гарнитура на капака на клапаните

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 13.02.2005
Кара: N57 3.0xd

гарнитура на капака на клапаните

Мнение от Hellrider » 15 Сеп 2008, 23:36

някой да е извършвал тази операция да даде насоки ;)
в гнездото за свеща на 3-ти или 4-ти цилиндър имаше малко масло:( разбрах, че идва от гарнитурката на капака и е доста вредно за лулите.
видимо и отвън над изходящите колектори е леко омаслено
а и ми се струва, че има леко претрисане едва доловимо с тялото като оборотите на мърдат...възможно ли е да е от заминаваща си лула
каква марка гарнитура да търся, има ли някакви тънкости при смяната
да сменям ли и лулите-мисля не бяха скъпи-10-15лв
10х

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 662
Регистриран на: 17.05.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от Giovanni » 16 Сеп 2008, 1:20

тази вечер с това точно се занимавах, значи цялата гарнитура по рамките на капака и гарнитурите на лулите (2х3) върви комплект и струва около 50лв. Тънкости няма просто е играчка малко с разглабяне и сглабяне. Трябва да си извадиш бубините иначе не можеш да отвориш капака. И ще ти трябва гидория с чупещи тела за да развърташ/завъташ болтовете и гайките в задната част на двигатела. Развърташ всичките болтове по краищата и в средата имаш още 4 които са между лулите - 2 в средата и 2 в краищата, в задния край бота е с резба на главата на която има завъртяно кабелче за маса с гайка. Развърташ гайката и после с по дълъг камък около 4-5см дълбочина развърташ болта. Можеш преди да извадиш бубините да си откачиш кабелите което става като издърпаш металните скоби нагоре и след това изваждаш буксите в посока на кабела. След това отделяш капака и си готов за смяна на гарнитурите. За да не си играеш да развърташ в района на смукателните колектори може само да повдигнеш двете гумени уплътнения на кабелите в средата на двигатела и да измъкнеш капака. Сглабянето по обратния начин :D Изчисти хубаво с парцалче лулите и краищата на капака и корпуса на двигателя преди да преминеш към сглабяне. Гарнитурата която аз използвах е ELRING - каталожен номер 302.340,оригинален номер 11 12 0 034 107 Успех.
ето и снимка
Аз сменях и други гарнитури не само не капака отгоре,че един приятел ще ми носи механичен турбо компресор края на седмицата да го пробваме на мойта баварка та си викам чакай и аз да ги сменя за по сигурно да не се просълзи някъде :D.
П.С. аз съм с 328 ама ако и ти си с ванoс за тебе е същата гарнитура нищо че си с 320-ка.
Изображение
Последна промяна Giovanni на 16 Сеп 2008, 10:06, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 16 Сеп 2008, 9:28

няма особености ,колегата е обяснил подробно ... като дигнеш капака си огледай добре верига/оптегачи/валове да знаеш как е хавата

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 697
Регистриран на: 28.01.2006
Местоположение: София

Мнение от Exy » 16 Сеп 2008, 16:26

Няма ли особеност, че се ползва дино ключ? Имаше точно същата тема преди 2-3 седмици.
We love you Ronnie!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3206
Регистриран на: 13.02.2008
Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
Пол: Мъж
Кара: Всичко що е BMW , баничарки
Мечтае да кара: M1

Мнение от laviatan » 16 Сеп 2008, 17:03

Giovanni написа:тази вечер с това точно се занимавах, значи цялата гарнитура по рамките на капака и гарнитурите на лулите (2х3) върви комплект и струва около 50лв. Тънкости няма просто е играчка малко с разглабяне и сглабяне. Трябва да си извадиш бубините иначе не можеш да отвориш капака. И ще ти трябва гидория с чупещи тела за да развърташ/завъташ болтовете и гайките в задната част на двигатела. Развърташ всичките болтове по краищата и в средата имаш още 4 които са между лулите - 2 в средата и 2 в краищата, в задния край бота е с резба на главата на която има завъртяно кабелче за маса с гайка. Развърташ гайката и после с по дълъг камък около 4-5см дълбочина развърташ болта. Можеш преди да извадиш бубините да си откачиш кабелите което става като издърпаш металните скоби нагоре и след това изваждаш буксите в посока на кабела. След това отделяш капака и си готов за смяна на гарнитурите. За да не си играеш да развърташ в района на смукателните колектори може само да повдигнеш двете гумени уплътнения на кабелите в средата на двигатела и да измъкнеш капака. Сглабянето по обратния начин :D Изчисти хубаво с парцалче лулите и краищата на капака и корпуса на двигателя преди да преминеш към сглабяне. Гарнитурата която аз използвах е ELRING - каталожен номер 302.340,оригинален номер 11 12 0 034 107 Успех.
ето и снимка
Аз сменях и други гарнитури не само не капака отгоре,че един приятел ще ми носи механичен турбо компресор края на седмицата да го пробваме на мойта баварка та си викам чакай и аз да ги сменя за по сигурно да не се просълзи някъде :D.
П.С. аз съм с 328 ама ако и ти си с ванoс за тебе е същата гарнитура нищо че си с 320-ка.
Изображение
:mhihi: :OT:имам го тоя комплект-нов немски на 35 лв.
AUTO MOTOR PARTS GROUP LTD
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !

Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 662
Регистриран на: 17.05.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от Giovanni » 16 Сеп 2008, 17:55

няма особености единственото е че ти трябва чупещо рамо да можеш да развърташ болтовете в дъното на капака. Ако няма климатик само за 1 болт ще му трябва,тоя който е отгоре,ако има клима ще му трябва и за долния болт защото пречат тръбите за право рамо. А отгоре пречи една пластмасова кутия хоризонтална през която минават кабелите на ЕКУ-то, тя се държи на две видии ама дори и да се развърти ламарината пак си пречи.

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook