искам 525 tds

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

с две лица
Аватар
Мнения: 2149
Регистриран на: 16.02.2008
Местоположение: село Мегаполис, обл.Абсурдистан
Пол: Мъж
Кара: на задно предаване

Мнение от Vlados » 13 Сеп 2008, 21:37

И ти като си пукал две глави, значи на 100% всички ТДС-и задължително ги пукат... тук трябва други да се посмеят... интересно тогава пусни една анкета "Колко човека са пукали глави на ТДС" и виж дали 200% ще отговорят с ДА. Ако не се съберат толкова, значи грешката е в твоя телевизор.
П.С. Колегите, които още не са пукали глава, моля да си дадат малко зор - сложете чипове, по още една турбина и действайте, трябва да изпълняваме пророчеството...
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 13 Сеп 2008, 21:45

slavianko написа:

Пс. И аз никога не съм карал ТДС и никога не съм пукал 2 глави на ТДС. Сега пак ще се посмея :mhihi: :mhihi:


Сигурно си го купил за 2000-3000лв. на реални 1 000 000 ,превъртени на 160К,след като си спукал главата си я дал някъде да я заварят и пак си я спукал-нещо подобно. ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 743
Регистриран на: 2.03.2007
Кара: в шоуто на тройките

Мнение от swh_bmw » 13 Сеп 2008, 21:46

Здравейте,
то темата както винаги стана бензина срещу дизела, за съжеление. Поне темата се руши да извлечем малко инфо от нея.
Колега slavianko понеже ти си пукал две глави, може ли да обясниш как се случи с първата, имам предвит много ли я озори и си изкриви главата, или след технически проблем (термостата, водната помпа, виското или нещо подобно) се получи.
Втората глава в какво състояние беше, и каква е причината за пукването и отново?
Лично аз карам доста над границите на колата(с увеличено налягане, с повече нафта), един път останах без водна помпа и т.н.
Но според мен си е доста издържлива :dunno:

Поздрави и успех на колегата който иска да си купи ТДС ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1786
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: София Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: E34TDS , CL 500, Е65

Мнение от klintan66 » 14 Сеп 2008, 0:03

Всичко зависи от водача . Все едно да кажеш ,че русите са по-хубави от чернокосите. Хайде, на шега да се спори съм съгласен , но да се твърди сериозно .... Днес доста покарах един S420 2004г -- аааа ,гола вода - това не е кола. :lol:
Последна промяна klintan66 на 14 Сеп 2008, 10:35, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 568
Регистриран на: 8.10.2004
Местоположение: Хасково

Мнение от His Shadow » 14 Сеп 2008, 2:36

има един проблем че TDS се кара като бензинова кола :mhihi: аз нали имах 318TDS ми братле за 1665 кубика дизел беше баси резака... имам служебна Астра исузо мотор пак 1.7TD маааааа то е баси мъката рядко дигам над 2800rpm то е мъка няма кеф няма смисъл :mhihi: ако таа астра се кара както се караше BMW-то ми не глава ам блока ше спука ;)

с две лица
Аватар
Мнения: 2149
Регистриран на: 16.02.2008
Местоположение: село Мегаполис, обл.Абсурдистан
Пол: Мъж
Кара: на задно предаване

Мнение от Vlados » 14 Сеп 2008, 12:15

swh_bmw написа:Здравейте,
то темата както винаги стана бензина срещу дизела, за съжеление. Поне темата се руши да извлечем малко инфо от нея.
......

Той колегата си е пуснал темата конкретно за ТДС-а, ама на колегата slavianko плюенето срещу ТДС-ите е основата на всичките му постове. Надали има тема за ТДС и той да не е изходил "компетентното" си мнение в нея.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Мнение от Zubcho » 14 Сеп 2008, 15:34

Хайде сега стига сте се карали. Спора е безмислен.

Нека обобщя. Всеки дизел или бензин след определени километри получва тънки като косъм пукнатини между леглата на клапаните и водните магистрали на главата. От там на татък е въпрос на време и късмет да спука глава. Явно прегряването на автомобила спомага за кривенето и от там спукването на главата, тъй като метала се разширява при нагряването след определени градуси.

Явно в чужбина ТДС е бил каран повече поради нормалния разход (на дълго) и очакваната дълговечност на мотора + ниската цена на нафтата. Явно това е и причината средните км на ТДС-ите да са на над 500 000 хил. Съберете това и с лоша подръжка и хей ти на повреди. Лошото, е че контрата идва в бедния българин, който след сумати перипетии, кредити, съвети и тн си купува мечтания автомобил. И понеже въпросния автомобил му е взет тока от каране започва да се чупи след 3-тия месец, човека си казва "Мамка му и ТДС скапан" и или го оправя (с цената на сумати пари и нерви) или го продава като заварява спуканата глава. От там сериала продължава по същия ред.

Мисля, че това беше достатъчно като край на темата и е време Пенчев да я заключи.

П.П. Бях написал в една тема пак от този сорт колко ще струва докарването на един ТДС в перфектно състояние и карането му още 10 г. без притеснения (около 8-9 хил лева беше всичко с покупката на автомобила) без постоянно гледане в стрелката на температурата.

Поздрави и успехи!

И запомнете въпреки, че сме ентусиасти това е купчина метал и не трябва чак толкова да ги мислим (така ми каза доктора да си повтарям всеки път като ме избие на БМВ манящина) :mhihi:
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 24.04.2008
Местоположение: Пловдив,Поповица
Пол: Мъж
Кара: Е38-ца

Мнение от golov_bg » 14 Сеп 2008, 18:42

колега Zubcho това което казваш е вярно,нека поглднем от другата страна на нещата 8-9000 илди лева не са малко е34 е остаряла като модел за тези пари все ще се намери някое е39 българинът е такъв че много много не го интересува здравината на една ''стара кола"а гледа по новото малко са тези които оценяват това

П.С. Колега дано намериш това което търсиш и да не съжеляваш че си го взел...... ;)
Dirty Hands are a Sign of Clean Money

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

re

Мнение от slavianko » 14 Сеп 2008, 20:01

zvetiko написа:
slavianko написа:

Пс. И аз никога не съм карал ТДС и никога не съм пукал 2 глави на ТДС. Сега пак ще се посмея :mhihi: :mhihi:


Сигурно си го купил за 2000-3000лв. на реални 1 000 000 ,превъртени на 160К,след като си спукал главата си я дал някъде да я заварят и пак си я спукал-нещо подобно. ;)
Ооо колега кви 2-3000лв изобщо не съм давал пари ами направо съм я взел от морга в Италия :mhihi: :mhihi: А като съм я спукал не съм я заварял дори ами с плюнка съм лепил че да е по евтино. :mhihi: :mhihi:

Сега ще кажа на всички всезнайковци. Карам Е34 от 95г. Въпросният ТДС го купих на 2г от германия като колата беше дори с гаранция. Може да ми е тежък кракът но никога не съм душманил моя кола. Винаги колите ми са били и са в абсолютна изправност, никога не съм правил компромис със резервни части консумативи и каквото и да било. А да оставя колата да прегрее е пълен абсурд. Просто ми писна на финала само да рина пари по нещо за което не си залужава и най вече ми писна като изляза на извън градско да гледам повече стрелката на температурата отколкото пътя пред себе си. Изобщо не ме интересува дали някой ми вярва или не, хората които ме познават добре знаят как си гледам колите. А вие си карайте ТДС-сите и треперете :mhihi: :mhihi:
Моят съвет към момчето пуснало темата е преди да вземе такава кола да се порови тук из форума и да види че повечето теми които тук се пускат са ПОМОЩ ТДС-са се насра. А то не е само глава. Помпи умни дюзи. Разтеглени вериги и после да не пали. Абе дори не искам да си спомням. Чупете си главите и това е.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 14 Сеп 2008, 20:16

Кой каквото му душа сака да кара :D .... и само да се похваля - паднах под 20л. гориво в резервоара и ТДС-а почна да киха и подскача - представете си колко качествена нафта продават на нашите бензиностанции - 20л. утайки за няма и 6 месеца - ебаси пумията :confused:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Мнение от Zubcho » 14 Сеп 2008, 21:45

Wenzy написа:Кой каквото му душа сака да кара :D .... и само да се похваля - паднах под 20л. гориво в резервоара и ТДС-а почна да киха и подскача - представете си колко качествена нафта продават на нашите бензиностанции - 20л. утайки за няма и 6 месеца - ебаси пумията :confused:


Oще нещо от което да треперя ;) Slavianko айде бре човек все едно М50 е най здравия мотор на света и той се троши. :winky:
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

ре

Мнение от slavianko » 14 Сеп 2008, 21:55

Zubcho написа:
Wenzy написа:Кой каквото му душа сака да кара :D .... и само да се похваля - паднах под 20л. гориво в резервоара и ТДС-а почна да киха и подскача - представете си колко качествена нафта продават на нашите бензиностанции - 20л. утайки за няма и 6 месеца - ебаси пумията :confused:


Oще нещо от което да треперя ;) Slavianko айде бре човек все едно М50 е най здравия мотор на света и той се троши. :winky:
Здрав си е бе колега. Наистина си е здрав. Как да си изкривя душата като си е яко това говедо М50. Между другото ето какво ми прати един колега току-що. Страничка от нашият форум от преди месец

http://img75.imageshack.us/my.php?image=48077127ue4.jpg
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: ре

Мнение от Zubcho » 14 Сеп 2008, 21:59

slavianko написа:
Zubcho написа:
Wenzy написа:Кой каквото му душа сака да кара :D .... и само да се похваля - паднах под 20л. гориво в резервоара и ТДС-а почна да киха и подскача - представете си колко качествена нафта продават на нашите бензиностанции - 20л. утайки за няма и 6 месеца - ебаси пумията :confused:


Oще нещо от което да треперя ;) Slavianko айде бре човек все едно М50 е най здравия мотор на света и той се троши. :winky:
Здрав си е бе колега. Наистина си е здрав. Как да си изкривя душата като си е яко това говедо М50. Между другото ето какво ми прати един колега току-що. Страничка от нашият форум от преди месец

http://img75.imageshack.us/my.php?image=48077127ue4.jpg


Добре де остави ни да си плачем тук с дизелчетата и да им се радваме на въртящия момент, то само това ни остана.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

с две лица
Аватар
Мнения: 2149
Регистриран на: 16.02.2008
Местоположение: село Мегаполис, обл.Абсурдистан
Пол: Мъж
Кара: на задно предаване

Мнение от Vlados » 14 Сеп 2008, 22:16

Не мога да разбера, що за олигофрения е да мразиш нещо и все към него да гледаш...
Колега Славянко, като не харесваш ТДС-ите, най-малкото, което можеш да направиш е да не се ровиш по тези теми... все пак форума е направен да си помагат хората по някакъв начин, а не да си пречат...
Ако завиждаш на другите, че още не са пукнали поне една глава и смяташ себе си за карък, недей да си го изкарваш на останалите, все пак има хора, които имат собствени интереси и не се нуждаят от "всезнайковци" да им наливат акъл (който дори не е сигурно, че даващите притежават), затова както каза колегата Зъбчо - остави ни на мира да си караме така мразените от теб ТДС-и...
Изображение

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 14 Сеп 2008, 22:20

:cop:
Моля ви ,недейте да се карате , всеки има правото и свободата да си харесва и кара който модел си иска :)


Георги Пенчев
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook