ТОЯ ТРОЙНИК ИЛИ ТРЪБИТЕ НА ПАРНОТО И КАК ГО Е НАПРАВИЛ, ЗАЩОТО МЯСТОТО Е ТЯСНО!!!!!!!!! ПО-ЯСНО НЯМА КАК ДА ГО НАПИША, НЕ СЕ ИСКА ВИСШЕ И ДА ГО РАЗБЕРЕ ЧОВЕК!!!!!! И ТОЧНО ЩОТО Е ТЕХНИЧЕСКИ ФОРУМ КОЛЕГА ОТ ПРЕДИШНИЯ ПОСТ, СЕ НАДЯВАХ НЯКОЙ ДА МИ ПОМОГНЕ, ЩОТО МИ СТАВА МНОГО СЛОЖНО!!!!!!! НЕ СЪМ ИСКАЛ ДА СИ ИГРАЯ НА ГАТАНКИ!!!!!!!!

Потребител
Аватар
Мнения: 38
Регистриран на: 6.04.2007
Местоположение: sofia
Кара: куди на плувка
Мечтае да кара: некви М - ки

re

Мнение от chezari » 29 Сеп 2008, 16:52

колега със сигурност е от тройника той е пластмасов и от налягането материала остарява и се чупи.се пак тоя мотор работи с яко налягане. не се маха двигателя аз съм го сменял махаш само кутията на филтъра на климата и отдолу може да се бръкне. струва към 35/40 кинта.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2021
Регистриран на: 21.10.2004
Кара: E70

Мнение от slitter » 29 Сеп 2008, 22:48

Koлега, благодаря ти!!!!

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook