...
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Сички мноо компетентни, ма кат тряя се свърши работа мълчат кат риби дееба спамери. Няма се ядосваш владо, колата става ток малко по малко, като няма неограничени средства човек е така.
Важното е да не се отказваме
Важното е да не се отказваме

Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
е30
Тампони на моста ли ще сменяаш? Сони бе казал някъде - прояви въображение - с горелката...
Иначе според мен се свалят: ауспух, гуми, носачите и дифа(от тампона или целия), че иначе жилата за ръчната нема къде да отидат освен да ги свалиш и тях, ама па толко ше е тежко тва целото...

"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- Mecho Puh
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 403
- Регистриран на: 21.12.2007
- Местоположение: някъде в Оборище - педерастко сборище...
- Пол: Мъж
- Кара: e30 340, e34 530, e30 328, e87 120d
- Мечтае да кара: E30 M3 Evo Touring ,E34 M5 Touring
- Детайли за колата: E30 325 touring,сток беше М20Б25, после М50Б25, а сега вече е М60Б40,подготвена е за дрифт,изпускателната система е модифицирана и е 2Х60мм,средно оригинално Х - образно от е38 740i и задни проходни гърнета Крафт Моторспорт, ECU Megasquirt 3 PRO, модифицирана всмукателна система,въздушен филтър Green Racing Performance,полиуретанови тампони на цялата ходова част, Wisefab Lock Kit, окачване Raceland с Bilstein амортисиори ,седалка Промод Реисинг, колани Schrot,клетката е fullsize Крафт Моторспорт
.
...ето и аз да ти дам един съвет - тампоните са около 40-50лв,а за смяната всеки би ти взел около 100ина лв,затова има по лесно решение -отиваш в Дару и там смяната с тампоните е 170 лв....нито се мъчиш ,нито се тормозиш,става готова за половин ден и си я взимашporostorm написа:Малко да събуди иначе старата тема![]()
Задните тампони на моста, този на диференциала и гуменото каре са ми за смяна. Купих си тампоните и карето, лемфиоредер![]()
![]()
Търсих теми за задно окачване и всеки пише, че било много трудно сменяването на тампоните и никой не казва точно как става, какво трябва да се свали и има ли някакъв майсторски чалъм.
Благодаря на отзовалите се предварително!
п.п.: навън е баси клинча

- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
- Mecho Puh
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 403
- Регистриран на: 21.12.2007
- Местоположение: някъде в Оборище - педерастко сборище...
- Пол: Мъж
- Кара: e30 340, e34 530, e30 328, e87 120d
- Мечтае да кара: E30 M3 Evo Touring ,E34 M5 Touring
- Детайли за колата: E30 325 touring,сток беше М20Б25, после М50Б25, а сега вече е М60Б40,подготвена е за дрифт,изпускателната система е модифицирана и е 2Х60мм,средно оригинално Х - образно от е38 740i и задни проходни гърнета Крафт Моторспорт, ECU Megasquirt 3 PRO, модифицирана всмукателна система,въздушен филтър Green Racing Performance,полиуретанови тампони на цялата ходова част, Wisefab Lock Kit, окачване Raceland с Bilstein амортисиори ,седалка Промод Реисинг, колани Schrot,клетката е fullsize Крафт Моторспорт
.
колегата Юзър има патентована безотказна система за смяна на тампони,така че можеш да му се доверишporostorm написа:Сигурен ли си, на 22 години еЮзър написа:за 50 лв. ги сменям

Топъл въпрос от фурната
Преди 2 дена стрелката на температурата спря да отчита. Знаех, че не е от уреда и затова се насочих към датчика, смених го и се оправи.
Всичко точно, ама карах точно 1 ден и температура отново - ЙОК?!
Датчика беше чисто нов БМВ
Къде и по-точно в какво да търся проблема и има ли въобще проблем или просто не съм случил на читав датчик 

Преди 2 дена стрелката на температурата спря да отчита. Знаех, че не е от уреда и затова се насочих към датчика, смених го и се оправи.
Всичко точно, ама карах точно 1 ден и температура отново - ЙОК?!
Датчика беше чисто нов БМВ



Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани