Предлагат ми 323-ка, посъветвайте ме!
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Предлагат ми 323-ка, посъветвайте ме!
Здравейте! Случайно ми изпадна една е30 323, бихте ли ми дали малко инфо за тази кола. Разгледах форума, но не намерих много за този модел, разбирам че е малко рядък, така да се каже. Освен това, собственика твърди че е 88 година, а някои от вас казват че 323 се прави до 86-та? Из мобиле-бг има няколко 323, включително 87 и 88 г., какво мислите? Какво трябва да се гледа по такава кола, нещо специфично за този двигател, а и за е30 изобщо? Доколкото разбирам е 6 цилиндъра, с ремък ли е или верига, и колко к.с. е мотора, 150 ли? Изобщо заслужава ли си да се купи такова БМВ, това е тъп въпрос предвид че всички сте маниаци на тази тема, но става въпрос за стара кола, сравнително рядка май, да няма проблем с намирането на части после? Колко горе-долу би могла да струва тази кола, нарочно не казвам цената тук? Много ще съм благодарен ако споделите вашето мнение, току виж и аз се присъединя към вашия клуб.
VIN
а ето и номера на рамата, който ми дадоха:
WBAAD710001374499
т.нар. VIN трябва да е 1374499, нали последните седем цифри?
та ако може да ми кажете нещо за тази кола, видях че проверявате някъде информацията по този код, много ще съм ви благодарен
WBAAD710001374499
т.нар. VIN трябва да е 1374499, нали последните седем цифри?
та ако може да ми кажете нещо за тази кола, видях че проверявате някъде информацията по този код, много ще съм ви благодарен
Ето тук може да видиш какво ти излиза
http://www.bmw-z1.com/VIN/VINdecode-e.cgi
не е радостна информацията.
Но може двигателя да е сменян но незнам как може да се провери.
http://www.bmw-z1.com/VIN/VINdecode-e.cgi
не е радостна информацията.
Но може двигателя да е сменян но незнам как може да се провери.
Iliev написа:Ето тук може да видиш какво ти излиза
http://www.bmw-z1.com/VIN/VINdecode-e.cgi
не е радостна информацията.
Но може двигателя да е сменян но незнам как може да се провери.
мерси, наистина вече става на 20 години, 84-та щом излиза
какво ще кажете тогава?
още не съм я гледал, по километраж била на 260 000, щом е и на 20 години, а и сигурно е връщан, отиват нещата на зле,поне аз така си мисля ...
- BESSNIA
- Разработва двигатели и хотели
-
- Мнения: 1699
- Регистриран на: 6.06.2003
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: M3 s54 , e23 745i ,e36 328, M3 s38
- Мечтае да кара: отново м3 е30 :)
Забелязал съм че доста собственици обичат да послъгват за годината на производство. По така дадения ВИН номер според ЕТК-то излиза 09/84, което е напълно нормално за Е30 323i. След '86г не са произвеждани въобще тези коли и не няма начин как да има '87 или '88 323i. Двигателя е модификацията 236EC, която е 110кВт (149кс), докато до 09/83 е поставяни 236EB (102кВт - 139кс). Това можеш да допровериш по номер на мотора. За цената - обикновено 2-3К лв ако е прилично състояние, добра или идеална такава не съм виждал досега. За съжаление собствениците често искат такива пари и когато автомобила всъщност е гробница. И всъшност при българските условия на живот (и респективно поддръжка на автомобила), съм забелязал че има някакво такова емпирично правило - колкото по-старо и по-мощно е едно БМВ, толкова по-амортизирано е, толкова по-трудно ще е възстановяването, толкова по-вероятно е да са останали само БМВ емблемите, като реминисценция за баварския дух. Трябва да имаш предвид че обикновено като прехвърлят 10 годишната възраст, колите попадат в ръче на маниаци, с по-ограничени средства, и често се преминава в режим на тотално използване с минимална поддръжка. И когато я купиш след още 10 години, най-вероятно вече ще е неспасяемо тунингована. Е30 са прекрасни коли, но почти не останаха читави екземпляри, особено с двоен стоп. Аз бих те посъветвал да се ориентираш по-скоро към 320-ска с троен стоп, вероятността да намериш що-годе запазена е доста по-голяма. Иначе 323-ката няма кой знае каква специфика като части - почти всичко по купето е еднакво с другите Е30-ски, а по-мотора имат много общи неща с 320/325. Може би най-важното нещо, което трябва да проверяваш е купето - дали е имало удари и доколко силни са били те: мощна кола без удар е малко вероятно да намериш, а купето е нещото което най-трудно се възстановява, да не кажем че е невъзможно. И ако то е вече в състояние на непоправимост - може направо да я забравиш тази кола.
Според мен най-важния въпрос за теб сега трябва да е - готов ли си да поддържаш 20+ годишна кола, която най-вероятно често ще те изоставя по пътя? Имаш ли уменията и желанието сам да ремонираш стара кола, или ще разчиташ на майстори (и можеш да си го позволиш)? Ако тези въпроси не те притесняват, можеш смело да се хвърлиш в приключението да притежаваш старо БМВ. Ако ти се иска повече да караш и да се наслаждаваш на духа на БМВ, то тогава лично аз смятам че е добре да се ориентираш към по-нов модел Е30, или ако имаш възможност дори Е36. Тук във форума има доста маняци, които сигурно ще ме разкритикуват, но на мен ми омръзна да съм БМВ-фанатик и постоянно да се налага да се правят ремонти. Все пак всеки човек си има ценности и приоритети в живота, специално аз вече нямам желанието да възкресявам стари Е21-ци или Е30-ски, и вече гледам много скептично на покупката на такива коли. Да, страхотни са. Всъшност страхотни са били някога. Сега, в мнозинството от случаите, те са просто страхотно амортизирани стари бракми.
Според мен най-важния въпрос за теб сега трябва да е - готов ли си да поддържаш 20+ годишна кола, която най-вероятно често ще те изоставя по пътя? Имаш ли уменията и желанието сам да ремонираш стара кола, или ще разчиташ на майстори (и можеш да си го позволиш)? Ако тези въпроси не те притесняват, можеш смело да се хвърлиш в приключението да притежаваш старо БМВ. Ако ти се иска повече да караш и да се наслаждаваш на духа на БМВ, то тогава лично аз смятам че е добре да се ориентираш към по-нов модел Е30, или ако имаш възможност дори Е36. Тук във форума има доста маняци, които сигурно ще ме разкритикуват, но на мен ми омръзна да съм БМВ-фанатик и постоянно да се налага да се правят ремонти. Все пак всеки човек си има ценности и приоритети в живота, специално аз вече нямам желанието да възкресявам стари Е21-ци или Е30-ски, и вече гледам много скептично на покупката на такива коли. Да, страхотни са. Всъшност страхотни са били някога. Сега, в мнозинството от случаите, те са просто страхотно амортизирани стари бракми.
«Че животът е рай — казва той изведнаж, — за това аз вече отдавна мисля. — И тутакси притури: — Само за това и мисля.»
Bavarcheto написа:Ами в случая значи че колата ти е седяла в магазина 4 години...
по-скоро значи че някои е направил дававера в КАТ, почерпил е на правилното място за да впишат каквото трябва в талона...
«Че животът е рай — казва той изведнаж, — за това аз вече отдавна мисля. — И тутакси притури: — Само за това и мисля.»
- DEFLEPPARD
- ентусиаст
-
- Мнения: 1190
- Регистриран на: 4.04.2003
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F30 335I xDrive
- Мечтае да кара: M12 nasca, e31 850CSI, e30 M3
наскоро ми предлагаха 323и 86-а година с изпочупени стъкла за 1000лв. стъклата са около 700лв. начи общо 1700... една читава 323и може да струва до 2000лв., а ако не е в "идеално" състояние 1000-1500лв. максимум... а поддръжката и ще ти излезе златна, разхода също е доста голям (около 15/100)
за същите пари можеш да си купиш лада самара от 94-96 година която ще има 1.5 пъти по-малък разход и 3-4 пъти по евтина поддръжка...
моето скромно мнение е че тая кола не си заслужава да се купува освен ако не си голям фен със сравнително дълбок джоб за да можеш да я стегнеш и поддържаш...
за същите пари можеш да си купиш лада самара от 94-96 година която ще има 1.5 пъти по-малък разход и 3-4 пъти по евтина поддръжка...
моето скромно мнение е че тая кола не си заслужава да се купува освен ако не си голям фен със сравнително дълбок джоб за да можеш да я стегнеш и поддържаш...
Напълно съм съгласен с казаното от Карамазов, само мога да добавя че и разхода не трябва да те притеснява. Имах 320 Е30 а то не е много по различно от 323. Само хода на буталото е по голям. Това е разликата м/у двата двигателя. Тази кола за мен не беше за града. По точно кола с такъв двигател. Успех.
- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
А бе ти разцепи мрака бате с най бруталното сравнение.......лада самара
премери си температурата.Разхода верно може да е 1.5 пъти по-малък но вървежа е 10 пъти по-малък
а той е по-важен ако ше взимаш баварка.


Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Е те тва е приказка.
Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани