за или протиф торбиниране на м52б20

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 75
Регистриран на: 2.02.2008
Местоположение: Асеновград

за или протиф торбиниране на м52б20

Мнение от dimitar086 » 17 Сеп 2008, 22:08

за6то расправиат старите ку4ета в бран6а 4е са кекави . :?:

бай печатар
Аватар
Мнения: 2207
Регистриран на: 26.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34 525tds-A
Мечтае да кара: Е38 728i

Мнение от NeoPrint » 17 Сеп 2008, 22:32

Защото младите са НЕГРАМОТНИ!!! А бе не си ли четете писанията ве!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 17 Сеп 2008, 22:41

Нищо не разбираш.. Термина тОрбиниране идва от там, че една торба пари трябва да се дадат за да се направи :mhihi:
Изображение

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 17 Сеп 2008, 23:08

не. торбиниране идва от това да се направи колата бронирана.. със пасивна броня- торбички със пясък се провесват на стратегически места (над гумите, около двигателя и вратите).
алекс
трабант 601с
разни други возила

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 17 Сеп 2008, 23:26

сефте и аз да видя модератор- спамаджия :mhihi:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 399
Регистриран на: 19.04.2008
Местоположение: София/Раковски
Пол: Мъж
Кара: е30 м20б20 90г
Мечтае да кара: е30 с38турбо

Мнение от BMWRACING » 17 Сеп 2008, 23:58

абе неска не е пекло бе деба :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2042
Регистриран на: 7.12.2006
Местоположение: на скамейката при резервите
Пол: Мъж
Кара: му се шейната на дядо коледа
Мечтае да кара: самолет с 4 гуми и емблема на BMW

Мнение от nesko » 18 Сеп 2008, 7:32

от атмосверното налягане ша да е :mhihi:
Изображение


Аватар
Мнения: 1081
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
Детайли за колата: mnoo fast ;)

Мнение от Zaho » 18 Сеп 2008, 8:04

bum_bum написа:сефте и аз да видя модератор- спамаджия :mhihi:
:mhihi: :mhihi: :mhihi:


Направило ми е впечетление, че в последните три години доста хора
от пишештите и редовно посещаващите в форума станаха много навътре в нещата по тунинг на любимите ни БМВ-та и не само разбиращи а и с Опит. А същите преди време задаваха същите въпроси като по горния пич. Вярно е, че по темата има много изписано в страниците на форума (много много маи само двама 4овека от форума те си знаят кои са, споделят какво са направили как и през какви премеждия са инали а и споделят и в последствие наблюденията си върху постигнатото и така нататък. Останалите само се смеят на новобранците и наблягат на подфорум извън темата Макар, че има какво да споделят но явно не им се отдава писането).

Информацията в форума бих казал, че е безценна!!! Но определено не е подредена систематизирана и абсолютно хаотична което е нормално все пак е Форум не енциклопедичен саит или нещо подобно
Но би било много ама наистина Много полезно ако се направи някакво систематизиране на информацията от хората споделили опита си в нещо като статия на сита или като отделна тема с линкове (Маи такова нещо гледах в форума на Хонда) Тогава със сигурност ще се избегнат подобни въпроси като по горният и ще има въпроси за отделни подробности по които няма писано което ще е добре защото ще допълва познанията на останалите като мен примерно :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 27.10.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е91 320d

Мнение от Жоро 320и » 18 Сеп 2008, 9:05

И аз съм чувал, че не са нито за чип, нито за турбо, нито за яки ръчки. А М50 е корава машина.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 459
Регистриран на: 22.08.2007
Пол: Мъж

Мнение от Soul_Fly » 18 Сеп 2008, 9:32

Този двигател с турбо - НЕ
Блока е алуминиев, главата е с единични прожини а и трябва да се премахне ваноса ;) като цяло съм чел и карантиите са му слабички и е много рисковано да го надуеш дори до 0.5бара.

Ако искаш да слагаш турбо М50 без Ванос е твоя мотор - чугунен блок, двоини прожини на клапаните и по-остри валове сравнение с моторите с ванос ;) мнодо здрав мотор без проблеми се надува 0.5бара и повече :D
Ето тук има много интерсна информация
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 0%F1%E8%FF

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 19 Сеп 2008, 4:13

аз тази тема ще я заключа... момчето ако иска да пуска по конкретни въпроси... да пише..
алекс
трабант 601с
разни други возила

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook