Загуба на мощност след 2500 оборота 320д
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- Glamav
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 380
- Регистриран на: 8.05.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 525d '02
- Мечтае да кара: 850i или M6
Такам, и аз си карам новата стара кола
Като развързан кон е в момента, не си ще гумите направо.
Масла+филтри+сменен клапан = разлика от земята до небето.

Като развързан кон е в момента, не си ще гумите направо.
Масла+филтри+сменен клапан = разлика от земята до небето.
- Glamav
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 380
- Регистриран на: 8.05.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 525d '02
- Мечтае да кара: 850i или M6
- baga
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 20.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: e90 320d 163hp 2006
sashko*** написа:давайте да оправим тия коли ,да си направим среща с 320d 136 к.с и да видим кой какво и правил и как трябва да вървят тези 320d
Айде де! Аз от кога ви говоря. Даже предложих да се съберем на люлинското омв /след тунела/ само кажете кога. Като покараш някоя вървяща, веднага разбираш, че имаш проблем.

- Glamav
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 380
- Регистриран на: 8.05.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 525d '02
- Мечтае да кара: 850i или M6
- baga
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 20.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: e90 320d 163hp 2006
- baga
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 20.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: e90 320d 163hp 2006
- baga
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 20.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: e90 320d 163hp 2006
- Glamav
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 380
- Регистриран на: 8.05.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 525d '02
- Мечтае да кара: 850i или M6
- ангелски
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 342
- Регистриран на: 29.05.2006
- Местоположение: Временно на планетата, жител на ЕU
- Пол: Мъж
- Кара: 330xdА
- Детайли за колата: Става все още.
Здравейте,изчетох цялата тема и искам да си кажа какво мисля и мнение на един механик от сервиза на БМВ.Проблема може да идва от много места Вие почти всички сте ги засегнали,но при някой колеги остава малко това забавяне на ускорението след смяната на определени части /турбо,ел.клапан,вакумния резервоар и др./Когато се разприказвах с този механик,той ми каза нещо интересно за този прословут АГР или EGR клапан.При изолиранито му нормално е да се получи загуба на мощност при определени обороти,НО при изправен двигател.Това ще рече,че всички други системи трябва да са изправни.Най-доброто е да се свали клапана да се почисти,ако не е изправен да се смени с работещ.Каза,че често имат коли с подобни проблеми и при смяната на определена част се налага да изчистят или сменят този клапан и колата се управя.Това е, и да пиете по една бира на събирането заради мен.
Ако имаш проблем, не трябва да се безпокоиш. Вариантите са два:
Или намираш начин да го решиш, без да се нервираш, или просто той не е по твоите възможности и няма защо да се ядосваш.
Или намираш начин да го решиш, без да се нервираш, или просто той не е по твоите възможности и няма защо да се ядосваш.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани