Шпионски снимки на BMW X1
Модератор: Общи модератори
42 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- _BmW_™
- Шами
-
- Мнения: 1121
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: София Княжево СИТИ :)
- Пол: Мъж
- Кара: с 240 бавно из града
- Мечтае да кара: Е36 с V10....
- Детайли за колата: Много бързо V10
<KrIs> написа:Не знам на къде отиват работите вече, ама нещо дизайна мноооого почна да куца в последните модели. Само Х6 прави изключение.
да си кажа чесно и в Х6 има някои неща който не ми харесват




///M


- Иво
- шПерко
-
- Мнения: 7623
- Регистриран на: 25.04.2003
- Местоположение: Банкя/София/Перник
- Пол: Мъж
- Кара: '90 BMW 316i
- Мечтае да кара: Платноходка
- Детайли за колата: Шпер 4.27 Точка! :)
_BmW_™ написа:<KrIs> написа:Не знам на къде отиват работите вече, ама нещо дизайна мноооого почна да куца в последните модели. Само Х6 прави изключение.
да си кажа чесно и в Х6 има някои неща който не ми харесват![]()
![]()
![]()
Най-вече халогените на хюндай


- Инаф
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 176
- Регистриран на: 21.04.2004
- Местоположение: Бургас
- Кара: много
- Мечтае да кара: винаги
kiko написа:определено бмв се насират с тея хиксове кадет ги бълват напоследък,тва ще е от рода на поло кросоувър или нещо от сорта
А случайно замислял ли си се ( и не само ти,а и доста хора от форума) накъде отиват нещата - тъй да се каже - в автомобилните тенденции,какво предпочитат да карат хората (повечето) не само в БГ.Забелязал ли си,че при всяка марка ( с малки изключения) всеки нов модел е по-голям и по-голям,което означава и по-практичен.Само този факт би трябвало да ви светне в каква посока ще еволюират нашите автомобили.
Аз съм върл поклонник на автомобилите тип спортно купе - Е92,Е63,ЦЛК и ЦЛ - но мога и да правя разлика коя концепция какво преимущество дава на водача си.Ако сравня една 5 серия с една Х5 трябва да ти кажа,че лимузината или турингът по нищо друго не превъзхождат Х5 освен с мааалко по-комфортната возия и по-ниския център на тежеста(засега).Ще прибавя и макс.скорост,но тя не е най-важното в един автомобил.Говоря от личен опит,тъй като всеки ден практиката ми потвърждава написаното до тук.Усещането да шофираш по-висок автомобил дава някакво особено и приятно чувство на сигурност,което се изпарява автоматично при сядане в седан или комби.Много по-малко се съобразяваш с настилката на пътя, по който стъпваш,можеш да кривнеш по всяко време извън него и да минеш през много препятствия безпроблемно.Всичко това мога да го опиша само с една дума - СВОБОДА.
В този ред на мисли някакси съвсем естествено е човек да предположи с носталгия,която почвам вече да изпитвам,че след 20-25 години по улиците ни ще се движат повече "джипки",отколкото ниски колички.Затова аз лично приветствам БМВ за куража и одобрявам новите им Х модели,с които любимата марка ще продължи да е на върха и да диктува тенденции.Абсолютно съм сигурен,че БМВ първи ще изкарат открита версия в този сегмент (Х6 или Х4).Така че не плюйте по новите модели,концерн като БМВ знае много добре какво прави. Респект.
E60 ///M5 is the ultimate BMW.
..."The second race saw one of Andy Priaulx’s famous solo escapes from the pole position on the reverse grid."
..."The second race saw one of Andy Priaulx’s famous solo escapes from the pole position on the reverse grid."
- _BmW_™
- Шами
-
- Мнения: 1121
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: София Княжево СИТИ :)
- Пол: Мъж
- Кара: с 240 бавно из града
- Мечтае да кара: Е36 с V10....
- Детайли за колата: Много бързо V10
- vesko06
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1631
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F90 M5
- _BmW_™
- Шами
-
- Мнения: 1121
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: София Княжево СИТИ :)
- Пол: Мъж
- Кара: с 240 бавно из града
- Мечтае да кара: Е36 с V10....
- Детайли за колата: Много бързо V10
Инаф написа:kiko написа:определено бмв се насират с тея хиксове кадет ги бълват напоследък,тва ще е от рода на поло кросоувър или нещо от сорта
А случайно замислял ли си се ( и не само ти,а и доста хора от форума) накъде отиват нещата - тъй да се каже - в автомобилните тенденции,какво предпочитат да карат хората (повечето) не само в БГ.Забелязал ли си,че при всяка марка ( с малки изключения) всеки нов модел е по-голям и по-голям,което означава и по-практичен.Само този факт би трябвало да ви светне в каква посока ще еволюират нашите автомобили.
Аз съм върл поклонник на автомобилите тип спортно купе - Е92,Е63,ЦЛК и ЦЛ - но мога и да правя разлика коя концепция какво преимущество дава на водача си.Ако сравня една 5 серия с една Х5 трябва да ти кажа,че лимузината или турингът по нищо друго не превъзхождат Х5 освен с мааалко по-комфортната возия и по-ниския център на тежеста(засега).Ще прибавя и макс.скорост,но тя не е най-важното в един автомобил.Говоря от личен опит,тъй като всеки ден практиката ми потвърждава написаното до тук.Усещането да шофираш по-висок автомобил дава някакво особено и приятно чувство на сигурност,което се изпарява автоматично при сядане в седан или комби.Много по-малко се съобразяваш с настилката на пътя, по който стъпваш,можеш да кривнеш по всяко време извън него и да минеш през много препятствия безпроблемно.Всичко това мога да го опиша само с една дума - СВОБОДА.
В този ред на мисли някакси съвсем естествено е човек да предположи с носталгия,която почвам вече да изпитвам,че след 20-25 години по улиците ни ще се движат повече "джипки",отколкото ниски колички.Затова аз лично приветствам БМВ за куража и одобрявам новите им Х модели,с които любимата марка ще продължи да е на върха и да диктува тенденции.Абсолютно съм сигурен,че БМВ първи ще изкарат открита версия в този сегмент (Х6 или Х4).Така че не плюйте по новите модели,концерн като БМВ знае много добре какво прави. Респект.
За някой неща съм съгласен с теб но си мисля, че точно високия център на тежеста е много голям минус за сигурноста а колите растът точно поради тази причина - за да са по-сигурни и по малките класове.
Това че се чувстваш сигурен като гледаш от високо съвсем не е така на практика защото колите с висок център се обръщат при много по-лек удар. А едно такова джипче, малко, леко и високо си е направо рисково според мен.
Иначе и X5 и X6 са много готини но в града би трябвало да има опция да се снижават повечко. Поне така си представям аз нещата.
- Инаф
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 176
- Регистриран на: 21.04.2004
- Местоположение: Бургас
- Кара: много
- Мечтае да кара: винаги
Правилно си ги представяш. Затова бях написал,че цент. на тежеста е едно от малкото предимства ЗАСЕГА. 

E60 ///M5 is the ultimate BMW.
..."The second race saw one of Andy Priaulx’s famous solo escapes from the pole position on the reverse grid."
..."The second race saw one of Andy Priaulx’s famous solo escapes from the pole position on the reverse grid."
42 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани