Инфо (спешно)!
Модератор: Общи модератори
73 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- PARADOX_sf
- ентусиаст
-
- Мнения: 909
- Регистриран на: 18.03.2002
- Местоположение: София
Инфо (спешно)!
Номер на рама: WBAFB31040LG91973
Двигател: 448S251062220
Трява ми всякво инфо за тая кола и по възможност по-скоро!
Двигател: 448S251062220
Трява ми всякво инфо за тая кола и по възможност по-скоро!
- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
--------------------------------------------------------------------------------
VIN: LG91973
Выпуск: 04.2000
Кузов: E53 (SAV)
Модель: X5 4.4i
Двигатель: M62
Регион для которого выпущен: ECE
Сторона руля: Левый
Коробка передач: N
И още...
Baureihe: E53
Fahrzeugtyp: X5 4.4i
Typschlüssel: FB31
Motor: M62
Karosserie: Geländewagen
Katalogausführung: Europa
Lenkung: Links
Getriebe: Automatik
Produktion: 04/2000
Füllmengen
für die BJ von 01.01.2000 bis 31.08.2003
Motor M62/TU: 8.00 Liter Öl
Getriebe A5S 440Z (Automatik): 9.70 Liter Öl
Diff.: 0.00 Liter Öl
Bremsflüssigkeit: 1.00 Liter
Kühlwasser mit/ohne Klima: 12.50/0.00 Liter
Zusatz: Hinterachsgetriebe, Automatikgetriebe: Lebensdauerfüllung
VIN: LG91973
Выпуск: 04.2000
Кузов: E53 (SAV)
Модель: X5 4.4i
Двигатель: M62
Регион для которого выпущен: ECE
Сторона руля: Левый
Коробка передач: N
И още...
Baureihe: E53
Fahrzeugtyp: X5 4.4i
Typschlüssel: FB31
Motor: M62
Karosserie: Geländewagen
Katalogausführung: Europa
Lenkung: Links
Getriebe: Automatik
Produktion: 04/2000
Füllmengen
für die BJ von 01.01.2000 bis 31.08.2003
Motor M62/TU: 8.00 Liter Öl
Getriebe A5S 440Z (Automatik): 9.70 Liter Öl
Diff.: 0.00 Liter Öl
Bremsflüssigkeit: 1.00 Liter
Kühlwasser mit/ohne Klima: 12.50/0.00 Liter
Zusatz: Hinterachsgetriebe, Automatikgetriebe: Lebensdauerfüllung
- PARADOX_sf
- ентусиаст
-
- Мнения: 909
- Регистриран на: 18.03.2002
- Местоположение: София
Мерси!
Днес се пробвах с едно такова и го прескачах мноо лошо под и над 100... Едвам успя да вдигне 200. Върви до около 4500 оборота от там нагоре само тъпчеше. Мислих са да не е 3.0 ама се оказа, че верно е 4.4... Сигурно е мноо сдухана тая кола...
Ся за да няма някви излишни коментари само ще кажа, че колата я караше баща ми. Гас до ламарината, после и с 98 пробвахме. Е беше малко по-добре... Иначе ме кефи как вози ама на вървеж е зле...
Тия какви са им слабите страни на тия мотори и въобще на модела?
Днес се пробвах с едно такова и го прескачах мноо лошо под и над 100... Едвам успя да вдигне 200. Върви до около 4500 оборота от там нагоре само тъпчеше. Мислих са да не е 3.0 ама се оказа, че верно е 4.4... Сигурно е мноо сдухана тая кола...
Ся за да няма някви излишни коментари само ще кажа, че колата я караше баща ми. Гас до ламарината, после и с 98 пробвахме. Е беше малко по-добре... Иначе ме кефи как вози ама на вървеж е зле...
Тия какви са им слабите страни на тия мотори и въобще на модела?
- PARADOX_sf
- ентусиаст
-
- Мнения: 909
- Регистриран на: 18.03.2002
- Местоположение: София
Колата е със всички възможни екстри и някъф спортен пакет.
Ти за 4,6 ис ли говориш или има друга модефикация на 4,4и?
На 2 години. Не ме изкефи че дрънкаше задната седалка и коланите поскърцваха
...
Иначе от тип троника слагаш на 3-та и си тръгва без грижи
...
Колко ли харчи тоя змей...
Абе най-много ме дразни тва че не е ИС ама няма пълно щастие...
Ти за 4,6 ис ли говориш или има друга модефикация на 4,4и?
На 2 години. Не ме изкефи че дрънкаше задната седалка и коланите поскърцваха

Иначе от тип троника слагаш на 3-та и си тръгва без грижи

Колко ли харчи тоя змей...
Абе най-много ме дразни тва че не е ИС ама няма пълно щастие...
- Dimo
- баварски фанатик
-
- Мнения: 4558
- Регистриран на: 26.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нещо...
- Мечтае да кара: McLaren F1 LM
Ми то мисля че вдига 206 по данни, така че не му се губи много некъде към 20км/ч заедно с отклонението на скоростомера 

- Новини
-
4.4i, 4.6is 4.8is е абсолютно задължително да се карат със 98 бензин минимум защото имат много агресивна центровка на запалването. ако се сложи по-слаб бензин, компютъра като му чукнат веднаж дваж детонацийте и връща центровката страшно много... от там и много коне изчезат. дори после да му сипеш хубав бензин, отнема доста време- 4-8 изпразвания на резервоара (почти 90 литра всеки път) докато компютъра се реши да "натегне" аванса пак. това е факт.
4.4и със спортния пакет общо взето значи една идея по-твърдо окачване и 19" джанти.
камиона е 280 коня. 0-100 - 7 секунди. 400 метра - 15.2 със 145 км терминална скорост. нищо особено, все пак тежи 2700+ кг...но идеята беше да е по-добър от конкурента си - мерцедес мл420.
също така х5 е класиран на 1во място сред всички пътнически возила по сигурност при катастрофа...
че си го прескочил до 100 - не е подвиг. че си го прескочил след 100- явно компютъра му е много наплашен
макс. скорост му е 200км...все пак има аеродинамиката на тухла
най-добри постижения се постигат като автоматика е във ръчен режим или във "спорт" (автоматично).
единствените слабости която мисля че има 4.4и е теглото, консумацията на гориво и проходимоста. камиона е правен на базата на 5та серия и седи на пътя като нея- 4.6ис по усещане е все едно караш м5 но си на втория етаж
2000 година модел имат доста проблеми със надеждноста. 2001 и нагоре са доста по-читави...
4.4и със спортния пакет общо взето значи една идея по-твърдо окачване и 19" джанти.
камиона е 280 коня. 0-100 - 7 секунди. 400 метра - 15.2 със 145 км терминална скорост. нищо особено, все пак тежи 2700+ кг...но идеята беше да е по-добър от конкурента си - мерцедес мл420.
също така х5 е класиран на 1во място сред всички пътнически возила по сигурност при катастрофа...
че си го прескочил до 100 - не е подвиг. че си го прескочил след 100- явно компютъра му е много наплашен

макс. скорост му е 200км...все пак има аеродинамиката на тухла

най-добри постижения се постигат като автоматика е във ръчен режим или във "спорт" (автоматично).
единствените слабости която мисля че има 4.4и е теглото, консумацията на гориво и проходимоста. камиона е правен на базата на 5та серия и седи на пътя като нея- 4.6ис по усещане е все едно караш м5 но си на втория етаж

2000 година модел имат доста проблеми със надеждноста. 2001 и нагоре са доста по-читави...
Последна промяна alx на 31 Окт 2004, 1:58, променена общо 1 път
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- PARADOX_sf
- ентусиаст
-
- Мнения: 909
- Регистриран на: 18.03.2002
- Местоположение: София
В момента е с по-малки джанти щото е със зимни гуми.
И не е +2700 кила, а 2180 базовия модел 4.4...
0-100 е 7,5сек.
Абе нали ти казвам. После наля 98 и каточели потръгна повече, страшно много се задъхва след 5000оборота... Дори и на спорт режима.
А относно бензина. Еми на капачката на резервоара пише 92-98. Така че не знам дали му е толко проблемна 95-цата... Пък и е със степен на сгъстяване 10-ка. Мойта кола е с 10,2 и от Лукоил като сипа с 20 на 5-та и гас до ламарината аванса не трака.
Иначе не знам кво му дават ама фактите друго проговориха...
Абе ся я прават нещо пък ше видиме кво ще стане...
А ква точно е разликата между 286 и 320 коня мотора за 4.4?
Иначе мнооо ме къдри как на 3-та си тръгва от място и ше се изпраи на задни гуми...
!!Asen_X може ама не точно тая...
И не е +2700 кила, а 2180 базовия модел 4.4...
0-100 е 7,5сек.
Абе нали ти казвам. После наля 98 и каточели потръгна повече, страшно много се задъхва след 5000оборота... Дори и на спорт режима.
А относно бензина. Еми на капачката на резервоара пише 92-98. Така че не знам дали му е толко проблемна 95-цата... Пък и е със степен на сгъстяване 10-ка. Мойта кола е с 10,2 и от Лукоил като сипа с 20 на 5-та и гас до ламарината аванса не трака.
Иначе не знам кво му дават ама фактите друго проговориха...

Абе ся я прават нещо пък ше видиме кво ще стане...

А ква точно е разликата между 286 и 320 коня мотора за 4.4?
Иначе мнооо ме къдри как на 3-та си тръгва от място и ше се изпраи на задни гуми...

!!Asen_X може ама не точно тая...
http://www.catalog.auto.ru/bmw/x5/964.htm -X5 4,4 286hp
http://www.catalog.auto.ru/bmw/x5/7159.htm -X5 4,4 -320hp
http://www.catalog.auto.ru/bmw/x5/7159.htm -X5 4,4 -320hp

But does a human form display to those who dwell in realms of day
- PARADOX_sf
- ентусиаст
-
- Мнения: 909
- Регистриран на: 18.03.2002
- Местоположение: София
Днес се тествахме. Бяха и опраили вървежа...
Начи до 170 и късам шортите. След тва ме настига. Може и да изкочи малко пред мене. На 210 почвам да и бягам или догонвам ако е пред мене (тва зависи от старта). На 230 сме горе долу на едно ниво след което се включва ограничителая на скороста на Х5-чката и почвам да и бягам и като резултат мога да се похваля с 245км/ч максимална на кочинката ми. Добре е като за 1595сс3 мотор със спортен филтър.
DD
Не ви карам да ми вярвате...
Начи до 170 и късам шортите. След тва ме настига. Може и да изкочи малко пред мене. На 210 почвам да и бягам или догонвам ако е пред мене (тва зависи от старта). На 230 сме горе долу на едно ниво след което се включва ограничителая на скороста на Х5-чката и почвам да и бягам и като резултат мога да се похваля с 245км/ч максимална на кочинката ми. Добре е като за 1595сс3 мотор със спортен филтър.


Не ви карам да ми вярвате...
73 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани