Питане за ремонт на 316 92г. М40
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- kmet
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 285
- Регистриран на: 7.03.2004
- Местоположение: общ.Трявна гр.Плачковци
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318d
- Мечтае да кара: всички от марката БМВ
Питане за ремонт на 316 92г. М40
Здравей те
Бях писъл и преди че имам болна 316 - ка Сега искам да споделя :
Дадо я на ремонт за смяна на повдигачи , когато я отвориха имаше леко износване на вала и кобилиците и майстора каза че като ги полира или шлайфа може да спре чукането и джагъркането.Това обаче не се случи а всичко си е по старо му.
Питам кое от трите неща може да е втора ръка и кое задължително ново.И имали проблем след като са шлайфани или полирани / непомна какво/ могали да сменя само повдигачи. Тези луфтове които ги е имало преди обработката ще се отразят ли на новите повдигачи т. с. да не би след като са стари да износят повдигачите по бързо
Благодаря Ви тук нямам разбиращи съмишленици
Бях писъл и преди че имам болна 316 - ка Сега искам да споделя :
Дадо я на ремонт за смяна на повдигачи , когато я отвориха имаше леко износване на вала и кобилиците и майстора каза че като ги полира или шлайфа може да спре чукането и джагъркането.Това обаче не се случи а всичко си е по старо му.
Питам кое от трите неща може да е втора ръка и кое задължително ново.И имали проблем след като са шлайфани или полирани / непомна какво/ могали да сменя само повдигачи. Тези луфтове които ги е имало преди обработката ще се отразят ли на новите повдигачи т. с. да не би след като са стари да износят повдигачите по бързо
Благодаря Ви тук нямам разбиращи съмишленици
- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
ще съм много благодарен ако ми кажеш колко ти излиза ремонта,че и мен ми престои нешо такова





"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- DIDO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 412
- Регистриран на: 11.07.2003
- Местоположение: Пловдив
- Кара: BMW X3 3.0d '04
Първо за да стане както трябва се сменят вал+кобилици+повдигачи.
И Второ нищо от тези работи не може да се рециклира.
Това с полирането и такива глупости, са щуротии и прибиране на кинти. Те си имат точни толеранси и най-важното ЦИМЕНТАЦИЯ.
И Второ нищо от тези работи не може да се рециклира.
Това с полирането и такива глупости, са щуротии и прибиране на кинти. Те си имат точни толеранси и най-важното ЦИМЕНТАЦИЯ.
BMW - Усещане за автомобил
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
- kmet
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 285
- Регистриран на: 7.03.2004
- Местоположение: общ.Трявна гр.Плачковци
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318d
- Мечтае да кара: всички от марката БМВ
- kmet
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 285
- Регистриран на: 7.03.2004
- Местоположение: общ.Трявна гр.Плачковци
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318d
- Мечтае да кара: всички от марката БМВ
за ремонта два варианта 50 лв. за труд
1- оригинални за BMW
кобилици 38.70 лв
повдигачи 32 лв
вал разпределителен 320 лв
2 - немски но някаква друга фирма
32 лв
30 лв
260 лв
1- оригинални за BMW
кобилици 38.70 лв
повдигачи 32 лв
вал разпределителен 320 лв
2 - немски но някаква друга фирма
32 лв
30 лв
260 лв
Re: Питане за ремонт на 316 92г. М40
Братле за да ти из4езне нацяло чукането на повдигачите,трябва да се смени разпределителен вал +кобилици заедно сас новите повдигачи. не сам сагласен сас колегата които писа че сас полирането работата не става ,застото ако вала нее "трагнал" няма смисъл да се сменя(зашото е скъпо). тия неща ти ги говоря не на маитап а защото онзи ден на моето му правих същия ремонт. така че моето мнение е купи си 8 нови повдигача и проблема ти е решен 

7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани