Странен проблем (със стрелката на резервоара)!
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
66 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Странен проблем (със стрелката на резервоара)!
Колеги, нещо много странно се случва със стрелката на резервоара.
Предисторията е следната, един познат си взе Car Soft и решихме да го пробваме на моята кола.Вкарахме буксата в OBD-то (това при мотора), пускаме CarSoft, давам на контакт и в момента в който се опита да прочете данните, програмата забива с познатото M$ съобщение Send-Don`t send.Направихме 2 опита и като видях, че няма да стане се отказахме да човъркаме.
Паля си аз колата да си тръгвам и гледам, че стрелката на резервоара е на 30л., а преди това беше аха-аха да светне и тъкмо си мислех, че трябва да ходя да излея едни 150лв и останах озадачен.
В първия момент си помислих, че нещо колата е стояла на епек и за това показанията са такива, но по пътя до бензиностанцията стрелката мръдна само до 20л.Напълних го до горе и стрелката респективно си отиде на 70л., но сега, когато горивото взе да свършва, забелязвам, че показанията са от странни по-странни.Един път ми показва, че е на абсолютна 0 и лампата свети, в следващия момент се вдига до 30л., после пък отива на 15 и въобще една такава лудница.Сега даже и не знам, колко L имам в резервоара.
На какво може да се дължи това и дали има връзка с CarSoft-та, дето така и не можахме да стартираме?
Предисторията е следната, един познат си взе Car Soft и решихме да го пробваме на моята кола.Вкарахме буксата в OBD-то (това при мотора), пускаме CarSoft, давам на контакт и в момента в който се опита да прочете данните, програмата забива с познатото M$ съобщение Send-Don`t send.Направихме 2 опита и като видях, че няма да стане се отказахме да човъркаме.
Паля си аз колата да си тръгвам и гледам, че стрелката на резервоара е на 30л., а преди това беше аха-аха да светне и тъкмо си мислех, че трябва да ходя да излея едни 150лв и останах озадачен.
В първия момент си помислих, че нещо колата е стояла на епек и за това показанията са такива, но по пътя до бензиностанцията стрелката мръдна само до 20л.Напълних го до горе и стрелката респективно си отиде на 70л., но сега, когато горивото взе да свършва, забелязвам, че показанията са от странни по-странни.Един път ми показва, че е на абсолютна 0 и лампата свети, в следващия момент се вдига до 30л., после пък отива на 15 и въобще една такава лудница.Сега даже и не знам, колко L имам в резервоара.
На какво може да се дължи това и дали има връзка с CarSoft-та, дето така и не можахме да стартираме?
Re: Странен проблем!
колега рег-ни се в forum.bmw5.co.uk от там научих много неща и ще ти отговорят мигновено!
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Мдаа, явно нещо се е оплескало при опита да се закачи CarSoft-a.Вчера си поиграх малко със същия CarSoft, успях да го пусна и даде грешка Inst. Cluster.След изчистване на грешката всичко си дойде на място 

- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Колеги, това нещо пак се прецака.Явно проблемът е механичен и ще трябва да се сменя някоя част.
Определено няма да е нивомер, защото цената му е 1400лв и колкото да се грижа за колата си, това за мен е излишен разход.
В ТАЗИ и ТАЗИ теми се обяснява за някаква платка и някаква пластина, но нищо конкретно как да се оправи.
Ще съм благодарен, ако някой има някакво по-подробно описание на проблема или поне някой майстор във Варна, който се е справял успешно с такъв проблем!
Определено няма да е нивомер, защото цената му е 1400лв и колкото да се грижа за колата си, това за мен е излишен разход.
В ТАЗИ и ТАЗИ теми се обяснява за някаква платка и някаква пластина, но нищо конкретно как да се оправи.
Ще съм благодарен, ако някой има някакво по-подробно описание на проблема или поне някой майстор във Варна, който се е справял успешно с такъв проблем!
- badsharki
- ентусиаст
-
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
Аз от няколко седмици имам абсолютно същия проблем. Стрелката както си беше на 15л. отиде в червеното и лампата светна, заредих до горе и нещата се оправиха, но като покарах почна да ходи ту на 30, после се върне на 50 и си прави каквото иска. Все се каня да извадя поплаваците, но дано някой се е сблъсквал с проблема и има решение, че е малко дразнещо.
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
как 1400 ве колега, тва със резервоара и горивната помпа е толкова
Номенклатурен номер : 16146752370
Описание : НИВОМЕР ДЕСЕН
Ед.цена (с ДДС) : 142.20 BGL
Няма наличност
Номенклатурен номер : 16141183179
Описание : СЕНЗОР ЛЯВ
Ед.цена (с ДДС) : 142.20 BGL
300 кинта ще е цялата игра.
а помпата е
16146752368
Описание : БЕНЗИНОВА ПОМПА
Ед.цена (с ДДС) : 503.40 BGL
което е страшно нереално защото в реалоем цената и е 130 долара или 180 кинта, което вече е реална цена
Номенклатурен номер : 16146752370
Описание : НИВОМЕР ДЕСЕН
Ед.цена (с ДДС) : 142.20 BGL
Няма наличност
Номенклатурен номер : 16141183179
Описание : СЕНЗОР ЛЯВ
Ед.цена (с ДДС) : 142.20 BGL
300 кинта ще е цялата игра.
а помпата е
16146752368
Описание : БЕНЗИНОВА ПОМПА
Ед.цена (с ДДС) : 503.40 BGL
което е страшно нереално защото в реалоем цената и е 130 долара или 180 кинта, което вече е реална цена
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Е кое от схемата е: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=16&fg=05
Аз си мисля, че е #2 PLASTIC FUEL TANK WITH LEFT SENSOR ONLY IN CONJUNCTION WITH RIGHT FUEL LEVEL SENSOR с каталожен номер 16116752361.
Цената на това нещо в Дару е:
Номенклатурен номер : 16116752361
Описание : KRAFTSTOFFTANK KUNSTSTOFF MIT GEBER LI.
Ед.цена (с ДДС) : 1408.20 BGL
Няма наличност
Поправи ме ако греша.
EDIT: Пффф, колко съм замаян, аз въобще не отразих, че това е цената на целия резервоар с поплавъка
Сега разбрах, че не гледам правилната схема, която е: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=16&fg=15
Май и това трябва да се впише в "детските болести"
Аз си мисля, че е #2 PLASTIC FUEL TANK WITH LEFT SENSOR ONLY IN CONJUNCTION WITH RIGHT FUEL LEVEL SENSOR с каталожен номер 16116752361.
Цената на това нещо в Дару е:
Номенклатурен номер : 16116752361
Описание : KRAFTSTOFFTANK KUNSTSTOFF MIT GEBER LI.
Ед.цена (с ДДС) : 1408.20 BGL
Няма наличност
Поправи ме ако греша.
EDIT: Пффф, колко съм замаян, аз въобще не отразих, че това е цената на целия резервоар с поплавъка

Сега разбрах, че не гледам правилната схема, която е: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=16&fg=15
Май и това трябва да се впише в "детските болести"

- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
мдааа
PLASTIC FUEL TANK WITH LEFT SENSOR ONLY IN CONJUNCTION WITH RIGHT FUEL LEVEL SENSOR = Пластмасов горивен резервоар със ляв датчик, само в комплект със десен нивомер
не ти трябва целия резервоар, сменяш двата нивомера и си ок (преполагам) проблема е в графитните линиики които се изтъркват с времето, логично е на пълен резервоар да показва вярно щото по-рядко се пълни до горе и горните се изтъркват по малко отколкото тези около 15-те литра (за съжаление
)
PLASTIC FUEL TANK WITH LEFT SENSOR ONLY IN CONJUNCTION WITH RIGHT FUEL LEVEL SENSOR = Пластмасов горивен резервоар със ляв датчик, само в комплект със десен нивомер


- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Аз намерих по-лесно решение (временно), държа резервоара постоянно пълен до гърловината и като падне на 15л зареждам пак до горе
Няма ли някакъв друг вариант за решаването на този проблем, освен смяна на поплавъци, че са и два на брой!?

Няма ли някакъв друг вариант за решаването на този проблем, освен смяна на поплавъци, че са и два на брой!?
- asasin18
- ентусиаст
-
- Мнения: 1062
- Регистриран на: 28.06.2007
- Местоположение: София (големото село)
- Пол: Мъж
- Кара: е70 sd
mad_presley написа:държа резервоара постоянно пълен до гърловината и като падне на 15л зареждам пак до горе![]()
Това е най-доброто решение

66 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани