М42 - разпределителни валове

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

Компактен
Аватар
Мнения: 1365
Регистриран на: 11.12.2002
Местоположение: Sofia

М42 - разпределителни валове

Мнение от quixzole » 27 Окт 2004, 18:25

Абе четох в едни форуми ,че валовете на М42 / за Е36 със сигурност, за Е30 незнам/ са регулируеми .....т.е. можеш да увеличаваш или намаляш градусите, тва което правят спортните валове......верно диапазона не е голям...около 6 градуса само, но споерд някъв пич най-добрата настройка е да вдигнеш с 5 градуса всумактелния вал и да оставиш непроменен испускателния......усещали се много добри подобрения във високите обороти /леко заглъхване в ниските, ама те закво са ти:twisted: /........кво мислите вие за тва и някой знае ли как точно става регулирането..... :?:
==============================
ПС:Сори ако някой вече е пускал подобна тема.....аз несъм я срещал :roll:
Изображение Изображение Изображение Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 909
Регистриран на: 18.03.2002
Местоположение: София

Мнение от PARADOX_sf » 27 Окт 2004, 19:09

Можеби е имал предвид раздвижването на валовете с раздвижни колелета...

Компактен
Аватар
Мнения: 1365
Регистриран на: 11.12.2002
Местоположение: Sofia

Мнение от quixzole » 27 Окт 2004, 19:36

да де......т.нар. timing gears ......не се сетих на български :oops: :lol:
Изображение Изображение Изображение Изображение


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 27 Окт 2004, 20:06

да така е!
има ефект мноо по-голям от чипа например но мойта кола започна да работи доста неравномерно на ниски, като ги разкрачих... както казаха тука някой хора - голяма играчка е докат ги настройш....
преебах си даже резбата на капака на главата от толко завиване и развиване... :lol: :lol: :lol:
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Re: М42 - разпределителни валове

Мнение от DA WOLF » 27 Окт 2004, 20:08

quixzole написа:......верно диапазона не е голям...


голям е повярвай ми :wink:

при напълно "разкрачване" под 2К не може да работи а при над 4,5К не стига гориво...
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

Компактен
Аватар
Мнения: 1365
Регистриран на: 11.12.2002
Местоположение: Sofia

Мнение от quixzole » 28 Окт 2004, 21:54

Ти и на двата вала ли ги пипа?.....тия затова казват, че да работи нормално и като стриит кола, най оптималния вариянт е +5 градуса на всмукателния и 0 на изпускателния :roll: И как точно става нагласянето, не е с окомера надявам се?:roll:

Другото което разбрах че всмукателния колектор от Е30 давал повече риспонс в ниските от този който ми е в момента, обаче пък двигателя при Е36 седял по-нагоре и този колектор идвал доста високо, та се налагало да режеш капака за да го събереш :roll: това ми се струва неверно обаче, щото на Лудия е точно с такъв колектор :wink: Луд преправял ли си нещо за да го събереш, или целия ти двигател е от Е30 и направо го цопна вътре :?:
Изображение Изображение Изображение Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 28 Окт 2004, 23:09

влиза като у дома си

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook