волана ми вибрира при 70-90км/ч....

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1190
Регистриран на: 4.04.2003
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: BMW F30 335I xDrive
Мечтае да кара: M12 nasca, e31 850CSI, e30 M3

волана ми вибрира при 70-90км/ч....

Мнение от DEFLEPPARD » 27 Окт 2004, 18:03

при по-високи скорости утихва,
ходих на сервиз, смениха ми шарнините болтове, предни накладки, маншони, изправиха и балансираха джантите, напрайха реглаж на предницата, взеха ми към 300лв...
и резултат няма - вибрирането си остана, като смениха накладките спирачките почнаха да работят по-лошо
проблема се появи откакто сложих летите джанти... с предните гуми с тенекиените джанти пък таблото почваше да вибрира от 130км/ч нагоре... тоя проблем изчезна... къде може да е шибания проблем че ми писна ?

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 27 Окт 2004, 18:04

ми карай само на високи скорости :D
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 101
Регистриран на: 10.10.2004
Местоположение: Varna

Мнение от Bavarcheto » 27 Окт 2004, 18:36

Имах същия проблем и се оправи след като сложих втулки на джантите.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 27 Окт 2004, 19:15

ами щом се е появило като си сложил летите джанти значи е от тях ве човек ... или са криви или гумите ти са криви ,може и двете ...

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 27 Окт 2004, 19:26

ма,нали са ги изправяли и балансирали
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 111
Регистриран на: 14.08.2004
Местоположение: София

Мнение от cokey » 27 Окт 2004, 19:35

то зависи къде са му ги изправяли и балансирали
мен на спартак така ми смениха гумите, че после всичките ми болтове изпадаха на магистралата
хубу че се усетих преди да ми падне цялата джанта

че на същите тези машината им е толкова калпава, че по-скоро ги разбалансирват...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 85
Регистриран на: 21.01.2003
Местоположение: София

Мнение от Pavel » 27 Окт 2004, 19:47

Махни джантите и изшлайфай главините.Имах същия проблем и само това помогна.Пробвай.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1190
Регистриран на: 4.04.2003
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: BMW F30 335I xDrive
Мечтае да кара: M12 nasca, e31 850CSI, e30 M3

Мнение от DEFLEPPARD » 28 Окт 2004, 2:02

cokey написа:то зависи къде са му ги изправяли и балансирали
мен на спартак така ми смениха гумите, че после всичките ми болтове изпадаха на магистралата
хубу че се усетих преди да ми падне цялата джанта

че на същите тези машината им е толкова калпава, че по-скоро ги разбалансирват...


там си балансирах само задните, предните в сервиза дето ми ремонтираха колата - "Жижо"

а това с втулките къде могат да ми го направят ?

Полковника
Аватар
Мнения: 2998
Регистриран на: 8.03.2004
Местоположение: в по- следния блок на София
Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло

Мнение от TheBoss » 28 Окт 2004, 11:59

DEFLEPPARD написа:а това с втулките къде могат да ми го направят ?


виж тука
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1190
Регистриран на: 4.04.2003
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: BMW F30 335I xDrive
Мечтае да кара: M12 nasca, e31 850CSI, e30 M3

Мнение от DEFLEPPARD » 04 Ное 2004, 12:46

10х на всички за информацията която ми дадохте...
реших си проблема и ще напиша как за да знаят и останалите (щото повечето ми казахте къде да ида за втулки фланци и т.н.... но в София !)

оказа се че джантите и гумите са ми твърде широки и опират в амортисьорите...
първо ходих да търся втулки (не знаех истинския проблем) отидох във фирма Коортекс (намират се над затвора на 20-30 метра след сервиза на БОШ) там ми дадоха цена от 5лв. на втулка (хората са професионалисти занимават се с изготвяне на детайли от различни железа, полиране, хромиране и... абе почти всичко от тоя сорт)
обаче се оказа че луфта ми е само 1мм което е твърде малко за да се сложат втулки които да не се чупят и трябваше да се шлайфат джантите за да се разшири отвора (или главината)...

но като свалих джантите и се разбра истинския проблем... от там пък ми нарисуваха едно чертежче с размерите на фланците които ми трябват и ме пратиха в друга фирма "Лазер" които се занимават с лазерно изрязване на ламарини метали и т.н. (правят го с компютър по чертеж и става точно....) направиха ми фланци от ламарина с дебелина 2мм (казаха че за 3мм щяло да излезе много скъпо) и ми взеха 10лв. на фланец... тая фирма се намира извън града по пътя към село Каменар след един десен завой внезапно излиза странична уличка надясно, има голяма табела "ВИДИМА" това се намира в края на въпросната уличка. (след "Айсберг"-а)

днес пробвах кво сме направили... до 140км/ч не се усещат никакви трептения, вибрации или квото и да било :D :D (по-висока скорост не съм пробвал)


П.С. гумите ми са 195/50/Р15 -> не са кой знае колко широки, някой може ли да ми каже защо опираха в амортисьорите ? данеби нещо да ми е по-късо отколкото трябва ? :shock:

Полковника
Аватар
Мнения: 2998
Регистриран на: 8.03.2004
Местоположение: в по- следния блок на София
Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло

Мнение от TheBoss » 04 Ное 2004, 12:57

Най-вероятно проблема е в джантите. При мене задните джанти опираха само в спирачния апарат и за това фланците са 1 см. А предните опираха и в апарата и в стойката на амортесьора. И там фланците бяха 1.5 см. Сигурно при тебе проблема е същия, особено ако джантите не са оригинални за БМВ. Което ме навежда на мисълта дали тези два милиметра ще са ти достатъчни.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1190
Регистриран на: 4.04.2003
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: BMW F30 335I xDrive
Мечтае да кара: M12 nasca, e31 850CSI, e30 M3

Мнение от DEFLEPPARD » 04 Ное 2004, 13:01

TheBoss написа:Най-вероятно проблема е в джантите. При мене задните джанти опираха само в спирачния апарат и за това фланците са 1 см. А предните опираха и в апарата и в стойката на амортесьора. И там фланците бяха 1.5 см. Сигурно при тебе проблема е същия, особено ако джантите не са оригинални за БМВ. Което ме навежда на мисълта дали тези два милиметра ще са ти достатъчни.


ми докато шофирам вече не усещам нито вибрации нито нищо... ако не са достатъчни как да разбера?.. след като в сервиза ми вдиаха смъкваха и гледаха колата 100 пъти и въобще не се усетиха за подобен проблем ?
задните гуми пък въобще не съм ги гледал опират ли някъде или не....

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook