Високооборотният концепт от Мюнхен
Модератор: Общи модератори
38 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Високооборотният концепт от Мюнхен
Имах честа на 20.10.2004 да наблюдавам първия теста на абсолютната красавица Е60 М5 в предаването Motorvision по DSF .
Въпреки 4е теста заема (незнайно защо) съвсем малко част от предаването , беше достатъчно умопомрачаващ да не спя няколко нощи.
Немога да спра да гледам теста от тогава насам всеки ден си го пускам по няколко пъти . Немога да забравя физиономията на тестпилота , изглеждаше сякаш докато дрифтваше по завоите на затворената (за други участници от движението) улица някоя мадама се е навела и му прави св***а . Тест пилота дрифтва и крещи " Боже Господи дай ми 86 200 EUR " . Тази красавица колкото елегантна толкова и зловеща се движеше като абсолютен властелин на пътя , като че ли точно така е създадена да се движи леко по диагонал на пътя . На теста за ускорение се разтопих тотално. Този звяр ускорява невероятно бързо и сменя скоростите буквално като мотор за което се грижи спецялно разработената 7-степенна SMG . 11-те варианта на превключване предлагат за всеки характер съответната програма . Да не говорим за звука , невероятен е просто е смразяващ . Не е бумтящ и басов като на осмака и не е хриптящ като дванайсеттака , просто е съвършен.
Страничните опори на седалката се нагласят само с един бутон. Който е сядал в спортна седалка тип "корито" ще потвърди че там настройки няма ако си малко по широкичък се свиваш и това е , при М5 няма , НЯМА
След докосване на бутона POWER разположен до скоростния лост на красавицата разполагаща с 400к.с.(по default така да се каже) тя вече ще разполага с всичките си 507 к.с.
Тази безподобна некола е както спортен булид така и семеен автомобил , а защо не луксозна лимузина . С друг бутон можете да изберете различна настройка на окачването и поведението и на пътя.
И това съвсем не е всичко с което впечатлява Е60 М5 .
Защо V10?
Ръководителя на BMW M AG Херберт Вьогеле казва че е решено новата М5 да не е с по-малък работен обем на двигателя от старата Е39 и така се спират на 5 литра . Казва също и че оптимална мощност и въртящ момент се постига най-добре при 500 кубика на цилиндър.И от тук следва само едно V10 . Този внушителен двигател се тества при брутални условия. И СЕГА ЗАТАЕТЕ ДЪХ ограничителя се включва при 8250 об/мин.
точно затова при теста двигателя се форсира до малко след 8000 об/мин и така познайте за колко време 2 часа. ? Много ли е ? ДВИГАТЕЛЯ СТОИ ФОРСИРАН ДО МАЛКО ПРЕДИ ОГРАНИЧИТЕЛЯ СИ В ПРОДЪЛЖЕНИЕ НА 200 ЧАСА
една сседмица че и отгоре а ?
Процесора който контролира двигателя обработва до 200 милиона операции за секунда
. Позицията на педала на газта се регистрира по 200 пъти в секунда . 120 милисекунди са необходими след кикдаун да се отворят 10те дроселови клапи на положение MAX .
Скороста електронно е ограничена на 250км/ч , нооо скоростомера е до 330 км/ч
Направо нямам търпение Тийф Нийдъл да се докопа до това съвършенство
Това е BMW E60 M5 !Това е некола.Това е истинска bimma.
П.С. Каде са ония които плюеха Е60 и ръководството на БМВ
Въпреки 4е теста заема (незнайно защо) съвсем малко част от предаването , беше достатъчно умопомрачаващ да не спя няколко нощи.
Немога да спра да гледам теста от тогава насам всеки ден си го пускам по няколко пъти . Немога да забравя физиономията на тестпилота , изглеждаше сякаш докато дрифтваше по завоите на затворената (за други участници от движението) улица някоя мадама се е навела и му прави св***а . Тест пилота дрифтва и крещи " Боже Господи дай ми 86 200 EUR " . Тази красавица колкото елегантна толкова и зловеща се движеше като абсолютен властелин на пътя , като че ли точно така е създадена да се движи леко по диагонал на пътя . На теста за ускорение се разтопих тотално. Този звяр ускорява невероятно бързо и сменя скоростите буквално като мотор за което се грижи спецялно разработената 7-степенна SMG . 11-те варианта на превключване предлагат за всеки характер съответната програма . Да не говорим за звука , невероятен е просто е смразяващ . Не е бумтящ и басов като на осмака и не е хриптящ като дванайсеттака , просто е съвършен.
Страничните опори на седалката се нагласят само с един бутон. Който е сядал в спортна седалка тип "корито" ще потвърди че там настройки няма ако си малко по широкичък се свиваш и това е , при М5 няма , НЯМА

След докосване на бутона POWER разположен до скоростния лост на красавицата разполагаща с 400к.с.(по default така да се каже) тя вече ще разполага с всичките си 507 к.с.
Тази безподобна некола е както спортен булид така и семеен автомобил , а защо не луксозна лимузина . С друг бутон можете да изберете различна настройка на окачването и поведението и на пътя.
И това съвсем не е всичко с което впечатлява Е60 М5 .
Защо V10?
Ръководителя на BMW M AG Херберт Вьогеле казва че е решено новата М5 да не е с по-малък работен обем на двигателя от старата Е39 и така се спират на 5 литра . Казва също и че оптимална мощност и въртящ момент се постига най-добре при 500 кубика на цилиндър.И от тук следва само едно V10 . Този внушителен двигател се тества при брутални условия. И СЕГА ЗАТАЕТЕ ДЪХ ограничителя се включва при 8250 об/мин.


Процесора който контролира двигателя обработва до 200 милиона операции за секунда

Скороста електронно е ограничена на 250км/ч , нооо скоростомера е до 330 км/ч

Направо нямам търпение Тийф Нийдъл да се докопа до това съвършенство

Това е BMW E60 M5 !Това е некола.Това е истинска bimma.
П.С. Каде са ония които плюеха Е60 и ръководството на БМВ

Най-мразя да съм прав!!!
- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
П.С. Каде са ония които плюеха Е60 и ръководството на БМВ Пак си плюят.......... те семки имат винаги......
Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- kay
- просветлен
-
- Мнения: 1421
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Йоханесбург, РЮА
- Мечтае да кара: по празни пътища
Вчера получих ВИП пасовете за AutoAfrica (благодарение на БМВ Южна Африка :mha: ) - другата седмица ще ходим да го видим, ще имат Е60 М5 на живо на щанда на БМВ 

Re: Високооборотният концепт от Мюнхен
bravo написа:П.С. Каде са ония които плюеха Е60 и ръководството на БМВ
Тук сме

1. Това е МПовер, и пичовете там от пръд.. боя правят => колкото Бенгъл и компания да осе... нещо, МТехник го оправят. Дори 6та серия прилича на нещо в М версия.
2. Това което прави от тази кола, това което е, е мотора. Никой никога не е казал нещо лошо за новите мотори, макар че има какво още да се желае.
3. Къде са ръчните скорости???
4. Къде са ръчните скорости???
5. Къде са ръчните скорости???
(Дано наистина догодина се появат)
Иначе наистина такава кола няма, но все пак бих предпочел да взема мотора и да го сложа някъде другаде. Просто някак си опаковката не му подхожда.
Ние трябва да осигурим едно по добро бъдеще за България и нашите Български деца и Национал-Социализма е пътя за това

- Dimo
- баварски фанатик
-
- Мнения: 4558
- Регистриран на: 26.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нещо...
- Мечтае да кара: McLaren F1 LM
- SlipKnoT
- devildriver
-
- Мнения: 4054
- Регистриран на: 21.04.2002
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- Мечтае да кара: McLaren F1
..и к'фо се оказа, че тези който обичат новите модели всъщност предизвикват всичките дразги.. всеки път като се появи нов модел и те казват "Е къде са тея дето плюеха новите модели".. а бе що не престанете, че взе да ми писва от това!Винаги съм казвал, че новите модели си имат добър мотор, добра ходова част.. единственото което НЕ МИ ХАРЕСВА е екстериора и интериора.. другото си е на 6.. особенно в М моделите.Аре спрете да "призовавате" към спор с всяка тема за новите БМВта! 

Re: Високооборотният концепт от Мюнхен
Tano написа:...колкото Бенгъл и компания да осе... нещо, МТехник го оправят.
Обещавам ти че тези дни ще научиш повече от колкото си предполагал за Бенгъл стига да ти се чете .
Ако ти застанеш до тая кола и чуеш двигателя , а после седнеш в нея и се изтреляш 0-100 ще забравиш че някога е съществувала ръчна скоростна кутия.Аз видях тоя звяр наживо , карахме зад нея с около 100 км/ч плътно.Като започна да ускорява започнахме и ние с мръсна газ . Ние бяхме в Рено Меган което прави 0-100 за 7,8 сек. , докато стигнем 200 бимата беше като точка.Не ми говори за ръчни скорости по добри от най-новото ЕсЕмДжи изобщо.
SlipKnoT не се заяждам просто тези които плюят няма да кажат "евала" , а си мълчат та затова .
П.С. Карайте Е30 те и си ги хвалете и си ги правете по 300+ коня и това е . Аз хваля това което ми е на душа , не това което имам

Най-мразя да съм прав!!!
- SlipKnoT
- devildriver
-
- Мнения: 4054
- Регистриран на: 21.04.2002
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- Мечтае да кара: McLaren F1
Ти му говориш то си приказва..
П.С. И аз какво се обаждам като даже и БМВ не карам.. (беше прав Туртурело)


П.С. И аз какво се обаждам като даже и БМВ не карам.. (беше прав Туртурело)


- kay
- просветлен
-
- Мнения: 1421
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Йоханесбург, РЮА
- Мечтае да кара: по празни пътища
- deliveryman
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 312
- Регистриран на: 29.05.2003
SlipKnoT написа:.. единственото което НЕ МИ ХАРЕСВА е екстериора и интериора.. другото си е на 6.. особенно в М моделите.Аре спрете да "призовавате" към спор с всяка тема за новите БМВта!
това е и мойто мнение....просто ми взе думите от устата(ръката)
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Не спира шумът около този нечовешки модел !!! Не спират и тестовете и възхищението на всички,които са могли да тестват новия М5 !!! Те наистина създадоха автомобил от друга вселена.Спомням си списанията и вестниците,които съм изчел при появата на спортните модели на базата на Е34 и Е39 - голяма радост,голямо нещо.Но аз лично не помня да се е щумяло и писало за друг автомобил така,както за този.Това е,старите модели са си стари,новите - нови и кой както му харесва.Трябва да се съгласим,че този спортен модел е най-добрият създаван въобще.Просто мнение ...
Георги Пенчев

Георги Пенчев
Браво Браво, темата е страшна, настръхнах докато я четох, поздравления. Щасливец си, че си имал вазможноста да се докоснеш до нещо което повечето от нас тук не можем и да сануваме.
Лошото е че точно по тази причина си мислим че колите, които караме са най-хубавите. Въпрос на ограниченост.
Винаги ме се е искало когато казваш че нещо не е на ред или не ти харесва в дадена кола е да кажеш защо то не ти харесва. Не ти харесва новата пета серия, не ти харесва новата м-ка, не ти харесва работатна Бенгал ми добре но кажи не ми харесва фара щтото не е правоагален не ми харесва бабрека щотото е много динамичен, не ми харесва цялата кола, защотот такъв мотор не може да баде слаган на кола издаржана в стил неоретро или така наречения стил" ръбесто тяло". Но според мен когато погледнеш тази кола ще видиш отговорите на въпросите, но когато я гледаш с отворени очи така че да видиш смисала на всеки детайл и обварзонасттта им в едно цяло така че да получат уникалната хармония наречена М5.......
Колта е страхотна, даже мога да кажа че е повече от страхотна. Това не е колата с уталитарна функция на превозно средство да се преместиш от точка А до точка Б, а пройзведение на изкуството.
П.С. Несериозни са изказвания от рода че М-техник оправия работата на Бенгал и компания, поради факт, че екипа е един и същ.......
И аз се дразня от спорове във форума но от групата на Анти Бенгалистите не съм прочел и един ред ясно обеснение на тезата защо не им харесват толко тия БМВ-та!?
Лошото е че точно по тази причина си мислим че колите, които караме са най-хубавите. Въпрос на ограниченост.
Винаги ме се е искало когато казваш че нещо не е на ред или не ти харесва в дадена кола е да кажеш защо то не ти харесва. Не ти харесва новата пета серия, не ти харесва новата м-ка, не ти харесва работатна Бенгал ми добре но кажи не ми харесва фара щтото не е правоагален не ми харесва бабрека щотото е много динамичен, не ми харесва цялата кола, защотот такъв мотор не може да баде слаган на кола издаржана в стил неоретро или така наречения стил" ръбесто тяло". Но според мен когато погледнеш тази кола ще видиш отговорите на въпросите, но когато я гледаш с отворени очи така че да видиш смисала на всеки детайл и обварзонасттта им в едно цяло така че да получат уникалната хармония наречена М5.......
Колта е страхотна, даже мога да кажа че е повече от страхотна. Това не е колата с уталитарна функция на превозно средство да се преместиш от точка А до точка Б, а пройзведение на изкуството.
П.С. Несериозни са изказвания от рода че М-техник оправия работата на Бенгал и компания, поради факт, че екипа е един и същ.......
И аз се дразня от спорове във форума но от групата на Анти Бенгалистите не съм прочел и един ред ясно обеснение на тезата защо не им харесват толко тия БМВ-та!?

NUZZO
Що е EDGE BODY и има ли то почва у нас ?
Идеята е не да има брутални заяждания и да се хапем както е най-лесно , а да спорим в рамките на добрия тон и да се аргументираме достатъчно добре за да можем да се поучим един от друг , а и другите около нас . Мисълта ми е такава , неможеш да кажеш тая кола е грозна !!! И аз ще кажа , че Пикасо неможе да рисува , но няма да съм прав . Според мен и при новият стил (този на Бенгъл ) е така има страшно много хора които не го харесват сега и казват директно че колите са грозни.Правилното е да кажеш : " Аз не възприемам този стил на работа , не ми допада и от там и не ми харесва колата " или нещо в тоя ред на мисли.
Просто е малко селска проява (неискам никои да обидя и се извинявам ако засегна някой) да кажеш тоя нестава и колите му са грозни и нестават.Защото доколкото си имам бегла представа и от изкуство , една творба е толкова по съвършенна колкото по-по-най-добре отразява идеята на твореца и мислите му .
Още веднъж ще го кажа , според мен този човек (Крис Бенгъл) е гениален и това че някой не възприема творбите му е признак че просто не е на неговото ниво или поне не е склонен да се устреми и да отвори съзнанието си към новото време и перфекционизма с който граничи то.
Наистина не се заяждам.Искам просто да смекчите тона и да не обиждате , а да сте съпричастни и с уважение и достоинство да кажете че не ви допада , а не че нестава . Имайте уважение към BMW AG , BMW M AG,BMW Individual AG..... защото тези хора са хората които са го удобрили и го подкрепят.
Peace , братя !

Идеята е не да има брутални заяждания и да се хапем както е най-лесно , а да спорим в рамките на добрия тон и да се аргументираме достатъчно добре за да можем да се поучим един от друг , а и другите около нас . Мисълта ми е такава , неможеш да кажеш тая кола е грозна !!! И аз ще кажа , че Пикасо неможе да рисува , но няма да съм прав . Според мен и при новият стил (този на Бенгъл ) е така има страшно много хора които не го харесват сега и казват директно че колите са грозни.Правилното е да кажеш : " Аз не възприемам този стил на работа , не ми допада и от там и не ми харесва колата " или нещо в тоя ред на мисли.
Просто е малко селска проява (неискам никои да обидя и се извинявам ако засегна някой) да кажеш тоя нестава и колите му са грозни и нестават.Защото доколкото си имам бегла представа и от изкуство , една творба е толкова по съвършенна колкото по-по-най-добре отразява идеята на твореца и мислите му .
Още веднъж ще го кажа , според мен този човек (Крис Бенгъл) е гениален и това че някой не възприема творбите му е признак че просто не е на неговото ниво или поне не е склонен да се устреми и да отвори съзнанието си към новото време и перфекционизма с който граничи то.
Наистина не се заяждам.Искам просто да смекчите тона и да не обиждате , а да сте съпричастни и с уважение и достоинство да кажете че не ви допада , а не че нестава . Имайте уважение към BMW AG , BMW M AG,BMW Individual AG..... защото тези хора са хората които са го удобрили и го подкрепят.
Peace , братя !
Най-мразя да съм прав!!!
- viper
- Crash Master
-
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
BMW8 написа:Бангъл не прави двигателите!
Търпение - и за там ще се намери :mha:
А, за бат Нуззззоооо - пич, като смениш пале-количката с БМВ сам ще разбереш! До тогава си оправдан - ти просто си падаш по пале-колички, а ние по БМВ-та :mha: :mha: :mha:
П.П. Тая водка какво прае с хората

38 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани