Разликите между US и EU стандартите за автомобили?
Модератор: Общи модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- someone
- сбъркал колата, но не и форума
-
- Мнения: 1494
- Регистриран на: 25.10.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е70
Разликите между US и EU стандартите за автомобили?
Чудя се какви са разликите в стандартите (задължителните стандарти) между автомобилите произвеждани за Европа и тези, произвеждани за САЩ.
Това, което съм забелязал и което не мога да си обясня са "задължително" по издадените предни брони на колите за щатите. Почти в 50% от случаите има и разлики в предните маски. Това заради някакво стандартизиране ли се прави или се налага от масовия вкус на купувачите?
Ако знаете за други, не толкова очевидни разлики като бронята и маските, пишете за тях, ще е интересно да ги обединим в една тема.
Това, което съм забелязал и което не мога да си обясня са "задължително" по издадените предни брони на колите за щатите. Почти в 50% от случаите има и разлики в предните маски. Това заради някакво стандартизиране ли се прави или се налага от масовия вкус на купувачите?
Ако знаете за други, не толкова очевидни разлики като бронята и маските, пишете за тях, ще е интересно да ги обединим в една тема.
- AGD
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 531
- Регистриран на: 20.04.2007
- Местоположение: София/Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: F15 xDrive30d N57T
- Мечтае да кара: 911 Turbo
Краштестовете са различни, така че като нищо броните са резултат на тези разлики. Мисля че и червените мигачи отзад са задължителни. Но най-голям проблем за европейските производители са стандартите за вредните емисии - в Калифорния са най-строги и доста други щати се водят по тях. Това е една от причините американцити да карат бензинови коли - дизелите не им покриват нормите.
А ако говорим за предпочитания ня клиентите - кола без 20ина поставки за чаши е обречена. Чел съм да се оплакват и от 24 часовия формат на часовника - не че не го разбират, но си искат AM/PM. Специално за американците се смекчава и окачването.
А ако говорим за предпочитания ня клиентите - кола без 20ина поставки за чаши е обречена. Чел съм да се оплакват и от 24 часовия формат на часовника - не че не го разбират, но си искат AM/PM. Специално за американците се смекчава и окачването.
George Carlin написа:Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
- SprayMaster
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 84
- Регистриран на: 16.08.2008
AGD написа:Краштестовете са различни, така че като нищо броните са резултат на тези разлики. Мисля че и червените мигачи отзад са задължителни. Но най-голям проблем за европейските производители са стандартите за вредните емисии - в Калифорния са най-строги и доста други щати се водят по тях. Това е една от причините американцити да карат бензинови коли - дизелите не им покриват нормите.
А ако говорим за предпочитания ня клиентите - кола без 20ина поставки за чаши е обречена. Чел съм да се оплакват и от 24 часовия формат на часовника - не че не го разбират, но си искат AM/PM. Специално за американците се смекчава и окачването.



- S_GonzaLes
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 629
- Регистриран на: 8.04.2004
- Местоположение: Sofia
До колкото знам аз, трябва мигачите отпред да са оранжеви и да има 3 стопа отзад за колите произвеждани за Сащ.
- matros
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 461
- Регистриран на: 20.10.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 325 ТД
основната разлика е октанът на бензина.За тях А95 е силен и се кара по състезателните автомобили
.Гледал съм в книжката на хонда сивик и пише "препоръчително гориво А88" 


- AGD
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 531
- Регистриран на: 20.04.2007
- Местоположение: София/Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: F15 xDrive30d N57T
- Мечтае да кара: 911 Turbo
matros написа:основната разлика е октанът на бензина.За тях А95 е силен и се кара по състезателните автомобили.Гледал съм в книжката на хонда сивик и пише "препоръчително гориво А88"
Това е така само донякъде. Стандарта им за определяне на октановото число също е различен - т.е. техния 88 не е еднакъв с 88 октанов бензин по европейските стандарти.
George Carlin написа:Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
- SaSo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
- Мечтае да кара: 5GT 535 xd
matros написа:основната разлика е октанът на бензина.За тях А95 е силен и се кара по състезателните автомобили.Гледал съм в книжката на хонда сивик и пише "препоръчително гориво А88"
Доста си непросветен...

Техните стандарти са доста различни ... Бензините им се мерят не по октанови числа а по друга скала... А88 отговаря на А95 нашето... Имах 540и там и си го пишеше в книжката... Споко не са по-прости от нас...
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: zAcK